- Berichten: 1725
B18->B20->B21
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-06-2014 21:19 #141202
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
12-06-2014 21:41 #141248
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
28-06-2014 12:40 #141630
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
De allerlaaste sproeierwisseling en proefrit....klaar!
Zometeen de curve
Zometeen de curve

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
28-06-2014 12:56 #141631
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 3560
28-06-2014 14:51 #141633
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic B18->B20->B21
Ja Arno en rustig rijden je bent in Nederland 30 in woonwijken 50 in de stad en 80, 100 en 120 op buiten en snelwegen.
Je bent niet op de Filippijnen daar kun je zo hard als je wilt alleen zijn de wegen daar zo slecht dat je dat niet wilt.
maar mooi project
succes met je race monster.
Johan Geers
Je bent niet op de Filippijnen daar kun je zo hard als je wilt alleen zijn de wegen daar zo slecht dat je dat niet wilt.
maar mooi project
succes met je race monster.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
28-06-2014 16:41 #141637
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
:mrgreen: Inderdaad Johan, maar het optrekken is de lol…en dan netjes vasthouden op de wettelijke snelheid…neemt niemand je af

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
01-09-2014 20:19 #143122
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Het 4-2-1 uitlaatspruitstuk met heat-wrap is gemonteerd en gaat mooi over via het verloopstuk naar de prachtig op maat gemaakte bocht van Funs en dan in de kortere simonz demper van Funs. Nu een iets lichter geluid oftewel ...lijkt makkelijker te ademen.
Ook bij het gas geven loopt het een stukje spontaner op dan eerst en rijdt FANTASTISCH!
Een pracht vooruitgang! (Maar volgens mij mag ik het nu wel bijna af gaan noemen
)
Ook bij het gas geven loopt het een stukje spontaner op dan eerst en rijdt FANTASTISCH!

Een pracht vooruitgang! (Maar volgens mij mag ik het nu wel bijna af gaan noemen


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
08-09-2014 21:27 #143326
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1725
08-09-2014 21:50 #143328
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic B18->B20->B21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
- Berichten: 1270
08-09-2014 21:56 #143329
door Jan van Bochove
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Beantwoord door Jan van Bochove in topic B18->B20->B21
Wow, erg gaaf om allemaal te lezen en te bekijken.
Je aanpak spreekt mij zeer zeker aan, meten is weten, daar houd ik wel van
In m'n 240 turbodiesel kon ik 5 temperaturen digitaal lezen en natuurlijk oliedruk en vuldruk.
Maar de grafieken die jij produceert zijn helemaal informatief, gaaf om te zien hoe dan ook tot steeds betere resultaten komt.
groet, Jan
Je aanpak spreekt mij zeer zeker aan, meten is weten, daar houd ik wel van

In m'n 240 turbodiesel kon ik 5 temperaturen digitaal lezen en natuurlijk oliedruk en vuldruk.
Maar de grafieken die jij produceert zijn helemaal informatief, gaaf om te zien hoe dan ook tot steeds betere resultaten komt.
groet, Jan
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.