Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen

Lees meer
02-01-2018 20:56 #174260 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
bij mij zagen de binnenzijden wielkasten er goed uit, en yoen al weer wat jaren geleden de Alu binnenschermen er zo tegenaan gezet, tot nu toe alles picobello gebleven
wat betreft binnenzijde deuren, om te beginnen had ik gemerkt dat er toch water in blijft staan omdat de twee afvoertjes verstopt raken, of wel door vuil ofwel omdat ze in de loop der jaren dichtgegaan zijn door lichte verbuigingen plaatwerk. Ik heb er dus aan de onderkant, niet zichtbaar., een paar gaatjes bijgeboord.
Vervolgens alles met Brunox (Brunox 1813002 Epoxy Roststopp/Rost-Umwandler,)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2018 09:17 #174276 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
Nu wij het toch over binnenschermen hebben. Wat is beter. Polyester of Aluminium? en waarom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
04-01-2018 22:24 #174325 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen

Jacques Smeets schreef :

Chris Caenen schreef : Ik heb de prijzen vergeleken van Volvo Klassiekers en helaas moet ik concluderen dat zelfs met de korting zij nog steeds een stuk duurder zijn als de club of Scandcar.

Let bij vergelijking van prijzen wel op: er zijn (commerciele) partijen die hun prijzen excl. BTW op de site hebben staan en dan natuurlijk goedkoper schijnen. Ik weet zo even niet uit mijn hoofd welke dat ook weer zijn.

Klopt, Scandcar is zonder BTW

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 19:46 #174351 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
helaas heb ik ook moeten constateren dat de vereniging zeker niet altijd de goedkoopste is, maar wat voor mij dan nog meer meetelt is dat ik daar op bepaalde tijden terecht kan, en ik woon daar niet om de hoek, heel jammer maar ik kom er dus vrjwel nooit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 19:51 #174352 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
Voor mij geldt dat niet. Ik heb een lijstje van zo'n 15 onderdelen nodig en voor 14 daarvan is de vereniging het goedkoopste. Los daarvan speelt de gunfactor ook mee. Ik ga binnenkort eens een bezoekje brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
05-01-2018 19:53 #174353 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen

Rob Meier schreef : helaas heb ik ook moeten constateren dat de vereniging zeker niet altijd de goedkoopste is, maar wat voor mij dan nog meer meetelt is dat ik daar op bepaalde tijden terecht kan, en ik woon daar niet om de hoek, heel jammer maar ik kom er dus vrjwel nooit


Rob het is voor mij zeker ook niet om de hoek toch ben ik er al 2x geweest en er zo vriendelijk ontvangen ( tasje koffie of thee met een stroopwafeltje ) dat je er voor minder naar toe zou gaan ik vind dat hun openingsuren toch wel iedereen in de mogelijk stellen er terecht te kunnen en sociaal contact en raad ook wel wat waard zijn zelfs mijn vrouw gaat met plezier mee naar daar

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 20:15 #174354 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
niet mee oneens, maar als je nog hele dagen werkt en het is meer dan 1.5 uur rijden one-way, tja., voor iedereen is het anders, maar wel goed dat de vereniging er is, daarom ben i ook nog altijd lid alhoewel ik in het buitenland woon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
05-01-2018 22:37 #174361 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
hoi Rob,

via internet kan je gewoon in de shop bestellen hoor; wij sturen je spullen gewoon op waar je ook woont; en wat je niet nodig hebt of wat dan ook, je kan gewoon terugsturen. En..je krijgt de rekening bij het pakje en betaalt dus pas na ontvangst.

Wil je wat weten, bellen tijdens de openingsuren is ook mogelijk en de vrijwilligers helpen je graag!

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 23:34 #174364 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
Ik ben maar al te blij met de club tot nu toe zijn al mijn bestelde spullen in goede orde aangekomen in de Filippijnen.
Ik had een keer een waterpomp had besteld en die was van slechte kwalitiet geen probleem werd een andere opgestuurd zonder dat ik de oude terug hoefde te sturen.
Maar dat moet ik ook van Adams Classic zeggen ook hele goede service, had ik al mijn raamgelijders besteld en kwamen ook goed aan.
Mensen zeggen hier hoe kom je aan je onderdelen, zeg ik ik heb een bak reserve onderdelen meegenomen en de rest komt uit Nederland de Volvo club.

m.vr.gr.


Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
06-01-2018 00:30 #174365 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic Ama Combi '67 - Restauratie met twee linker handen
dat zijn du al 3 leden uit het buitenland want ik woon in Hongarije

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.