Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project

Lees meer
16-04-2013 09:03 #126122 door Wessel Renken
Beantwoord door Wessel Renken in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
heren, ik ga de boel zsm nog de boel even opnieuw bekijken.

@ rené,
waarom reageer je hier uberhaupt nog op? je kan alleen maar reageren als je iets niet bevalt. en je commentaar is toch altijd negatief. je had er al geen vertrouwen toen ik de motor er nog niet eens in had hangen. die hangt er nu perfect in en alles daarvan werkt prima. dat je alles beter denkt te weten met je 20 jaar ervaring in de garage of wat dan ook, hoeft nog niet te zeggen dat je me maar elke keer lastig hoeft te gaan vallen met alleen maar negatieve commentaar over elk pieterpeuterig dingetje wat mis kan gaan. (want tot zo ver heb ik nog niks anders van je gelezen)

ik mag dan wel 21 zijn met weinig ervaring, maar ik ben niet achterlijk. en dat is wel hoe je mij beschrijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 12:33 #126128 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Beste Wessel,

Dat je je afreageert op mij is begrijpelijk ik heb van het eerste moment ook opbouwende kritiek op je project. Ik neem ook geen blad voor de mond. Wat mij wel opvalt is dat ik de laatste tijd niet de enige ben die problemen heeft met de manier waarop je de zaken aanpakt. Al maak je er een worst op wielen van kan mij niet boeien als het maar goed gedaan wordt en dat het voor de chauffeur, passagiers en omstanders die deel van het verkeer zijn maar veilig zijn voor jou auto.

Dat is en wat ik maar ook de andere volgers ons zorgen over maken. Ik heb het naar mijn inzien nog redelijk voorzichtig gebracht zo ook de andere volgers van jou topic maar daar lijkt je geen gehoor aan te geven althans niet zoals ik had gehoopt en dat maakt mij dat ik me daar niet prettig bij voel en dan stel ik me wat harder op.

Ik weet dat je nog jong bent maar als mijn zoon dit zou doen dan gaat de slijptol erin en mag het over. Zo ben ik nou eenmaal opgevoed thuis maar ook op school.

Veel suc6 met je project ik zal hem blijven volgen, alleen input van mijn kant zal er niet meer komen.

Gr Rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
16-04-2013 12:45 #126129 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project

"Wessel Renken" schreef:
heren, ik ga de boel zsm nog de boel even opnieuw bekijken.


TOP!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 15:06 #126137 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Beste Wessel, alle commentaar wat je leest moet je in principe zien als positief ook al komt het soms niet zo over.
Je hebt hier met techneuten te maken en die zijn meestal recht door zee met hun oordelen.
Politicie kunnen een kromme pijp nog recht lullen maar daarmee is hij nog altijd krom, wij techneuten lullen niet maar maken die pijp recht.
Want volgens mij ben jij ook een echte doener resultaat gericht maar het moet wel een mooi resultaat worden of niet?

Des al niet te min gaat het heus wel goed komen maar lees kritiek als iets opbouwend en neem het mee in je project.

Succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 16:32 #126142 door 13938-dummy
Beantwoord door 13938-dummy in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Hallo allemaal,
Ik heb met belangstelling dit item gevolgd en ik ben van mening dat iedereen vaak wel een beetje gelijk heeft.
Soms dacht ik, wat zitten jullie toch allemaal te zeuren tegen Wessel, die jongen is gewoon enthousiast en is tenminste bezig om nog meer te leren en van de andere kant dacht ik ook weleens: "Wessel, Wessel, Wessel, wat ben je NOU aan het doen.
Anyway, positief kritisch blijven zou ik willen zeggen en het in dat kader ook van beide kanten zien als betrokkenheid en niet
als dwarsheid en gezeur.
Ik vind het echt helemaal te gek Wessel wat je van de Amazon aan het maken bent en ik kan haast niet wachten om hem straks klaar te zien, maar ondanks de noodzakelijke (budget!) creativiteit moet voorop blijven staan dat "je Kindje" veilig is.
Gaat volgens mij een supercoole bak worden en het gaat Wessel ook lukken om hem veilig te maken, daar heb ik alle vertrouwen in.
Later,
C.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 16:54 #126146 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Zie het als een klein deukje Wessel, het gaat je zeker lukken om dat eruit te poetsen. Mooi dat je er nog eens naar wilt kijken. Blijf gewoon doorgaan met je berichten, al die ideeën van andere kunnen je ook helpen dat blijkt toch wel uit de reacties die al hebt gekregen.

Succes
Grt Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 20:21 #126148 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Wessel, kijk hier eens naar. Een kennis van mij heeft deze gebruikt in een Duett project

www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... usPage=lr#

Grt, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2013 22:23 #126157 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Heel verstandig Wessel om je pedaalconstructie nog een keer in heroverweging te nemen :P
Je bent een echte doener en daar waar wij het nog eens overdenken heb jij t al in elkaar geknutseld! Vaak gaat dit goed maar in sommige gevallen zal je merken dat je wat te hard van stapel loopt en dat je dingen opnieuw en anders moet doen... niks aan te doen; dat is jou ongecompliceerde manier van werken en verder ga je gewoon als een speer! Laat je niet ontmoedigen door deze tegenslag en blijf ons vooral op de hoogte houden van je projekt! Het negatieve commentaar is uiteindelijk opbouwend bedoeld, met als enige reden je te helpen om dit project tot een goed(gekeurd) einde te brengen; je hebt al een hoop fans die je volgen hier op t forum :D Veel succes en ik ben nu al benieuwd hoe je de pedaalconstructie gaat verbeteren! :shock:

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2013 08:06 #126166 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Vaders der forum.... :D ;) ....waarschuwingen en advies zijn natuurlijk op zijn plek en mits tactisch verwoord kan het als opbouwende kritiek worden benoemd....echter....na een aantal meningen zal de strekking echt wel duidelijk zijn en is het enkel aan degene waar de boodschappen aan gericht zijn om te beslissen om er wel of niet iets mee te doen. Verder doorduwen heeft m.i. geen zin...de boodschap was immers overgekomen....

En nu lekker verder (waarbij we ook zien dat de creator van deze mission possible veilig op de weg zal verblijven ;) )

Pracht topic!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17-04-2013 16:43 #126181 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
Voor iemand zoals ik die niet eens zijn olie pijlstok kan vinden heb ik alleen maar diepe respect hoe zo'n jonge knul dit aanpakt. laat je niet afschrikken! ga aub door met je leuke updates

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.