Nieuwe 164 eigenaar
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Joost Buiting (GAST)
-
- Platinum lid
-
Nu nog tunen.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Op lpg krijg ik hem niet aan de praat volgende week maar even langs de gasboer even bespreken wat ik fout gedaan kan hebben en wat ik het beste kan vervangen van de oude schakeling(mischien klopt die wel niet)
Morgen eerst de elandrun dan maar ff 400km op benzine rijden haha duur achja wel leuk.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
geslaagde dag, jammer van de wachttijden telkens en dat de 3e ook geen beker kreeg haha.
lekker kunnen gassen met de 164 en op de snelweg viel het verbruik van +- 1 op 9 ook wel mee:P
Een slecht filmpje, te hoge resolutie dus traag, en een enkele foto.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Het komt erop neer dat de lpg injectoren te weinig stroom krijgen om te openen, ze krijgen 1,05A en ze hebben minstens 4A nodig.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Kevin de Leuw" schreef:
inmiddels ben ik denk ik achter mijn fout ik moet nog even met de jongens in de usa overleggen.
Het komt erop neer dat de lpg injectoren te weinig stroom krijgen om te openen, ze krijgen 1,05A en ze hebben minstens 4A nodig.
Gebruik je soms weerstanden bij je LPG injectoren? Op ms extra lees ik dat ze dan vaak traag worden.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Ik gebruik inderdaad weerstanden voor zowel mijn benzine en mijn lpg injectors, die voor mijn benzine injectors zijn eigenlijk ook te hoog maar hij rijd er prima op.
De lpg injectoren hebben 4A(48w 12v) om te openen maar door de weerstanden krijgen ze (berekend dus niet gemeten heb geen osciloscoop) 1.05A dus krijg ik ze niet geopend.
Na wat berekenen moet ik dus bij de lpg injectoren de weerstanden weglaten maar dan krijgt mijn ecu weer teveel stroom te verwerken en zal deze in de beveiliging springen.
Ik denk dat ik 2x een peak and hold driver board nodig heb (lang leve 6 cylinder word enkel voor 4 cyl gemaakt).
Ze worden dus niet langzaam maar ze openen gewoon totaal niet.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Of zeg ik nu iets doms?
succes
Johan Geers
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Kevin de Leuw" schreef:
Hoi,
Ik gebruik inderdaad weerstanden voor zowel mijn benzine en mijn lpg injectors, die voor mijn benzine injectors zijn eigenlijk ook te hoog maar hij rijd er prima op.
De lpg injectoren hebben 4A(48w 12v) om te openen maar door de weerstanden krijgen ze (berekend dus niet gemeten heb geen osciloscoop) 1.05A dus krijg ik ze niet geopend.
Na wat berekenen moet ik dus bij de lpg injectoren de weerstanden weglaten maar dan krijgt mijn ecu weer teveel stroom te verwerken en zal deze in de beveiliging springen.
Ik denk dat ik 2x een peak and hold driver board nodig heb (lang leve 6 cylinder word enkel voor 4 cyl gemaakt).
Ze worden dus niet langzaam maar ze openen gewoon totaal niet.
Een van de jongens met de 164 turbo's heeft een peak and hold kit gemaakt. Die gebruikt hij ook sequentieel op zijn 164. Ik ga dat ook ooit een keer doen. Voor nu gewoon zonder LPG weerstanden. Joost (amazon turbo) doet dat ook.