Wegenbelasting
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leo Staats
- Premium lid
-
Ik heb de heer Weekers net een berichtje gestuurd met het verzoek voor een klassieker vriendelijke regeling.
Mocht het kwarttarief doorgaan dan zullen veel klassiekers geschorst of verkocht worden, en veel bedrijven daar schade van lijden.
De extra belasting opbrengsten zullen daardoor tegenvallen, of zelfs lager zijn dan nu. Ik heb de heer Weekers ook uitgenodigd voor een ritje in mijn Duet (of Citroen HY) zodat hij kan meemaken hoe leuk het is om in een klassieker te rijden.
Hopelijk komt er toch nog een goede regeling uit.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Niek Deuze
-
- Senior lid
-
Amazon Combi B20 - 1965
- 11019-dummy
-
- Platinum lid
-
Het gaat mijn verstand te boven! :shock:
Omdat een van de doelstellingen is om dagelijks gebruik tegen te gaan en LPG leent zich nu eenmaal uitstekend voor intensief gebruik. Dat is iets wat de alliantie ook niet wil, dus konden ze daar makkelijk toegeven denk ik."Jacques Smeets" schreef:
Waarom is er in het voorstel van de alliantie sprake van op één hoop gooien van diesel en LPG voor wat betreft de vrijstellingsleeftijd? Diesel staat bekend als de vervuiler (en veroorzaker van het huidige fiscus-probleem) terwijl LPG nog schoner is dan benzine?
Het gaat mijn verstand te boven! :shock:
Daar komt bij of LPG wel echt schoner is dan benzine. Het is appels met peren vergelijken. LPG levert wel minder CO2 uitstoot op vergeleken met benzine, maar weer meer NOx. Waarbij je ook nog de vraag zou kunnen stellen hoe conventionele G1 LPG installaties presteren.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- k den Besten
- Premium lid
-
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Daar zal ik dan maar vroeg mee beginnen.
Heb geen zin om in januari bij het rdw in de rij te gaan staan. :x :x
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"rene Brandt" schreef:
Dan lijkt het er toch op dat we binnenkort kunnen gaan beginnen met het uitbouwen van de lpg installatie :roll:
Daar zal ik dan maar vroeg mee beginnen.
Heb geen zin om in januari bij het rdw in de rij te gaan staan. :x :x
Rij je zo weinig dan?
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-

Ik betaal al belasting voor 2 auto's.
ik verwacht niet dat een lpg auto zomaar weer goed op benzine loopt, dat wordt sleutelen.
natuurlijk komen dan gelijk de dubbele dellorto's er weer op :mrgreen:
We maken het wel leuker en niet gemakkelijker ...... of was het wat anders.
Nog even maandag afwachten.