Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2015 21:16 #1414537 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Engelse teksten
Engelse teksten kunnen we zelf. Ik ga er niet actief naar op zoek, maar als ze worden aangedragen vertalen we ze.

Je punt van informatiepagina begrijp ik. Ik zit zelf ook in die richting te denken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2015 21:16 #1414538 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vertalingen
De vertalingen waren altijd handmatig vertalen. Taalmodules bestaan niet voor de losse extra modules, hooguit voor core drupal. (voorbehoud, ik heb nauwelijks meer met v7 gewerkt)

Er is gewoon een quote module voor v7: www.drupal.org/project/quote (beta2 is niet ideaal maar er zijn toch >1500 sites die 'm draaien, voldoende veilig lijkt me)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 08:33 #1414549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aankomende activiteiten vastzetten op beginpagina
hoi Jerry, goed werk! Indien mogelijk zou ik graag zien dat aanstaande evenementen zoals sleutel- en poetsdagen, en andere aanstaande bijeenkomsten een vast te zetten plaats krijgen waar ze meteen in het oog springen.

Groetjes Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 12:04 #1414560 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Berichten door elkaar
Bij mijn auto voorstel item staan de laatste bericht niet achteraan op pagina 3 maar ergens halverwege pagina 1.

Verder vind ik het wel handig als je een knop eerste ongelezen bericht hebt bij een item.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 14:57 #1414569 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mag een bezoeker ook een auto pagina maken
Het is bij beantwoorden van problemen vaak makkelijk als je weet welke auto een bezoeker heeft. Het zou handig zijn als bezoekers ook hun eigen auto pagina kunnen maken net als de leden. Het zou ook handig zijn die pagina vanaf het gebruiker profiel makkelijk te kunnen vinden, zowel je eigen auto(s) als die van een andere gebruiker.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 20:33 #1414608 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerlijk gezegd vind ik dit
Eerlijk gezegd vind ik dit forum heel onoverzichtelijk, maar het is nog niet klaar toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 21:00 #1414610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ahum
Allereerst natuurlijk fijn dat er mensen in hun vrije tijd mee bezig zijn, hulde, maar...

- Drama om bij lange draadjes de nieuwe posts te vinden, of mis ik iets?
- Bijzaken nemen qua typografie en lettergroote veel te veel ruimte in.
- Bovenkant is idioot groot, zonde van de ruimte, het gros kijkt mobiel en op de iPad namelijk.
- Waarom is de stylesheet voor de letterkleur nog niet aangepast, is 5 minuten werk, zeker als je even kijkt met Firefox en Firebug voor de regel in de stylesheet.
- Vooral: doe iets aan die knoeperds van letters, echt zonde van de ruimte.
- Graag bepalen of ik de draadjes met de nieuwste bovenaan kan zien.
- Graag bepalen hoeveel berichten ik op 1 pagina wil zien.

Keep up the good work.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2015 00:55 #1414615 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vertaling
Hallo Volvisti

Ik heb een aantal dingen vertaalt. o.a. De zaken die Johan hierboven noemt. Mocht ik iets verkeerd vertaalt hebben, dan hoor ik dat graag. De regel: "Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed." staat boven aan m'n lijstje. Zodra ik 'm gevonden heb, sneuvelt ie.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2015 08:44 #1414616 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic variabele
Mathy, soms zit er een variabele in de brontekst. Zoeken op het eerste stukje "Make sure you enter the" helpt misschien. Als dat niet lukt zou het een bug in de code kunnen zijn. literal text die niet door t() loopt kan niet worden vertaald. Maar de code kan wel aangepast worden natuurlijk.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2015 10:54 #1414619 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Spelling
Het spellen van het Nederlands. Wie controleert dat? Bij zo´n mooie site hoort dat toch ook in orde te zijn!

Hallo Volvisti
Ik heb een aantal dingen vertaalt. o.a. De zaken die Johan hierboven noemt. Mocht ik iets verkeerd vertaalt hebben, dan hoor ik dat graag. De regel: "Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed." staat boven aan m'n lijstje. Zodra ik 'm gevonden heb, sneuvelt ie.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC