Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 10:38 #1414860 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic weblink plaatsen
Goedemorgen,

In de site hulp staat een item over weblink plaatsen, dmv aanklikken van een ketting symbooltje, waar vind ik dat?
Als met tekst editor het veld waar ik dit nu schrijf wordt bedoeld dan ontbreekt er iets.
Kan dit met mijn browser van doen hebben, of besturingssysteem?
Als ik een bericht geplaatst heb zie ik ook geen knop "bewerk" meer staan, mogelijk dezelfde oorzaak?

Besturingssysteem Ubuntu, browser Cromium

Groeten,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 12:01 #1414862 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Melding Privé bericht
Naar aanleiding van het draadje over de achterklep dempers kom er net achter dat ik geen meldingen van privé berichten meer ontvang.
Ik had Timen een pb gestuurd en niets gehoord, nu kijk ik bij Profiel>Privé berichten en zie dat hij wel degelijk geantwoord had, wel met de vermelding dat het bericht bij hem ook met vertraging was binnen gekomen.
In een vraag over een link maken en een bericht bewerken had ik al aangegeven dat ik Chromium als browser gebruik, maar nu open ik onze site ter vergelijking een keer in FireFox en zie daar meteen bovenin een melding staan dat ik een privé bericht heb.
Er zit dus verschil tussen de oude Drupal versie en de nieuwe in de Chromium browser met de oude website kreeg ik wel meldingen van privé berichten.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 20:07 #1414876 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic html
De sitehulp is nog niet helemaal aangepast op de nieuwe site, dus daar staat vast zo hier en daar een onjuistheid.
Ik zie b.v. net dat je als gewone gebruiker op de nieuwe site de html-editor niet kunt gebruiken, en dan kun je dus ook die mooie linkjes niet maken. Staat genoteerd...

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 20:14 #1414878 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Gewone gebruiker?
Ben ik als lid van de vereniging geen "gewone gebruiker"?
Hebben we ook ongewone gebruikers?
Maar ik ben er al uit, als je een link wil plaatsen, intikken, MOET je er www. voorzetten anders werkt het niet.
Nou nog kijken hoe ik een net geplaatst bericht nog kan bewerken en waarom ik in de Chromium browser geen meldingen van PB's in het scherm krijg.

Groeten,

Groeten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 20:21 #1414879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet zo lichtgeraakt
Misschien was mijn woordkeuze wat ongelukkig, maar ik doelde op site gebruikers zonder de extra rechten die de leden van het webteam hebben. Dat zijn dus feitelijk de ongewone gebruikers :)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 20:32 #1414880 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Lichtgeraakt?
Daar heeft het echt niets mee te maken hoor, hooguit dat ik zaken soms wat meer rechtlijnig bekijk.
Wij hebben elkaar al eens vaker "gesproken", over lid zijn of geen lid zijn van de vereniging.
Maar goed, link plaatsen is opgelost, wat mij betreft de knop bewerken nog en een melding van een PB in het scherm krijgen.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2015 17:55 #1414963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic suggestie
Mag ik nog een suggestie inleggen. We kunnen aan een node een bestand als bijlage toevoegen en ook een foto uploaden. Je zien mensen nu soms een foto als bijlage toevoegen en vervolgens is de foto pas zichtbaar met een extra klik. Ik stel voor bijlages niet toe te staan voor alle foto extensies, dus jpg's, gif's, png's etc.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2015 13:34 #1415011 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tapatalk
Kan Tapatalk aangezet worden? Ik zit niet meer zo vaak achter een pc/laptop.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2015 13:38 #1415013 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wishlist?
is er een wishlist? iig naast Tapatalk zou het mogelijk handig zijn als je een adv plaatst dat je dan ook (net zoals bij zoeken in adv) meerdere rubrieken (auto-types) kan selecteren met ctrl. Nu heb ik een adv staan op V90/S90 die ook voor 960 kan gelden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2015 10:00 #1415041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als eerder gevraagd: melding
Als eerder gevraagd: melding per email als er een prive bericht en dezelfde melding als er is gereageerd op een draadje waar je aan deelneemt. Zie ik nog steeds niet in de samengevatte wensen?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC