Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 09:38 #1415183
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Versies
Blijkbaar zit er inderdaad verschil. Ik gebruik normaal gesproken een iPad en Firefox om de site te controleren en (toevallig) geven die de beste site-ervaring zo blijkt. Overigens zullen we tussen nu en 2-4 weken een aantal aanpassingen doen (waaronder letterkleur) om de te proberen de grootste knelpunten op te lossen.
Ondanks de verbeterpunten is het goed om te zien dat de upgrade nog niet tot grote verstoringen heeft geleid. En juist de combinatie van website en forum onder Drupal is toch best speciaal. Zonder hier overigens een discussie over het forum (en niet de website) te willen starten.
Ondanks de verbeterpunten is het goed om te zien dat de upgrade nog niet tot grote verstoringen heeft geleid. En juist de combinatie van website en forum onder Drupal is toch best speciaal. Zonder hier overigens een discussie over het forum (en niet de website) te willen starten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 10:24 #1415184
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bottleneck
Jerry, kun je wat vertellen over waarom het nog 2 tot 4 weken duurt voor de wijzigingen er zijn. Wat is daar de bottleneck?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 13:27 #1415197
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Opmaak
Wat ik ook erg vreemd vind is het volgende; als ik niet ben ingelogd krijg ik bovenin het scherm herkenbare Volvo's te zien EN daar staan nu ook aankondigingen in van sleuteldagen maar als ik daarna in log zijn de mooie afbeeldingen vertrokken en zijn de aankondigingen ook weg.
Terwijl die sleuteldagen voor leden zijn, dan zouden die aankondigingen toch juist na het inloggen zichtbaar moeten worden?
Groeten,
Terwijl die sleuteldagen voor leden zijn, dan zouden die aankondigingen toch juist na het inloggen zichtbaar moeten worden?
Groeten,
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 13:39 #1415198
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Ton
Ik heb geprobeerd om middels de teksten op de homepage wat extra bekendheid aan bepaalde sleuteldagen te geven. Overigens voor iedereen te zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 17:25 #1415205
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Banner
Vreemd. Ik zie die banner op de homepage met (o.m.) aankondiging van de sleuteldagen altijd, of ik nu ingelogd ben of niet.
Op de andere (b.v. forum-) pagina's niet.
Op de andere (b.v. forum-) pagina's niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 18:38 #1415206
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry
sorry voor mijn nutteloze vragen soms, ze komen slechts voort uit belangstelling en gedrevenheid, verder niks
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 18:42 #1415207
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Ton, kan het zijn dat als je
Ton, kan het zijn dat als je inlogt niet op de openingssite terecht komt?
volvo700vereniging.nl/
Maar wel direct op de Start/Recente berichten pagina:
volvo700vereniging.nl/tracker
Groeten,
Hedwig
volvo700vereniging.nl/
Maar wel direct op de Start/Recente berichten pagina:
volvo700vereniging.nl/tracker
Groeten,
Hedwig
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 20:15 #1415209
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic auto pagina
Bij mijn auto's heb ik een onzinauto aangemaakt, hoe verwijder ik deze?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2015 20:47 #1415212
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Inderdaad
Dat klopt inderdaad Hedwig, maar dan blijf ik het vreemd vinden dat ik boven de forum pagina niet of nauwelijks herkenbare auto's zie en geen "advertentie" voor een sleuteldag als ik wel ben ingelogd.
Ook vind ik het vreemd dat diezelfde aankondiging van een sleuteldag dus ook in beeld komt bij iemand die voor het eerst op onze site terecht komt, oh denkt hij, dat is leuk, ik ga 14 februari ook naar Heerhugowaard.
Groeten,
Ook vind ik het vreemd dat diezelfde aankondiging van een sleuteldag dus ook in beeld komt bij iemand die voor het eerst op onze site terecht komt, oh denkt hij, dat is leuk, ik ga 14 februari ook naar Heerhugowaard.
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2015 12:24 #1415237
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zoek de verschillen
Nog iets vreemds gezien, als ik op dezelfde pc de website open in zowel Chrome als FireFox dan is de blauwe balk waarin documentatie enz staat in Chrome veel hoger dan in FireFox.
Dat komt omdat in Chrome de tekst "Volvo 700 Vereniging" niet tussen het logo en documentatie komt te staan, maar onder het logo.
Ik weet niet wat de oorzaak er van is maar maar zou het kunnen dat ik daardoor ook geen meldingen van PB's in het scherm krijg?
Groeten,
Dat komt omdat in Chrome de tekst "Volvo 700 Vereniging" niet tussen het logo en documentatie komt te staan, maar onder het logo.
Ik weet niet wat de oorzaak er van is maar maar zou het kunnen dat ik daardoor ook geen meldingen van PB's in het scherm krijg?
Groeten,
Moderators: Jerry Stam