Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2015 16:31 #1414367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er
Er zit een filter in de bestanden die je kunt downloaden. .doc staat niet aan in dat filter vermoedt ik. Dat zegt die foutmelding ook, namelijk dat jouw file (.doc) niet geupload kan worden omdat alleen die andere formaten die genoemd worden geupload kunnen worden. Als de moderatoren dit aanpassen (.doc in het filter zetten) zouden die ook geaccepteerd moeten worden.
Voorheen was het de bedoeling om het ingevulde sleuteldagformulier via email naar de regiocoördinator te sturen. Of het nu gewijzigd is en men de geuploade formulieren op de site wil hebben weet ik niet. Even overleggen met de RC lijkt me het makkelijkst (en weet je zeker dat hij tijdig over jouw aanmelding beschikt).
Voorheen was het de bedoeling om het ingevulde sleuteldagformulier via email naar de regiocoördinator te sturen. Of het nu gewijzigd is en men de geuploade formulieren op de site wil hebben weet ik niet. Even overleggen met de RC lijkt me het makkelijkst (en weet je zeker dat hij tijdig over jouw aanmelding beschikt).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2015 17:57 #1414374
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kop plaatje
Wat ik wel raar vind, is het plaatje van zo'n lelijk modern geval als kop. Waarom geen foto van een topmodel wat tot onze doelgroep hoort?
- Jelle Postma
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2015 21:31 #1414384
door Jelle Postma
Beantwoord door Jelle Postma in topic na inloggen....
Allereerst de complimenten voor deze website. 1 van die kleine verbeteringen die horen bij iets nieuws opzetten is het volgende; is het mogelijk nadat je inloggen hebt aangeklikt dat de knipperaar gelijk aangaat bij je naam? Nu moet je er eerst op klikken.Je ziet het op meer websites.Je haalt er a.h.w. een schakel tussen uit.Jerry succes met alles bij te werken. Mooi; iedereen komt met een positieve inbreng. groet Jelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2015 12:59 #1414392
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op of neer?
Je probeert het sleuteldagformulier te uploaden? Waarheen dan? Opgeven voor een sleuteldag doe je door <a href="
volvo700vereniging.nl/node/4829
" target="_blank">downloaden van het formulier, invullen en via mail versturen naar het secretariaat.
Downloaden is, bij mij in elk geval, geen probleem.
Een net formulier om je online op te geven voor sleuteldagen staat nog op mijn verlanglijstje. Het schijnt dat de nieuwe site daar mogelijkheden voor biedt. Gaan we naar kijken als de bugs er verder uit zijn.
Downloaden is, bij mij in elk geval, geen probleem.
Een net formulier om je online op te geven voor sleuteldagen staat nog op mijn verlanglijstje. Het schijnt dat de nieuwe site daar mogelijkheden voor biedt. Gaan we naar kijken als de bugs er verder uit zijn.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 12:12 #1414420
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Knipperaar?
Wat bedoel je met de knipperaar Jelle?
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 21:17 #1414452
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie site geworden,
Mooie site geworden, gefeliciteerd! Zoekfunctie is helaas nog beroerd, maar dat komt nog goed lees ik.
Iets anders: is het mogelijk om nu een mailtje te krijgen als er wordt gereageerd op een draadje waar je aan deelneemt?
Iets anders: is het mogelijk om nu een mailtje te krijgen als er wordt gereageerd op een draadje waar je aan deelneemt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 21:20 #1414453
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh, ik zou het ook fijn
Oh, ik zou het ook fijn vinden als de pay-off tekst die je standaard onder elk bericht zet bijvoorbeeld in een kleiner lettertje zou kunnen, dan zie je dat het niet bij het bericht hoort. (toegegeven, ik heb er veel onder staan, maar kan geen blozend gezichtje of smiley toevoegen?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 21:56 #1414456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jelle
Jelle bedoelt denk ik de cursor. Nu moet je eerst op het veld voor je gebruikersnaam klikken voor je die kunt invoeren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2015 17:57 #1414503
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet blij met een aantal dingen
Ik baal nog steeds ENORM dat heel de historie van mijn auto is verdwenen. ik had al mijn km standen bijgehouden en al mijn opties etc er in staan: WEG bijna 10 jaar bijhouden is gewoon weggeflikkerd. dat vind ik jammer en dom.
had het gemeld dan had ik kunnen knippen plakken en behouden, 2 minuten werk. nu is het niet meer te reproduceren!!!
Voorts:
- de site niet mobiel te gebruiken
-de bovenbalken zijn VEEL te groot
-tekstvakken zijn te klein, lettertype is niet top.
-forum is substandard ten opzichte van de PHPBB forums die de rest van de wereld gebruikt. gebruiksonvriendelijk!
-waar zijn mijn foto's?
-Waar zijn de andere foto's?
kortom ik ben nog niet blij...
had het gemeld dan had ik kunnen knippen plakken en behouden, 2 minuten werk. nu is het niet meer te reproduceren!!!
Voorts:
- de site niet mobiel te gebruiken
-de bovenbalken zijn VEEL te groot
-tekstvakken zijn te klein, lettertype is niet top.
-forum is substandard ten opzichte van de PHPBB forums die de rest van de wereld gebruikt. gebruiksonvriendelijk!
-waar zijn mijn foto's?
-Waar zijn de andere foto's?
kortom ik ben nog niet blij...
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2015 18:18 #1414506
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic is er wel
Jeroen,
Ik dacht dat ik ook alles kwijt was, maar ik kwam er achter dat je meerdere malen een "account" hebt, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.
Zal straks thuis even kijken, op de BlackBerry Z10 kan ik het niet laten zien.
Ik dacht dat ik ook alles kwijt was, maar ik kwam er achter dat je meerdere malen een "account" hebt, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.
Zal straks thuis even kijken, op de BlackBerry Z10 kan ik het niet laten zien.
Moderators: Jerry Stam