Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2014 09:34 #1414042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
het mogelijk om een knopje ergens toe te voegen met
alles gelezen aan te vinken, zodat je niet meer alle berichten als nieuw ziet ?
alles gelezen aan te vinken, zodat je niet meer alle berichten als nieuw ziet ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2014 14:40 #1414062
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertentie plaatsen
Ik kan helaas geen advertentie plaatsen.
Wilde een gezocht advertentie plaatsen. Voorbeeld gaat goed daarna plaatsen krijg ik steeds. Oeps er is iets fout gegaan ( Foutmelding )
Is iets nog niet helemaal goed denk ik.
verder zie ik dat er gepraat wordt over een aanmelding e-mail ??
Zou ik die ook gehad moeten hebben ?
Wilde een gezocht advertentie plaatsen. Voorbeeld gaat goed daarna plaatsen krijg ik steeds. Oeps er is iets fout gegaan ( Foutmelding )
Is iets nog niet helemaal goed denk ik.
verder zie ik dat er gepraat wordt over een aanmelding e-mail ??
Zou ik die ook gehad moeten hebben ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2014 19:33 #1414071
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slecht te lezen en inloggen ?
Verdomd lastig te lezen nu , met die lichte letters op een lichte achtergrond.
Oook vreemd inloggen , eerst rechtsboven 'mijn profiel'en dan ergens links half in het scherm , moet je goed kijken waar je dan kan inloggen ?
Oook vreemd inloggen , eerst rechtsboven 'mijn profiel'en dan ergens links half in het scherm , moet je goed kijken waar je dan kan inloggen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2014 20:25 #1414073
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Complimenten
Mijne heren,
Complimenten voor de cleane website. Rustig voor de ogen, knoppen intuïtief geplaatst en duidelijke navigatie.
Een hele verbetering !
Complimenten voor de cleane website. Rustig voor de ogen, knoppen intuïtief geplaatst en duidelijke navigatie.
Een hele verbetering !
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2014 00:53 #1414079
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Afbeelding onder het eerste bericht
Hallo Jerry
Onder het eerste bericht staat vaak een hele grote afbeelding met daaronder een groot stuk "niks". Kunnen die afbeelding en dat "wit" standaard een flink stuk verkleind worden?
groetjes
Mathy
Onder het eerste bericht staat vaak een hele grote afbeelding met daaronder een groot stuk "niks". Kunnen die afbeelding en dat "wit" standaard een flink stuk verkleind worden?
groetjes
Mathy
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2014 14:42 #1414087
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Hoge band IOS
Wanner je je IPad verticaal houdt is dat een stuk minder storend.
Rest van de content laat zich zo ook prima lezen.
Rest van de content laat zich zo ook prima lezen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2014 14:49 #1414088
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Nieuw in lange discussie
Wanneer er via antwoord halverwege een discussie gereageerd wordt komt de opmerking midden in de discussie terecht.
Andere lezers hebben dan geen idee wat er gewijzigd is.
Voorbeeld:
In dit draadje net iets toegevoegd over hoge band IOS.
Andere lezers hebben dan geen idee wat er gewijzigd is.
Voorbeeld:
In dit draadje net iets toegevoegd over hoge band IOS.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2014 01:19 #1414102
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "nieuw"
Hallo Adriaan
Je moet goed kijken (ik zie het ook net pas), maar in de kop van ieder nieuw bericht vind je "nieuw". Misschien kan Jerry de technische man vragen of er een mogelijkheid is om iets duidelijker cq makkelijker herkenbaar aan te geven wat er nieuw is.
groetjes
Mathy
Je moet goed kijken (ik zie het ook net pas), maar in de kop van ieder nieuw bericht vind je "nieuw". Misschien kan Jerry de technische man vragen of er een mogelijkheid is om iets duidelijker cq makkelijker herkenbaar aan te geven wat er nieuw is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2014 12:08 #1414107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aandachtspuntjes
Nog wat Engelse teksten op deze pagina voor de vertaling:
Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.
No file selected.
In profiel:
This user has not yet bookmarked any content.
This user has not signed up for any matching content.
Signup status
Andere pagia's:
Bookmark this
Unbookmark this
Ops (tabelkop op /bookmarks als er minimaal 1 bookmark gemaakt is)
You have not yet bookmarked any content. Click the "Bookmark this" link when viewing a piece of content to add it to this list.
Hoofdmenu: Vereniging > Fotoalbum komt terecht in volvo700vereniging.nl/content/wat_werkt_...op_de_nieuwe_website
Fotoalbum is nog niet werkend? of is er een probleem met rechten voor bezoekers?
Hoofdmenu: knop Vereniging (zonder submenu) komt in een forum draadje terecht, zelfde rechten probleem?
De twitterfeed onderaan lijkt meestal goed te werken maar op de "Recente discussies" pagina bijvoorbeeld niet en op /blog idem
Er staat nog een test dagboek: volvo700vereniging.nl/dagboek/lid/test (zichtbaar dus voor bezoeker) (JS: verwijderd)
Ieder dagboek heeft nog dezelfde placeholder. Kan de gebruiker die aanpassen? of zijn die al aangepast en nog niet zichtbaar voor een bezoeker?
Het zou mij ook mooier lijken de entries uit te lijnen op elkaar. (JS: Dat kan door in de dagboekpagina te klikken op "illustratie" bovenaan en een plaatje te selecteren)
In het forum kom je soms deze tags tegen (voorbeeld):
Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.
No file selected.
In profiel:
This user has not yet bookmarked any content.
This user has not signed up for any matching content.
Signup status
Andere pagia's:
Bookmark this
Unbookmark this
Ops (tabelkop op /bookmarks als er minimaal 1 bookmark gemaakt is)
You have not yet bookmarked any content. Click the "Bookmark this" link when viewing a piece of content to add it to this list.
Hoofdmenu: Vereniging > Fotoalbum komt terecht in volvo700vereniging.nl/content/wat_werkt_...op_de_nieuwe_website
Fotoalbum is nog niet werkend? of is er een probleem met rechten voor bezoekers?
Hoofdmenu: knop Vereniging (zonder submenu) komt in een forum draadje terecht, zelfde rechten probleem?
De twitterfeed onderaan lijkt meestal goed te werken maar op de "Recente discussies" pagina bijvoorbeeld niet en op /blog idem
Er staat nog een test dagboek: volvo700vereniging.nl/dagboek/lid/test (zichtbaar dus voor bezoeker) (JS: verwijderd)
Ieder dagboek heeft nog dezelfde placeholder. Kan de gebruiker die aanpassen? of zijn die al aangepast en nog niet zichtbaar voor een bezoeker?
Het zou mij ook mooier lijken de entries uit te lijnen op elkaar. (JS: Dat kan door in de dagboekpagina te klikken op "illustratie" bovenaan en een plaatje te selecteren)
In het forum kom je soms deze tags tegen (voorbeeld):
JP Elverding schreef : Werkt quoting nog niet?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2014 12:48 #1414109
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank
Dank voor je observaties. Ik wil na de kerstdagen (en de vele bezoeken aan de site) alle losse opmerkingen verzamelen en kijken wat we er mee kunnen doen. Sommige kleinere pakken we al eerder op (soms gelijk). Dat van die dagboeken: we hopen dat mensen gelijk een plaatje plaatsen als ze hun dagboek maken. Dat maakt het wel levendiger. Dus nee het is geen vaste placeholder. Qutoen staat niet aan, maar op het vorige forum wel. Weet niet of we dat weer aan moeten zetten (als al) want dat leidde vaak tot veel quotes en weinig nieuws.
Moderators: Jerry Stam