Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2014 14:28 #1414138 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nieuwe webmaster?
"Nog eentje voor de theme: de node datum op forum nodes wordt niet gerenderd, hoort denk ik vlak voor de string "- Ingediend door" onder de node titel."

Is dat ook aan een simpel lid uit te leggen, ik bedoel wat staat hier in normaal nedelands?

Ik denk dat we hier een gouden vondst hebben; iemand die als de gegevens kloppen net twee dagen forumgebruiker is en dan al zo'n inbreng heeft.

Hij of zij hoeft alleen nog maar lid te worden en op de vacature van webmaster te reageren.

Groeten,

Ton.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2014 22:42 #1414144 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat gaat nog niet...
@Ton, dat gaat nog niet...
De vereniging heeft hiermee weer een mooie site voor de nabije toekomst. Beter met mobiele apparaten te gebruiken, mooier, eenvoudiger, moderner, veiliger etc. Complimenten voor de harde werkers in deze actie. Ik weet hoeveel werk dit is geweest is want heb 7 major upgrades gedaan in 10 jaar tijd. Van de statische html site met Telegraaf forum (van Lieme Huib) via het discus forum naar 5 incarnaties Drupal. De site is nu verder dan ik 5 jaar geleden was en dat helpt mij weer bij het loslaten. Ik had de Drupal 7 upgrade toen al voor 80% voorbereid.
Het enige dat me oprecht verbaast is dat er zo'n dure oplossing is gekozen in plaats van investeren in het herstellen van de relatie met een ex lid. Ik heb echt iedere vraag beantwoord maar heb geen enkel initiatief gezien. Maar goed, er zijn meer ex leden die zo nog steeds rondlopen, wegwerpleden... Mijn ervaringen zijn inmiddels 5 jaar oud en slijten langzaam. Ik hoop dat het de afgelopen paar jaar beter is gegaan.
Ik zal verder nauwelijks op deze site komen maar ben wel (passief) op Facebook en altijd via mail bereikbaar.
Johan

PS de 780 (21-XK-PP) heeft het afgelopen jaar ook weer gereden na 4 jaar stilstand. Wellicht zien we elkaar onderweg.

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2014 13:44 #1414149 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic advertentie plaatsen onder 'gezocht'
Ondanks de correcte voorbeeldweergave krijg ik eveneens foutmelding bij plaatsen van advertentie.

Succes met verhelpen van 'kinderziekten'

Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2014 18:27 #1414152 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic N.A.W GEGEVENS LEEG ?
Op oude site kon je bij een betalend lid zijn NAW gegevens opvragen .
Nu schijnbaar niet meer , zie ook dat eigen NAW gegevens leeg zijn ??????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2014 10:51 #1414167 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kruisjes?
Zie bij sommigen in hun 'handtekening' slechts een zwart/wit kruisje staan?
Ook bij het blog van de toerbuffel, bijvoorbeeld, staan bij, waar de foto's horen, bij mij alleen maar zw / w kruisjes.
Ligt dat aan instellingen bij mij op computer of ..?

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2014 12:08 #1414171 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Uit de toon
Hoewel ik de nieuwe site nu al - zeker qua vormgeving - grotendeels een succes vind, heb ik wel moeite met sommige illustraties boven bepaalde rubrieken. Die boven de advertentierubrieken bijvoorbeeld vind ik heel geslaagd. Maar boven 'Recente discussies' waar voornamelijk wordt gediscussieerd over 'onze' auto's, ontwaar ik een foto van een hypermoderne Volvo waar ik als lid helemaal nix mee heb. Dat valt mijns inziens behoorlijk uit de toon. Het zou de site ten goede komen als we een en al 700/900/V-S90 ademen. En gebrek aan goed en geschikt illustratiemateriaal hebben we bepaald niet, lijkt me. Laten we de futuristische kant van Volvo reserveren voor het bedienen van liefhebbers in de Factor.
Kan me voorstellen dat dit eerder is opgemerkt en mijn opmerking daarmee overbodig is. In dat geval mijn excuses.
Adriaan

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2014 12:34 #1414172 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Geen
Ik heb al meerdere PB's gehad. Het is me opgevallen dat ik géén waarschuwing krijg dag ik privé berichten heb. Ik zag ze dus pas toen ik onder "mijn profiel" bij "privé berichten" keek.

Met de opmerking van Adriaan hierboven ben ik het ook wel eens.
De hypermoderne Volvo in de afbeelding hoort hier naar mijn gevoel niet echt thuis. Haha.

Groetjes,
Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2014 14:18 #1414174 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep
Die mis ik ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2014 21:57 #1414197 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jerry Bedankt wachten we het
Jerry Bedankt wachten we het rustig af.
Succes met alle aanpassingen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2015 16:23 #1414366 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klein dingetje
Wilde het sleuteldag formulier uploaden en kreeg bijgaande foutmelding :

Het bestand Deelname sleuteldag Volvo 700 Vereniging.doc kon niet worden geüpload. Uitsluitend bestanden met de volgende extensies zijn toegelaten: png gif jpg jpeg.

Lijkt me dat een .doc ook zou moeten kunnen?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC