Wat werkt er (nog) niet goed op de nieuwe website - Gesloten
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 17:44 #1413959
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Het ziet er prachtig uit
Het ziet er prachtig uit mannen! Mijn complimenten uut Drenthe!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 19:10 #1413961
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Twitter en Facebook
Waarom staat die Twitter feed onderaan, en daaronder het Facebook en Twitter logo? Zover ik weet is er nog nooit een bestuursbeslissing genomen over het gebruik van Twitter en Facebook.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 19:19 #1413962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sitegebruikers
Ziet er mooi uit!
Wat vooral ook belangrijk is dat de site nu veel meer op standaard Drupal modules draait. De vorige site gebruikte ook Drupal modules maar daar was ook meer zelf aan geprogrameerd/ingesteld/uitgebouwd voor de toenmalige webmaster. Nadeel daarvan is dat updaten veel lastiger is omdat je voor die unieke stukjes zelf ook weer een update moet maken. Het zal even wennen zijn als gebruiker omdat dingen nu wat anders werken. Maar de site is onder de motorkap nu veel beter te onderhouden (meer Volvo 700 alike
) en weer toekomstbestendig. Een goede zet dus.
Opmerking: Sitegebruikers kunnen nu NIET in de kletshoek (niet zichtbaar in forum overzicht). Zou fijn zijn als dat weer kan.
Wat vooral ook belangrijk is dat de site nu veel meer op standaard Drupal modules draait. De vorige site gebruikte ook Drupal modules maar daar was ook meer zelf aan geprogrameerd/ingesteld/uitgebouwd voor de toenmalige webmaster. Nadeel daarvan is dat updaten veel lastiger is omdat je voor die unieke stukjes zelf ook weer een update moet maken. Het zal even wennen zijn als gebruiker omdat dingen nu wat anders werken. Maar de site is onder de motorkap nu veel beter te onderhouden (meer Volvo 700 alike

Opmerking: Sitegebruikers kunnen nu NIET in de kletshoek (niet zichtbaar in forum overzicht). Zou fijn zijn als dat weer kan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 19:20 #1413963
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aanvulling
Aanvulling: Zoals eerder ook door iemand anders opgemerkt is het contrast tussen de (licht)grijze letters en witte achtergrond niet heel groot wat het lezen wat minder ontspannen maakt. Ik zit op een PC monitor naar de site te koekeloeren.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 19:29 #1413967
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic "Bewerk"
Ik krijg de indruk dat je een eigen bericht eenmaal ingediend ook niet meer bewerken kunt.
En, mogelijk al bekend, maar het fotoalbum is er (nog) niet, uiteindelijk kom je dan op een heel andere site terecht.
Wel weer een echte site, ziet er gelikt uit en gaat vast nog mooier worden.
Waarvoor dank, groeten,
En, mogelijk al bekend, maar het fotoalbum is er (nog) niet, uiteindelijk kom je dan op een heel andere site terecht.
Wel weer een echte site, ziet er gelikt uit en gaat vast nog mooier worden.
Waarvoor dank, groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 19:54 #1413968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op de
Op de vorige site kon je alleen je bericht nog bewerken zolang iemand anders nog geen reactie had geschreven. Volgens mij kan het hier inderdaad helemaal niet meer.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 20:29 #1413969
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank
Dank Daniel!
Zullen we proberen te verwerken met de komende updates.
Overigens BTI chips + Wasted spark = prima combinatie (dank voor de aanrader)
Zullen we proberen te verwerken met de komende updates.
Overigens BTI chips + Wasted spark = prima combinatie (dank voor de aanrader)
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 20:31 #1413970
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank
Dank Henk,
We hebben ook gemerkt dat de stukjes maatwerk het meest lastig zijn gebleken (en ook nog niet allemaal klaar zijn).
Ik kan rustig stellen dat we vooralsnog geen maatwerk hebben gebruikt bij de huidige site.
Jerry
We hebben ook gemerkt dat de stukjes maatwerk het meest lastig zijn gebleken (en ook nog niet allemaal klaar zijn).
Ik kan rustig stellen dat we vooralsnog geen maatwerk hebben gebruikt bij de huidige site.
Jerry
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 20:43 #1413971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic auto
Ik kan helaas mijn huidige auto niet invoeren, datum eerste toelating geeft problemen, verder nog niets ontdekt buiten hetgeen al gemeld is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 20:58 #1413972
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de site!
Zeer aangenaam verrast!! Wat ziet het er prachtig uit.
Ik ga nu eens rondneuzen en zien hoe alles weer werkt maar jongens, wat hebben jullie een ongehoorde hoeveelheid werk te verstouwen gehad en wat is het prachtig vormgegeven!!
3 werf chapeau! Hoed af en diepe buiging voor het team dat zich hier mee bezig heeft gehouden!
Ik ga nu eens rondneuzen en zien hoe alles weer werkt maar jongens, wat hebben jullie een ongehoorde hoeveelheid werk te verstouwen gehad en wat is het prachtig vormgegeven!!
3 werf chapeau! Hoed af en diepe buiging voor het team dat zich hier mee bezig heeft gehouden!
Moderators: Jerry Stam