Serieuzere e-supercharger in 6-cilinder voor groter koppel. Ideeën?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat is niet alleen de info die jíj vindt, zo oud is 'ie ook volgens mij. Het ding dat ik eventueel op 't oog heb (best zwaar) kan ik voor €500,- in huis hebben. Wie ook interesse heeft: er staat er één op eBay.com voor $1000,-. Ex verzenden ($231,-).Michael Oud schreef : ...Da's 0,2 bar. Da's heel erg weinig. Ik weet niet wat zo'n ding moet kosten...Overigens dateert de meeste info die ík vind over dat ding, van rond de eeuwwisseling...
En dat van die druk: daar heb ik dus geen idee van. Schakelt af bij 0,5bar, wat het ding dus als maximale druk gebruikt. Geen idee van turbo's, maar ik zie bij onderschriften regelmatig hogere turbodruk staan. Of is dat zoiets als 170PK (maar pas bij 5500RPM?)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de tip, maar dat heb ik een tijdje geleden al laten vallen, misschien wel met de verkeerde beredenering: ik rij voornamelijk LPG, wat op een lagere temperatuur en schoner verbrandt dan benzine. En volgens mij is het hoofdidee van waterinjectie dat, dmv vernevelen van een vloeistof in het inlaatttraject, de brandstof schoner en op een lagere temperatuur verbrandt. Maar dat heb ik dus al enigzins via LPG. Maar misschien beredeneerde ik dat fout?gerryberrie schreef : ...Misschien is waterinjectie wat voor jou?...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Laatste grote nieuws dat ik kan vinden, is dat ze in 2008 hoopten op een afzet van $10 miljoen voor toepassing van hun luchtdruktechniek in de maritieme markt, gerekend t/m 2010. Verder nog niet gezocht, maar hun adres ziet er via googlemaps een stuk slechter uit...Michael Oud schreef : ...als alle info uit 2000 tot 2002 is, de tijd van de introductie...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-