TUNING IN HET OOSTEN DEEL 2 :)update.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sarcasme maakt het leven wat dragelijker. Voor mij althans. Kom je trouwens naar <a href=" volvolvo.nl/showthread.php/10513-Elandrun-2012 " target="_blank">de Elandrun? Ik ga ook alleen maar kijken hoor, maar ben wel benieuwd naar je auto. En als dit geen topic is dat je enthousiasmeert...scaniar164 schreef : achja maakt niet uit!
Je spreekt t teminste uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik doelde meer op het feit over een nieuwe discussie.
Onder mijn kippenhok zit ook gewoon een home-made subframe voor de achteras.
Puur omdat de heer Kaplan te beduvelt was te reageren op de mail en daarna spullen te gaan fabriceren en opsturen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Is er een reden waarom je naar Fasttech gaat? In Lichtenvoorde staat ook een hele mooie 4-wiel rollerbank bij Onixx Starcraft. Valt goed met de eigenaar te praten en de prijzen zijn duidelijk.Ik was zelf ook van plan om m'n nieuwe 940 (oude van martijn) eens op de rollerbank te testen.
Lijkt me trouwens leuk om eens een kijkje te nemen bij je 940 als de geflowde kop erop zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : Onder mijn kippenhok zit ook gewoon een home-made subframe voor de achteras.
eens een plaatje van dat ding, ben wel nieuwsgierig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : Ik heb niks negatiefs gezegd volgens mij? Dus waarom JW in de verdediging schiet is mij niet geheel duidelijk. Ik doelde meer op het feit over een nieuwe discussie. Onder mijn kippenhok zit ook gewoon een home-made subframe voor de achteras. Puur omdat de heer Kaplan te beduvelt was te reageren op de mail en daarna spullen te gaan fabriceren en opsturen.
Hi Jelmar,
het was ook niet als verdediging bedoeld, eerder vragend. ik had je niet eens hoeven te quoten want het ging me eigenlijk alleen om de subframe zaken die een fractie daarboven besproken werden, waar we het overigens 100% over eens zijn, ook ik heb geen goede ervaring met de emailreacties van kaplhenke en heb ook goede ervaring met zelf verstevigde subframes. toevallig wist ik al dat er een zelf verstevigd subframe onder ging.
je snapt ook dat door een opmerking 'ik zeg niets' dat je veel ruimte voor eigen interpretatie overlaat, dat kan over vanalles gaan, incl pk wensen, lh-dromen, turbo kwesties ertc
verder ben ik erg benieuwd hoe de nieuwe kop gaat bevallen, misschien dat er in de toekomst ook nog een nabewerkte kop wil monteren.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Zit de kop er nu op Chris? Kun je de eerste ervaringen al delen met ons?