TUNING IN HET OOSTEN DEEL 2 :)update.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 00:33 #1345664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yes
Ja, dat dacht ik ook al ja.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 01:40 #1345765 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic haha
zon ding ga je toch geen bak geld voor betalen!
Gewoon zelf maken of zoals ik overnemen van iemand die dat gedaan heeft.......
Gewoon laswerk met extra platen erin simpel....
Voor dat geld koop ik wel iets wat niet zelf te maken is...........das mijn mening..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 01:51 #1345766 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zelf maken
De vaste maten heb je.
Natekenen in AutoCad.
Mailen naar de laser-snijer.
Haal je de delen even later op, met TIG in mekaar kleiën.
Iets voor een groupbuy?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 07:21 #1345770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zeg maar zo.
Ik zeg maar niks.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 09:46 #1345776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

Jelmar86 schreef : Ik zeg maar niks.

over het subframe? ik denk ook dat een kaplhenke versie echt wel steviger is, voor het gebruik van Chris niet zo snel nodig (en dan bedoel ik: geen burnouts, clutchdumps etc). zelf zou ik er ook niet zo snel een nodig hebben als ik een 7/9 serie zou rijden denk ik. wel een verstevigd, geen kaplhenke.
en voordat er over vermogen een discussie komt, een goed voornemen van Chris om naar een testbank te gaan, dan kan er met cijfers gediscussieerd worden, zeker als er gewoon wiel-pk wordt vermeld.
(smilie)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 13:17 #1345805 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nouja
Nouja, Chris zegt toch regelmatig het hele toerengebied te gebruiken, en het asfalt op te krullen! En ja, run op de testbank lijkt me inderdaad een wijze beslissing.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 19:21 #1345834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klinkt
Je klinkt een beetje dubbelzinnig Michael.........
Maar maak mij niks uit hahaha heb inzicht genoeg om te weten wat kan en niet....en wat ik zelf kan.....ben niet voor niets al zover gekomen,toch wel trots op bijna alles met eigen handen gedaan!
Blijft het leuke van deze auto

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 20:48 #1345845 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yup
Ja, zo is het ook bedoeld. Waarmee ik overigens helemaal niets negatiefs over je project wil zeggen, want je project is gewoon gaaf.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 21:30 #1345852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic merk
achja maakt niet uit!
Je spreekt t teminste uit!
 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2012 21:57 #1345861 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic Hoe gaat het?
Enne Chris, loopt de auto met de bewerkte kop? Ik benieuwd!
Gr. Fabian

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD