Volvo 940 Malmo estate automaat van 1996 staat voor de deur

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2014 14:23 #1411464 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op de sleuteldag bij
Op de sleuteldag bij Nordicar de mbc laten plaatsen, lekker wat power nu maar moet nog wel een keer de kat. vervangen.
Verder 2 kleukelloze voordeurpanelen er in dus dat staat ook weer mooi, paar nieuwe dashboardlampjes en de airco gevuld.
Van de week van het werk naar huis km stand 345678 gepasseerd, foto nog even plaatsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 11:44 #1414558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zie dat bij mij de
Ik zie dat bij mij de volgorde van de reacties door elkaar ligt, heeft vast met de nieuwe site te maken.

Heb afgelopen weekend maar eens de accu er uit gehaald en aan de stroom gelegd. daarna maar eens goed onder die kunststof plaat gekeken en zal helaas wel wat roest. Losse roest verwijderd en alles flink met Rustyco ingesmeerd. Van de week nog even 2 laagjes Brunox erover en ik heb weer een mooie zwarte ondergrond.
Zaterdag een bus Hammerite hooglans gehaald in de kleur standblauw en dat komt wel heel close bij Nautic blue, een mooi verfje om de boel weer strak te maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 20:27 #1414605 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zie dat bij mij de

Ik zie dat bij mij de volgorde van de reacties door elkaar ligt, heeft vast met de nieuwe site te maken.

Heb afgelopen weekend maar eens de accu er uit gehaald en aan de stroom gelegd. daarna maar eens goed onder die kunststof plaat gekeken en zal helaas wel wat roest. Losse roest verwijderd en alles flink met Rustyco ingesmeerd. Van de week nog even 2 laagjes Brunox erover en ik heb weer een mooie zwarte ondergrond.
Zaterdag een bus Hammerite hooglans gehaald in de kleur standblauw en dat komt wel heel close bij Nautic blue, een mooi verfje om de boel weer strak te maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2015 20:28 #1414606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bericht maar even gekopieerd
Bericht maar even gekopieerd en zie dat ook al mijn foto's weg zijn van pagina 1

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2015 12:11 #1414752 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb helaas geen historie van
Heb helaas geen historie van de auto maar weet nu dat ze door De Beemd in Helmond is afgeleverd en de laatste APK bij PG auto's in Papendrecht is gedaan. Verder helaas geen historie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2015 16:32 #1414989 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weinig sjoege op dit forum
Weinig sjoege op dit forum jammer, maar heb toch wel een vraagje.

Als ik mijn asbak naar voren doe valt ie er gelijk uit omdat het beugeltje in de asbak nergens achter blijft hangen, waar hoort ze achter te blijven zitten??

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2015 16:51 #1414990 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Wij zijn denk ik te
Wij zijn denk ik te voorzichtig om te antwoorden!

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2015 16:59 #1414991 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Laat even zien (JPG) welk
Laat even zien (JPG) welk asbakje er in zit. Ik heb er vast wel eentje liggen die wel sluit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2015 12:47 #1418854 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo, mijn item maar even
Zo, mijn item maar even wakker schudden, heb de 945 ruim een half jaar gestald gehad omdat ik van de winter in mijn Accord van 86 op lpg heb gereden, en ja dat is op de lange afstand toch wat zuiniger en het beestje blijft maar gaan.

Maar van de week komt de dame weer onder het stof vandaan en dan het airco probleem maar eens oplossen. Had haar verleden jaar laten vullen bij Nordicar maar ze was weer snel leeg maar gelukkig met dat lek opsporingsmiddel er in dus van de week maar eens langs de airco meneer rijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2015 20:27 #1419069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag even heerlijk in
Vandaag even heerlijk in Gemert gesleuteld, onderkant beetje anti roest behandeling, wat nieuwe interieurlampjes en het roostertje onder de parafan weer vast gezet, en aquarium geleegd in linker achterlicht. Lekker bezig geweest dus.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC