inbouwdag CV en Raamsluitmodule Dronten EN ER WAS LICHT

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 11:34 #1268463 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aha
@ Gerben: Bij mij zat het exact zo met dezelfde VDO-motor en ook zo'n beugel. Ik heb gekeken of de VDO-motor het nog deed maar die deed nix meer dus vandaar dat ik heb gekozen om het nieuwe motortje te plaatsen. De bedrading had ik misschien wel kunnen gebruiken ja, had me veel werk gescheeld  

@Bas; dank voor de plaatsing naar de inbouwpagina. Het motortje zit uiteraard ook vastgeschroefd aan de stalen strip. Ik heb dus eerst het motertje erop geschroefd en toen de strip met motor aan de deur geschroefd. Na een aantal keer testen heb ik de tie-rap erop gezet omdat het motortje iets wegboog bij het uitschuiven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:09 #1268489 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kom
Ik kom de 13e even langs omdat Ries zo aardig is mijn kofferbak-mat mee te nemen uit het diepe zuiden, en natuurlijk even handjes schudden in real life. Ff snel, want ik ben dan onderweg naar mijn werk ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 18:11 #1268630 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic raamsluitmodule
Is er al iemand die de raamsluitmodule heeft geplaast.
Ik ben wel van plan om te komen en enige hulp kan ik dan wel gebruiken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 12:17 #1268760 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anders.
Even iets anders:
Die module heeft een plus en min nodig, die zitten beide al in de deur.Een overweging zou dan kunnen zijn, om niet alleen een extra motortje/schakelaar/solenoid te plaatsen en de hele ontvanger gewoon ook in de deur te schroeven.Dan hoef je geen bedrading door de deur te frommelen en hoef je zelfs niet onder je dashboard te zijn.Alles wat je niet nodig hebt, knip je van de bijgeleverde kabelboom af (bij voorkeur pas als het er allemaal in zit en werkt), dat past dan makkelijk.
Indien gewenst, zal ik even opzoeken welke draad het was, qua kleur, maar meten kan natuurlijk ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 22:02 #1268830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas, ik moet mij toch
Helaas, ik moet mij toch afmelden voor zaterdag. Erg jammer, want ik had er graag bij geweest om de boel in te bouwen. Ik voorzie toch dat dat nu wat langer gaat duren......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 22:55 #1268834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas, dat in de deur bouwen
Bas, dat in de deur bouwen vind ik als een prima idee klinken. als ik er mee aan de slag ga zal ik dat eens gaan proberen. Volgens mij moet er plaats genoeg te vinden zijn om het kastje ergens in een hoekje vast te zetten en alles aan te sluiten. Heb je tenminste alles in de deur zitten en eenvoudiger qua bedrading. Alleen om het zekeringetje te wisselen in geval van nood kan iets moeilijker zijn maar ja, hoe vaak gebeurt dat nu !

Groet,

Benno

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 11:02 #1268879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt ook nog wel mee.

benno schreef : Alleen om het zekeringetje te wisselen in geval van nood kan iets moeilijker zijn maar ja, hoe vaak gebeurt dat nu !

Als je de zekeringhouder met een lusje aan de kabelboom van de ruitenbediening vast maakt, met een tie-wrapje of zo, komt die lus met zekeringhouder mee, als je het paneeltje eruit wipt, hoeft niet het hele deurpaneel er af.
Wel eerst even meten of er inderdaad continu-prik in de deur zit, hè........ ;-)

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 22:13 #1268994 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Ook ik
Ook ik meld me even af. Bij mij gaat het om de raam-module. Als ik zie wat dat voor een doos spagetti is, nee dan zie ik niet dat ik hier alleen uit kom, zelfs met hulp niet, vrees ik. Thuis een lamp verwisselen lukt me nog, maar dat is het dan. Het draadje lezende zijn de meesten, zo niet allemaal, straks druk doende met de AB. Gelukkig bederft deze spagetti niet, ik laat het even in het doosje zitten en ga zaterdag iets anders nuttigs doen. Toch weer bedankt voor dit leuke initiatief, een volgende keer maar weer. 

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2010 08:12 #1269009 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic CV en Raamsluitmodule inbouwen
Geejee, jammer dat je niet komt maar het scheelt wel weer in de worstenbroodjes!

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2010 10:47 #1269026 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Vervelend
Helaas moet ik mij ook afmelden.
Het is wat he.
Zaterdag een belangrijke afspraak gemaakt, die niet op een andere dag kon, en helaas tog voorrang heeft.
Misschien handig anders de inbouwdag te verplaatsen? Denk ook dat het zaterdag te koud of te nat is.
Ik heb mijn CV setje trouwwens al ingebouwd.Kan opzich dus ook de raammodules wel helpen inbouwen, al heb ik daar geen idee van, heb hem zelf namelijk niet.
Groeten,Gerben

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC