inbouwdag CV en Raamsluitmodule Dronten EN ER WAS LICHT
- V700 register
- Nieuw lid
-

@Bas; dank voor de plaatsing naar de inbouwpagina. Het motortje zit uiteraard ook vastgeschroefd aan de stalen strip. Ik heb dus eerst het motertje erop geschroefd en toen de strip met motor aan de deur geschroefd. Na een aantal keer testen heb ik de tie-rap erop gezet omdat het motortje iets wegboog bij het uitschuiven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben wel van plan om te komen en enige hulp kan ik dan wel gebruiken.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Die module heeft een plus en min nodig, die zitten beide al in de deur.Een overweging zou dan kunnen zijn, om niet alleen een extra motortje/schakelaar/solenoid te plaatsen en de hele ontvanger gewoon ook in de deur te schroeven.Dan hoef je geen bedrading door de deur te frommelen en hoef je zelfs niet onder je dashboard te zijn.Alles wat je niet nodig hebt, knip je van de bijgeleverde kabelboom af (bij voorkeur pas als het er allemaal in zit en werkt), dat past dan makkelijk.
Indien gewenst, zal ik even opzoeken welke draad het was, qua kleur, maar meten kan natuurlijk ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet,

Benno

- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je de zekeringhouder met een lusje aan de kabelboom van de ruitenbediening vast maakt, met een tie-wrapje of zo, komt die lus met zekeringhouder mee, als je het paneeltje eruit wipt, hoeft niet het hele deurpaneel er af.benno schreef : Alleen om het zekeringetje te wisselen in geval van nood kan iets moeilijker zijn maar ja, hoe vaak gebeurt dat nu !
Wel eerst even meten of er inderdaad continu-prik in de deur zit, hè........
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Het is wat he.
Zaterdag een belangrijke afspraak gemaakt, die niet op een andere dag kon, en helaas tog voorrang heeft.
Misschien handig anders de inbouwdag te verplaatsen? Denk ook dat het zaterdag te koud of te nat is.
Ik heb mijn CV setje trouwwens al ingebouwd.Kan opzich dus ook de raammodules wel helpen inbouwen, al heb ik daar geen idee van, heb hem zelf namelijk niet.
Groeten,Gerben