op water rijden..
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Misschien dat we eens kunnen nadenken over een testopstelling. Het blok staat los in een frame (zit dus niet in een auto) en draait lekker. Het is een non- turbo.
Dus wie ideeen heeft........ meldt u!
Gr. Bouke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee hoor Mathy, mijn kinderen lopen de hele dag te roepen die is mijn matty, zoals dat vroeger heette Das munne moat daarmee bedoelen ze dat het hun vriend is, En ja, ik moet dan toch altijd aan jou denken op de een of andere manier..Mathy schreef : Hallo Jeroen
Maar schijnbaar staan Frans Bauer en Modern Talking bij jou in hoger aanzien dan ik. Want die schrifj je wel met hoofdletters, maar mijn naam niet. Een Freundiaanse vertyping?Jeroen schreef : ja dat is zo mathy maar dat was met uitsluiting van Frans Bauer
(van bauer sucht frau) EN Modern Talking
Groetjes
Mathy
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Ik heb wel de neiging om het effect eerst uit te proberen met een plantenspuit, water is water.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Alleen...de link waarmee alles begon, die wordt hier door de firewall afgekeurd. Reden: Spyware site. Dus, allen onder u die surfen zonder goede frewall, en een windows systeem hebben: kijk uw computer goed na na het bezoeken van de link.
En ondertussen heb ik nog geen idee, waarover het het nu eigenlijk precies hebben....maar dat ga ik thuis nog wel even bekijken (met mijn firewall en linux systeem snapt de meeste spyware toch niet wat ze overkomt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De foto's volgen nog, maar ik kan jullie vertellen dat de belletjes die verschijnen echte knallers zijn als je er met een brandende aansteker bij komt.
Gewoon + en - 12volt en 2 buizen die in elkaar passen maar elkaar niet raken.
De + op de ene buis en de - op de andere en het goedje begint te bruisen.
Voor de gene die t zelf willen testen zou ik zeggen OPGEPAST want het is écht waterstof in combinatie met zuurstof.
Als dit gas voldoende is om de motor stationair te laten draaien is de test gelukt.
Het stroomverbruik van de "waterstofgenerator" is bij mij rond de 25A dus dit levert de alternator op 900toeren en is in dat geval rendabel.
Groeten van Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht te gebruiken.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
N.B: waterstof en zuurtsof heten "knalgas"... Het is echt explosief en het is dan ook verstandig aan de uitgang van gasgenerator een fijnmazig koperen gaasje in de slang op te nemen of zo'n bronzen gesinterd gas/vloestoffilter. Bij een beginnende explosie kan het vlamfront dit niet passeren en het generatorvat opblazen!
Analoog aan de mijnlamp van Davies
Succes,
Peter, Lobbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iets klopt er m.i. niet: als je het water weer laat condenseren en toevoegt aan het voorraadvat, raakt de brandstof nooit op. Toch een perpetuum mobile? Of mengen ze hier noch benzine bij?
Toch boeiend!
Peter
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt ook energie nodig voor het scheiden van water in waterstof en zuurstof. Je zult dus aan het proces nog energie moeten toevoeren.Lobbes schreef : Iets klopt er m.i. niet: als je het water weer laat condenseren en toevoegt aan het voorraadvat, raakt de brandstof nooit op. Toch een perpetuum mobile? Of mengen ze hier noch benzine bij?
Groetjes
Mathy