op water rijden..

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:38 #1190785 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Anders
Hallo Jeroen

Jeroen schreef :

Mathy schreef : Thomas Anders? Da's toch die met die donkere haren van Modern Talking?

IEW! dat je dat weet.
Dat doet je muzieksmaak geen goed.

Kennis zegt niets over voor- of afkeur.
Als ik trouwens die reclame's van Hans Anders bekijk, maak ik me over diens psyche ook wel eens zorgen.  Net als over de psyche van Dieter Bohlen overigens.
Overigens ter illustratie van dat laatste: Er is in Duitsland ooit een tekenfilm over het leven van Dieter Bohlen gemaakt.  Het is een echte parodie, waarin Dieter er niet al te positief van af komt.  Maar de film heeft meneer's volledige goedkeuring.
En trouwens, wie zegt er hier altijd, dat er over smaak niet te twisten valt?
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:43 #1190786 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tip!!!
Hallo Volvisti
Als iedereen die 50 euro (of meer) wil bijdragen aan het "rijden op water project" hetzelfde bedrag naar mijn bankrekening overmaakt, vertel ik jullie hoe je rijk kunt worden.
Groetjes
Mathy    (die alvast een goeie makelaar gaat uitzoeken.  En ook maar gelijk een goeie advocaat.)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:50 #1190787 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic behalve!
ja dat is zo mathy maar dat was met uitsluiting van Frans Bauer
(van bauer sucht frau)  EN Modern Talking

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 00:01 #1190790 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sigmund F.
Hallo Jeroen

Jeroen schreef : ja dat is zo mathy maar dat was met uitsluiting van Frans Bauer
(van bauer sucht frau)  EN Modern Talking

Maar schijnbaar staan Frans Bauer en Modern Talking bij jou in hoger aanzien dan ik.  Want die schrifj je wel met hoofdletters, maar mijn naam niet.  Een Freundiaanse vertyping?
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 09:39 #1190800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Water - hoofd - zaak
Ook om te lachen die muzikale discussie van julle!  Ik begrijp ook wel dat het op water rijden zoals geadverteerd een onwaarschijnlijk verhaal is alleen al vanwege heit feit dat electrolyse in een auto mijns inziens een onrendabele en gevaarlijke zaak is. Daarbij : als het waar is en zo goed als ze ons willen doen geloven zouden we toch allang met zijn allen volgens deze techniek werken?  Toch vind ik het geinig om dit eens nader te onderzoeken als vereingings-aktiviteit.
lekker sleuteren= leuteren en sleutelen

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 10:14 #1190804 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Banden
Kijk jij geen Chop Shop dan?
Die hebben toch net afgelopen week "bewezen" dat dat echt niet past, grote wielen onder een 7-serie...
Zelfs met laten zakken van het complete onderstel konden ze geen vrachtwagenformaat-velgen kwijt, en moesten ze het noodgedwongen doen met ballonbanden op origineel 15 inch spul...natuurlijk wel met hun favoriete spacers van een centimetertje of 8, of meer...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 11:52 #1190806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic willem,   Ik kijk
willem,

Ik kijk inderdaad geen chop-shop, ik heb nog nooit zo'n stelletje levensgevaarlijke idioten gezien, alle basisregels van de autotechniek treden ze met voeten, spacers van 18cm bv, levensgevaarlijk, en de kooiconstructie van een auto eruitzagen, lekker bezig, ze halen echt stunts uit waarvan ik denk, zelfmoord.
Gaan we dus niet doen, overigens komen de wangedrochten die ze bouwen hier toch niet door de RDW keuringen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Groeten,Co.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 12:05 #1190807 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic waar of niet waar, wat er aangeboden wordt
Wat krijg voor je bestelling, 2 boekjes en veel beloftes.

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 12:20 #1190808 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Geloven of niet
Het lijkt erop dat dit soort onderwerpen het publiek onmiddelijk scheid in gelovers en niet gelovigen. Wat mij opvalt (ook op het internet) is dat ik heel weinig discussies tegenkom waarin argumenten worden aangedragen en waarin wordt gekeken of dit nu wel of niet mogelijk is. De gelovers schieten door naar halleluja, de wereld wordt gered en de niet gelovers weigeren om met open  vizier te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb vanochtend zitten klikken en zoeken en ik kwam deze twee video's tegen op youtube:

Ik wil  hiermee niet zeggen dat het verhaal waar is, maar ik denk wel dat er een kern in kan zitten waar je wat mee kan.

Gr. Bouke 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 12:32 #1190809 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een derde mogelijkheid

bouke maas schreef : Het lijkt erop dat dit soort onderwerpen het publiek onmiddelijk scheid in gelovers en niet gelovigen. Wat mij opvalt (ook op het internet) is dat ik heel weinig discussies tegenkom waarin argumenten worden aangedragen en waarin wordt gekeken of dit nu wel of niet mogelijk is. De gelovers schieten door naar halleluja, de wereld wordt gered en de niet gelovers weigeren om met open  vizier te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik wil  hiermee niet zeggen dat het verhaal waar is, maar ik denk wel dat er een kern in kan zitten waar je wat mee kan.

Er is nog een derde categorie: Die van "Ik geloof het NOG niet". Eerst maar eens zelf proberen. in die categorie val ik en ik hoop juist dat we als vereniging met zijn allen eens dit soort grappen kunnen testen en juist met velen kan je eigenlijk er geen buil aan vallen, financieel bekeken dan.  En weer een leuke gelegenheid om te Sleuteren en veel te leren!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC