op water rijden..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kennis zegt niets over voor- of afkeur.Jeroen schreef :
IEW! dat je dat weet.Mathy schreef : Thomas Anders? Da's toch die met die donkere haren van Modern Talking?
Dat doet je muzieksmaak geen goed.
Als ik trouwens die reclame's van Hans Anders bekijk, maak ik me over diens psyche ook wel eens zorgen. Net als over de psyche van Dieter Bohlen overigens.
Overigens ter illustratie van dat laatste: Er is in Duitsland ooit een tekenfilm over het leven van Dieter Bohlen gemaakt. Het is een echte parodie, waarin Dieter er niet al te positief van af komt. Maar de film heeft meneer's volledige goedkeuring.
En trouwens, wie zegt er hier altijd, dat er over smaak niet te twisten valt?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als iedereen die 50 euro (of meer) wil bijdragen aan het "rijden op water project" hetzelfde bedrag naar mijn bankrekening overmaakt, vertel ik jullie hoe je rijk kunt worden.
Groetjes
Mathy (die alvast een goeie makelaar gaat uitzoeken. En ook maar gelijk een goeie advocaat.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar schijnbaar staan Frans Bauer en Modern Talking bij jou in hoger aanzien dan ik. Want die schrifj je wel met hoofdletters, maar mijn naam niet. Een Freundiaanse vertyping?Jeroen schreef : ja dat is zo mathy maar dat was met uitsluiting van Frans Bauer
(van bauer sucht frau) EN Modern Talking
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
lekker sleuteren= leuteren en sleutelen
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Die hebben toch net afgelopen week "bewezen" dat dat echt niet past, grote wielen onder een 7-serie...
Zelfs met laten zakken van het complete onderstel konden ze geen vrachtwagenformaat-velgen kwijt, en moesten ze het noodgedwongen doen met ballonbanden op origineel 15 inch spul...natuurlijk wel met hun favoriete spacers van een centimetertje of 8, of meer...
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik kijk inderdaad geen chop-shop, ik heb nog nooit zo'n stelletje levensgevaarlijke idioten gezien, alle basisregels van de autotechniek treden ze met voeten, spacers van 18cm bv, levensgevaarlijk, en de kooiconstructie van een auto eruitzagen, lekker bezig, ze halen echt stunts uit waarvan ik denk, zelfmoord.
Gaan we dus niet doen, overigens komen de wangedrochten die ze bouwen hier toch niet door de RDW keuringen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Groeten,Co.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb vanochtend zitten klikken en zoeken en ik kwam deze twee video's tegen op youtube:
Ik wil hiermee niet zeggen dat het verhaal waar is, maar ik denk wel dat er een kern in kan zitten waar je wat mee kan.
Gr. Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is nog een derde categorie: Die van "Ik geloof het NOG niet". Eerst maar eens zelf proberen. in die categorie val ik en ik hoop juist dat we als vereniging met zijn allen eens dit soort grappen kunnen testen en juist met velen kan je eigenlijk er geen buil aan vallen, financieel bekeken dan. En weer een leuke gelegenheid om te Sleuteren en veel te leren!bouke maas schreef : Het lijkt erop dat dit soort onderwerpen het publiek onmiddelijk scheid in gelovers en niet gelovigen. Wat mij opvalt (ook op het internet) is dat ik heel weinig discussies tegenkom waarin argumenten worden aangedragen en waarin wordt gekeken of dit nu wel of niet mogelijk is. De gelovers schieten door naar halleluja, de wereld wordt gered en de niet gelovers weigeren om met open vizier te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik wil hiermee niet zeggen dat het verhaal waar is, maar ik denk wel dat er een kern in kan zitten waar je wat mee kan.