GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 01:33 #1398443 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Kwaliteitspeil

TGTF schreef : Dat is minder Adriaan, Een andere leverancier een Optie? er zijn genoeg bedrijfen die in deze tijd om zo'n order staan te springen want het levert wel geld op, Mocht je het op prijs stellen wil ik wel helpen met zoeken naar een alternatief bedrijf?

Dank voor jouw aanbod, Tom. Een van de redenen waarom ik bij Matten--online langs wilde gaan, was om een indruk te krijgen van hun manier van werken en het kwaliteitspeil. Maar ze willen geen pottenkijkers en zijn erg vaag over de uiteindelijke kosten per set.
Waar ik niets voor voel - ook niet bij een eventuele andere leverancier - is zonder enig bewijs van kwaliteit en duidelijke afspraken over prijs en leveringsvoorwaarden, in goed vertrouwen dertig mattensets bestellen.
Er zal heus wel een leverancier te vinden zijn die aan die voorwaarden wil voldoen. Dat gaat lukken. Tom, als jij een alternatieve leverancier weet, hoor ik dat graag. Als iemand anders een goed adres weet, laat het me alsjeblieft weten. Ik zoek natuurlijk zelf ook verder.

Die opmerking over de kerstboom was bedoeld als grap. Mijn plan is om de matten tijdens de komende nieuwjaarsreceptie / vergadering uit te reiken. Meteen een aardige foto voor de Factor.

Groet,
Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 02:27 #1398444 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Made in ...
Hallo Volvisti
Had ik al opgemerkt dat de originele matten van Volvo "Made in Holland" waren?  Geen idee waar die matten gemaakt zijn, maar misschien dat Volvo cars daar een antwoord op wil geven.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 09:54 #1398450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Matten met Mattenonline
Er zal toch wel een ander fabrikant zijn die dat spul kan leveren.?
En Matten online kunnen we dus bij iedereen afraden !

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 12:25 #1398453 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Puzzel
Zoek de verschillen:
<a href=" www.matten-online.nl/?gclid=COfd3bD5nbsCFQ1L3godhlMA0g "> www.matten-online.nl/?gclid=COfd3bD5nbsCFQ1L3godhlMA0g
<a href=" www.bilmattor-online.se/ "> www.bilmattor-online.se/
Ik dacht eens op zweedse sites te zoeken naar Volvo matten en kwam dit tegen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 13:49 #1398455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deze dan?

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2013 00:21 #1398479 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Even geduld
Dank allemaal voor jullie begrip en suggesties. Heb meerdere bedrijven een bericht gestuurd. Daar zal ongetwijfeld een geschikte tussen zitten. Volgende week het vervolg. Kwestie van geduld.

Groet,
Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2013 11:00 #1398508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Logisch
Klinkt mij best wel logisch in de oren.
Ik heb gelukkig nog niet zo lang ervaring met het bestellen van relatiegeschenken voor de vereniging, het aanvragen van drukwerk offertes etc. dus ik zal wel negatief zijn.
A: Die jongens doen het hoogstwaarschijnlijk niet zelf, die laten de matten ergens maken (Polen, China???), dus langskomen op het zolderkamertje waar ze matten-online beheren hebben ze liever niet. En ja, er zal ook wel iemand verdienen aan het verzenden van de sets. Of dat nu de fabrikant is of matten-online als leverancier maakt even niet uit.
B: Elke opdruk, elke aanpassing, elke kleur vereist normaal gesproken instelkosten. Dat zij geen transparant prijsbeleid voeren wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Dat betekent dat ze dus elke andere opdruk anders moeten instellen, kortom, je besteld niet 30 sets matten, je besteld 30 maal 1 set. Ze meenden waarschijnlijk de korting te kunnen geven omdat ze waarschijnlijk dachten 30 maal dezelfde set te leveren en dan hebben ze maar 1 maal de instelkosten en dus kunnen ze korting gaan geven omdat zij geen separate instelkosten vermelden. Kijk maar naar de opdruk, 1 maal is 12,50, 2 maal is 20,--, in die eerste zit dus al 5,-- instelkosten. (het instellen van de computerborduurmachine om de letters te borduren op de aangegeven plaats).
Ik denk zelf dat als je voor de laagste prijs wilt gaan dat je moet gaan voor 1 opdruk (of geen opdruk), hooguit 4 kleuren (Blauw, Zwart, Grijs, Beige).
Dan kun je een grotere eenheidsbestelling doen en dan kan de prijs omlaag.

Succes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2013 16:30 #1398520 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opinie

hdalhuisen schreef : ....En Matten online kunnen we dus bij iedereen afraden !

Hoewel ze niet bepaald een goeie beurt maken, bepaal ik toch graag zelf mijn eigen mening..

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2013 21:22 #1398535 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Spijker op de kop

mderijke schreef : B: Elke opdruk, elke aanpassing, elke kleur vereist normaal gesproken instelkosten. Dat zij geen transparant prijsbeleid voeren wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Dat betekent dat ze dus elke andere opdruk anders moeten instellen, kortom, je besteld niet 30 sets matten, je besteld 30 maal 1 set. Ze meenden waarschijnlijk de korting te kunnen geven omdat ze waarschijnlijk dachten 30 maal dezelfde set te leveren en dan hebben ze maar 1 maal de instelkosten en dus kunnen ze korting gaan geven omdat zij geen separate instelkosten vermelden. Kijk maar naar de opdruk, 1 maal is 12,50, 2 maal is 20,--, in die eerste zit dus al 5,-- instelkosten. (het instellen van de computerborduurmachine om de letters te borduren op de aangegeven plaats).
Ik denk zelf dat als je voor de laagste prijs wilt gaan dat je moet gaan voor 1 opdruk (of geen opdruk), hooguit 4 kleuren (Blauw, Zwart, Grijs, Beige).
Dan kun je een grotere eenheidsbestelling doen en dan kan de prijs omlaag.
Succes.

Dankjewel, Maarten. En inderdaad, je slaat de spijker op zijn kop. Het heeft er alle schijn van dat, ondanks de toch vrij gedetailleerde omschrijving die ik ze direct heb gegeven van onze wensen  (aanleveren eigen sjabloon, variabele materiaalkeus, kleur van mat, logo en rand, op basis waarvan de eerste prijsopgave tot stand kwam), iemand heeft zitten slapen en een veel te optimistische calculatie heeft gemaakt. In plaats van dat openlijk toe te geven, werpen ze zoveel hindernissen op ('veel te ingewikkelde order', extra kosten van nota bene 50 procent voor elk logo, u kunt beter naar een auto bekleed bedrijf gaan,  etc) dat ze mij geen andere keus lieten dan een ander fabrikant te zoeken.
Ik heb er alle vertrouwen in dat een en ander toch gaat lukken.
Groet,Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2013 23:33 #1398547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp het wel

960 B204FT schreef :  <div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Geachte heer/mevrouw,Langskomen is geen mogelijkheid. Als het zo'n bijzondere en ingewikkelde bestelling wordt met voor elk mattenset allerlei aanpassen, ook in de pasvorm etc. dan wordt het wel een duur grapje, dan kunt u beter op zoek gaan naar een auto bekleed bedrijf. Als elk mattenset een eigen logo moet krijgen kost dat 30 euro per opdruk. Dus ik zou het maar gewoon standaard houden. Als we de naam Volvo of typenamen moeten gebruiken wil ik graag het officele akkoord van Volvo hebben. We krijgen namelijk 10.000 euro per overtreding. We kunnen niet meer kleuren en opties leveren dan die wij aanbieden op de website.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Graag de bestelling van zaken die al wel mogelijk zijn als volgt aanleveren:</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Merk - Type - bouwjaar - kwaliteit tapijt - kleur tapijt - kleur omzoming - gewenste opdruk - namen - adressen.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Als u mij dan eerst alle bestellingen doorstuurt voor matten waarvan wij de pasvorm al hebben, dan kunnen we daarna zien wat we kunnen met afwijkende bestellingen. Ik zal u dan de prijs doorgeven.</div>

Hoe vervelend ook, ik kan de fabrikant wel enigzins begrijpen.Even op elke mattenset een ander logo maken kost ook een klein vermogen.Ik vond het al heel bijzonder allemaal, maar ja...Ik denk niet dat we met deze eisen een prettig geprijsde fabrikant gaan vinden.Jammer van al je inzet Adriaan het ligt niet aan jou in ieder geval.Als het nog lukt doe ik natuurlijk nog steeds mee, maar ik vrees het ergste ;-(

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC