GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 11:41 #1398096 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic plus 2
Adriaan,
Voor mij 2 paar dikke velours, zwart met 940- of verenigingslogo.
dank,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 11:42 #1398097 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic GeeJee
Mogelijk kan GeeJee hier antwoord op geven..

Groet,
Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 15:19 #1398101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Matten set
Hallo Adriaan,
wil je alsjeblieft voor mij een set dik velours zwart bestellen met het logo Volvo 940
groeten,
Willem
lid nr 1472

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 17:15 #1398109 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic goeie...
@ Henk van Slurpie
Da's een goeie... Alleen ik weet niet wat je bedoelt. (waar is die computer van?) Zou je daar een foto van kunnen maken... ) Zal morgen ook eens even kijken... (?) Adriaan en ik hebben er nog ingekeken afgelopen week.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 20:04 #1398114 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760 turbo
Hallo,

ik zou ook graag mee doen. Alleen heeft mijn auto geen bevestigingsogen. Is het ook mogelijk de matten zonder ogen te bestellen? Kan deze vraag in het topic nog niet terug vinden.
Indien dat mogelijk is, zou ik graag een set bestellen in de kleur beige met de tekst '760 TURBO'. Zoals aangegeven is de kleur beige van een 740 / 760 anders dan de latere kleur beige uit de 940 / 960. Is er ergens een site waar we de kleuren kunnen bekijken?
Kwaliteit: super velours graag.

gr Mark

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 23:05 #1398119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kunststof schroeven

v0lv0freak schreef : Hallo,

ik zou ook graag mee doen. Alleen heeft mijn auto geen bevestigingsogen. Is het ook mogelijk de matten zonder ogen te bestellen?
gr Mark

In het pakketje met matten zitten meestal per voormat 2 tapijtschroeven met een  soort vleugelmoer, die in je bestaande vloerbekleding gedraaid dienen te worden. Daar passen de uitsparingen van de  matten overheen.Vervolgens draai je de vleugelmoer een slag en vast zitten de matten.

groet

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 23:10 #1398120 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic 2 x beige kleur
Hoi Mark,
Met dezelfde vraag zit/zat ik ook. Ik heb zowel een beige 760 uit '85 als een beige s90 uit '97. Adriaan is bij me geweest en we hebben het vergeleken.  En..., het moet gezegd worden, zelfs in ieder type Volvo van onze bakstenen heb je al verschil in beige tinten. Neem alleen al de kunststofdelen, de stoffen delen op de deuren en het lederen interieur, allen hebben een andere tint beige. Zelfs een beige pennenbakje vond ik niet geschikt op mijn beige dash v/d 760. (ook niet nadat het bakje 2 jaar in de zon had gelegen... )
Moeilijk hoor... Ik ben er nu wel van overtuigd dat beige beige is voor de vloermatten. (Adriaan heeft overigens ook maar één tint beige in staalvorm beschikbaar van de producent). Alleen zo'n inham/uitsteek voor de oer 760 waar Henk D. het over had, daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 23:13 #1398121 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic computer

geejee schreef : Hoi Mark,
Met dezelfde vraag zit/zat ik ook. Ik heb zowel een beige 760 uit '85 als een beige s90 uit '97. Adriaan is bij me geweest en we hebben het vergeleken.  En..., het moet gezegd worden, zelfs in ieder type Volvo van onze bakstenen heb je al verschil in beige tinten. Neem alleen al de kunststofdelen, de stoffen delen op de deuren en het lederen interieur, allen hebben een andere tint beige. Zelfs een beige pennenbakje vond ik niet geschikt op mijn beige dash v/d 760. (ook niet nadat het bakje 2 jaar in de zon had gelegen...

)
Moeilijk hoor... Ik ben er nu wel van overtuigd dat beige beige is voor de vloermatten. (Adriaan heeft overigens ook maar één tint beige in staalvorm beschikbaar van de producent). Alleen zo'n inham/uitsteek voor de oer 760 waar Henk D. het over had, daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

Ik heb inmiddels via pb al een foto ontvangen en ben wel overtuigd.Maar mijn 760 (1986) heeft in de votenruimte van de passagier wel een computer zitten. Of is dit geen 'oer' 760?
gr Mark
Volvo 760TIC 1986

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 23:29 #1398122 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic pasvorm 760GLE

geejee schreef : Alleen zo'n inham/uitsteek voor de oer 760 waar Henk D. het over had, daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

Hallo GeeJee,Als ik Henk goed begrijp, wil hij geen mat waar een (onnodige) uitsparing aan de passagierskant in zit. Heb even gekeken in de 940. En daar springt ter hoogte van de computer de mat inderdaad iets in. Maar het viel me ook op dat de mat makkelijk onder die bobbel waar de computer achter zit door kan lopen. Ruimte genoeg. Dus is die uitsparing helemaal niet nodig. Ik ga daarom mijn ontwerp aanpassen zodat de passagiersmat ook naadloos in de 760GLE past. ZONDER uitsparing.Nu we het bij de fabricage voor het zeggen hebben, moet de pasvorm natuurlijk wel perfect zijn!
Zo goed, Henk?
Groet,Adriaan

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2013 23:35 #1398124 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic NIEUWE DEELNEMERSLIJST: JA HOOR, 27!!!
<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Bij 22 dacht ik: dit is het wel zo'n beetje. Maar het blijft maar doorgaan. De teller staat al op 27. <p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Hierondere de laatste stand van zasken:<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">-Jeroen (H.)-Rudiger-Chilm (Rob)-Solexpaul-Geejee-760GLE (Ton)-940limited (Wouter)-Dirk342-FritsDeJ (2X)-Ben-mjarmuszewski (Marc)-jpost-WillemV-Peter010-Leonardus-BertN (2x)-LHOsinga-Bart1958-M.Kok-vOlvOfreak-Adrian (2x)-Buizenwillem-Godspeed-960 B204FT (ondergetekende)<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Sta je (nog) niet op de lijst en wil je er wel graag bij, laat me dat dan even weten. WAcht daar alsjeblieft niet te lang mee. Volgende week ga ik onderhandelen over de prijs. Hoe meer zielen, des te meer korting!<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Groet,Adriaan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC