GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2013 20:15 #1398385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eps logos
Wat dacht je <a href="
seeklogo.com/tag.html?q=Volvo
" target="_blank">HIER van?En Google ook even op "volvo logos eps".
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2013 21:24 #1398388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik doe mee
voor mij ook de supervelours in het zwart.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2013 23:53 #1398394
door ADRIAANB234FT
Je hebt een pb
Groet,Adriaan
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic PB
Hallo hvda,hvda schreef : voor mij ook de supervelours in het zwart.
Je hebt een pb
Groet,Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 11:27 #1398405
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic EN DAT MAAKT 30!
<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Nog een heel klein duwtje en we zitten op maar liefst DERTIG bestellingen, schreef ik afgelopen zondag. En het zijn er inmiddels 30 (27 deelnemers)!<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">De actuele deelnemerslijst:<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">-Jeroen (H.)-Rudiger-Chilm (Rob)-Solexpaul-Geejee-760GLE (Ton)-940limited (Wouter)-Dirk342-FritsDeJ (2X)-Ben-mjarmuszewski (Marc)-jpost-WillemV-Peter010-Leonardus-BertN (2x)-LHOsinga-Bart1958-M.Kok-vOlvOfreak-Adrian (2x)-Buizenwillem-Godspeed-h.dalhuisen-fwijtvliet-hvda-960 B204FT (ondergetekende)<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Inmiddels is er contact met de fabrikant. Zodra er iets valt te zeggen over de prijs, meld ik dat.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Groet,Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 12:26 #1398410
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic LEVERANCIER LIGT DWARS
Als een koude douche. Dat was mijn indruk van de reactie die ik zojuist ontving van de mattenfabrikant Matten-online.nl. Aanvankelijk reageerde ze enthousiast. Ik heb ze vanaf het eerste contact precies uitgelegd dat ik de sjablonen zelf aanlever, inclusief alle benodigde logo's. Dat was allemaal in orde, de klant was koning. Totdat ik verzocht om een nieuwe prijsopgave omdat inmiddels de order tweemaal zo groot was geworden. Toen bleek plotseling dat alle vooraf kenbaar gemaakte wensen 'bijzonder en ingewikkeld' , niet echt welkom zijn. Te elfder ure blijkt dat ze het liefst hun eigen matten maken, volgens hun eigen pasvorm. En liever niet ingewikkeld doen met allemaal verschillende logo's. Hieronder hun reactie die in het kort neerkomt op: niet moeilijk doen, stuur maar op. En wat het gaat kosten vertel ik u later wel. De matten in een keer zelf ophalen, lijkt eveneens niet bespreekbaar (langskomen is geen mogelijkheid). Hij wil ze zelf verzenden en de verzendkosten dus per bestelling extra in rekening brengen. Waarschijnlijk omdat daar ook iets extra's mee wordt verdiend.
Je zou toch verwachten dat tijdens deze economische toestand elke order welkom is, zeker als het 30 mattensets betreft. En men bereid is wat harder te lopen om extra wensen van klanten in te willigen. Maar niet heus, dat is kennelijk wat naïef gedacht.
Dit alles is voor mij aanleiding om op zoek te gaan naar een andere leverancier. Hij kan de boom in. Daarmee duurt het allemaal iets langer dan gedacht. Als cadeau onder de kerstboom gaat zeker niet lukken..
Suggesties en reacties zijn welkom.
Groet,Adriaan
<div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Geachte heer/mevrouw,Langskomen is geen mogelijkheid. Als het zo'n bijzondere en ingewikkelde bestelling wordt met voor elk mattenset allerlei aanpassen, ook in de pasvorm etc. dan wordt het wel een duur grapje, dan kunt u beter op zoek gaan naar een auto bekleed bedrijf. Als elk mattenset een eigen logo moet krijgen kost dat 30 euro per opdruk. Dus ik zou het maar gewoon standaard houden. Als we de naam Volvo of typenamen moeten gebruiken wil ik graag het officele akkoord van Volvo hebben. We krijgen namelijk 10.000 euro per overtreding. We kunnen niet meer kleuren en opties leveren dan die wij aanbieden op de website.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Graag de bestelling van zaken die al wel mogelijk zijn als volgt aanleveren:</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Merk - Type - bouwjaar - kwaliteit tapijt - kleur tapijt - kleur omzoming - gewenste opdruk - namen - adressen.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Als u mij dan eerst alle bestellingen doorstuurt voor matten waarvan wij de pasvorm al hebben, dan kunnen we daarna zien wat we kunnen met afwijkende bestellingen. Ik zal u dan de prijs doorgeven.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div>
Je zou toch verwachten dat tijdens deze economische toestand elke order welkom is, zeker als het 30 mattensets betreft. En men bereid is wat harder te lopen om extra wensen van klanten in te willigen. Maar niet heus, dat is kennelijk wat naïef gedacht.
Dit alles is voor mij aanleiding om op zoek te gaan naar een andere leverancier. Hij kan de boom in. Daarmee duurt het allemaal iets langer dan gedacht. Als cadeau onder de kerstboom gaat zeker niet lukken..
Suggesties en reacties zijn welkom.
Groet,Adriaan
<div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Geachte heer/mevrouw,Langskomen is geen mogelijkheid. Als het zo'n bijzondere en ingewikkelde bestelling wordt met voor elk mattenset allerlei aanpassen, ook in de pasvorm etc. dan wordt het wel een duur grapje, dan kunt u beter op zoek gaan naar een auto bekleed bedrijf. Als elk mattenset een eigen logo moet krijgen kost dat 30 euro per opdruk. Dus ik zou het maar gewoon standaard houden. Als we de naam Volvo of typenamen moeten gebruiken wil ik graag het officele akkoord van Volvo hebben. We krijgen namelijk 10.000 euro per overtreding. We kunnen niet meer kleuren en opties leveren dan die wij aanbieden op de website.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Graag de bestelling van zaken die al wel mogelijk zijn als volgt aanleveren:</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Merk - Type - bouwjaar - kwaliteit tapijt - kleur tapijt - kleur omzoming - gewenste opdruk - namen - adressen.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;">Als u mij dan eerst alle bestellingen doorstuurt voor matten waarvan wij de pasvorm al hebben, dan kunnen we daarna zien wat we kunnen met afwijkende bestellingen. Ik zal u dan de prijs doorgeven.</div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div><div class="gmail_default" style="font-size: 12px; font-family: 'trebuchet ms', sans-serif; color: #0b5394;"></div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 12:34 #1398413
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic minder
Dat is minder Adriaan, Een andere leverancier een Optie? er zijn genoeg bedrijfen die in deze tijd om zo'n order staan te springen want het levert wel geld op, Mocht je het op prijs stellen wil ik wel helpen met zoeken naar een alternatief bedrijf?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 13:41 #1398417
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kerstboom
Dat ze niet onder de kerstboom komen te liggen is wat mij betreft geen probleem hoor.
Waardeer je inzet. Wel balen natuurlijk als ze opeens het roer omgooien.
Zal best goedkomen tzt.
Waardeer je inzet. Wel balen natuurlijk als ze opeens het roer omgooien.
Zal best goedkomen tzt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 14:15 #1398418
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic succes
Wel jammer dat ze zo reageren. Is toch een leuke order 30 set matten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 20:18 #1398435
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laat
ze de boom invliegen Adriaan ! Bah, wat een flauw gedoe van die gasten

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2013 20:41 #1398436
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onder de...
Kerstboom is voor mij ook niet echt belangrijk.
Beetje jammer deze reactie.
Waardeer wel je inzet in deze, dus voelt wel beetje vervelend voor jou.
Wellicht vindt je iemand die het wel waardeert om deze matten te maken.
Beetje jammer deze reactie.
Waardeer wel je inzet in deze, dus voelt wel beetje vervelend voor jou.
Wellicht vindt je iemand die het wel waardeert om deze matten te maken.
Moderators: Jerry Stam