GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2013 23:06 #1099577 door ADRIAANB234FT

solexpaul schreef : Ik heb hier ook wel eens besteld. Afwerking vond ik matig en de matten waren erg dun......... Pasvorm wel OK.....

Paul, wat de pasvorm betreft: het worden qua pasvorm niet de matten die zij jou hebben geleverd, maar exacte kopieën van de originele Volvo 700/900 matten. De mallen heb ik namelijk zelf gemaakt (zie p2 voor voorbeelden met logo). Met de bevestigingsogen op de juiste plaats, ook voor de passagiersmat. Wat de dikte betreft: de normale velours matten zijn naar mijn gevoel inderdaad aan de dunne kant, maar de supervelours is dat zeker niet (dikte mat inclusief anti-sliprug 9mm). De set is te leveren in elke gewenste kleur. Donkere matten krijgen een ingestikt geel logo, lichte matten een donkerblauw logo. Zodra ik weet hoeveel leden geïnteresseerd zijn in een mattenset met logo, ga ik met de leverancier onderhandelen over de prijs. Dat heeft pas zin als er minimaal tien leden meedoen. Opgave graag via een pb met vermelding van de kleur en het gewenste logo (type-aanduiding met of zonder verenigingslogo).O ja, het bestuur heeft inmiddels laten weten voorlopig geen mattenset als clubartikel op te nemen.
GroetAdriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 00:12 #1397585 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik doe mee, zwarte matten
Ik doe mee, zwarte matten met 940 erop zonder verenigingslogo.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 01:17 #1397588 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic 2 sets beige, maar dan wel in de goede kleur beige...
Daar ben ik ook wel voor te porren. Met het logo s90 en het logo 760 (zonder verenigingslogo). Maar de ene kleur beige is niet altijd de andere kleur beige... In deze kleurscharkering zal daar wel degelijk goed naar gekeken moeten gaan worden. 
Ik heb hier al jaren een nieuwe mattenset beige (met een donker blauwe zoom) voor de s90 liggen (van dezelfde firma), maar die komen er echt nooit niet in... . (als ik ze nog vinden kan...)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 05:57 #1397590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik...
Wil ze wel hebben in grijs en/of zwart.
Voor mij uiteraard wel met verenigings logo.
Zijn voor de S90.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 06:52 #1397591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik doe ook mee
Ik doe ook mee als ze niet duurder zijn dan 50 euro
Lichtgrijs met 940 en verenigingslogo.
Met vriendelijke groet
Wouter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 07:39 #1397592 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
ben het met Geejee en Wouter eens en wil ze ook wel hebben, indien niet duurder als circa 50 / 60 euro en dan zwart en in het beige 760 en het verenigingslogo.
Echter dienen de 760 en het logo uitgevoerd worden in de kleur beige zoals toegepast in de 700 serie en niet in de kleur van de 900 serie want is beduidend anders (roder en donkerder) van kleur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 22:09 #1397616 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja

Donkerblauw, met donkerblauwe zoom, geen logo en/of type  Wel, indien mogelijk,  het woord AMERIGO in donkerblauw,rechtsonder, op de korte kant, zodat je je hoofd niet hoeft te draaien als je het wil lezen.
Zoals op het voorbeeld vind ik het dus niet mooi, vreemd zelfs dat het daar staat.Dus voor mij alles lekker subtiel in het donkerblauw!
groeten en bedankt voor het regelen! Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 22:42 #1397619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blauw
Donkerblauw graag!
Geen geel logo, maar subtiel in de kleur van de mat.
Als ik er al iets over te zeggen heb.. Anders zonder. Maar wat gaan ze kosten?

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 23:12 #1397622 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Welkomsttekst
Rudiger, het logo staat daar als uitnodiging/welkom aan (bijvoorbeeld) de passagier bij het instappen. Evenals het 'VOLVO' op de dorpelstrips. Als de deur eenmaal gesloten is, zie je daar ook niets meer van. Bij het instappen valt tekst op de korte kant (aan stoelzijde) zeker nauwelijks te lezen, lijkt mij. En wanneer je eenmaal zit, zie je er helemaal niets meer van. Rudiger. Of bedoel je met de korte kant het voeteneind? Nee toch?Maar waar heb ik het over. Als jij het zo wilt, dan stel ik dat natuurlijk voor.
GroetAdriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2013 23:16 #1397623 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ikke
Ik ook graag , grijze velours matten met 940 er in zonder verenigingslogo.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC