GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Groet,Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bert N schreef : Adriaan.
Toch wil ik onder voorbehoud 2 sets bestellen.
1 zwart en 1 grijs.
Tekst/logo weet ik nog niet.
Hoor graag nog de prijs en mogelijkheden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
eventjes een kleine nuance toegevoegd, zoals afgesproken !960 B204FT schreef : <p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Opnieuw twee aanmeldingen mogen ontvangen. Dat gaat de goede kant op. Als er nog twijfelaars zijn over uitvoering of kwaliteit: dit is waarschijnlijk de laatste kans op matten met de originele pasvorm en een ingestikt logo naar wens. Er zal na deze actie niet snel weer een gezamenlijke aankoop volgen. Al eerder had ik geprobeerd om een set matten naar eigen ontwerp (exacte kopie origineel) te laten maken, maar daar vroeg een leverancier liefst €30 extra voor (totaal €90). Vandaar dat ik deze group buy organiseer, zodat die extra kosten ons bespaard blijven. <p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">@Marc. Iedereen hoort zodra ik tot overeenstemming ben gekomen, wat de kosten zijn.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">@jpost. Jouw verzoek voor 15cm langere achtermatten moet kunnen. Dat is dan het gedeelte van de voetruimte, neem ik aan. Ik ga het voorleggen aan de fabrikant.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Misschien zijn er nog wel meer S90 Exectutive-rijders die wél meedoen als er langere achtermatten leverbaar zijn.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Tot het einde van deze week kunnen er nog mattensets worden besteld. Niet zomaar een set, maar een exacte kopie van de originele Volvo mattenset, dus optimale pasvorm! In stevige rib, velours of supervelours. En met een ingestikte logo naar wens, mits passend binnen de aangegeven afmetingen op de voorbeelden die ik eerder heb geplaatst. Dus geen hele gedichten of strijdkreten, maar alleen het wagentype met of zonder verenigingslogo. Dat is allereerst bedoeld omwille van een lagere kostprijs, maar ook om het productietechnisch enigszins beheersbaar te houden. Zonder tekst kan natuurlijk ook. Zowel de mat, het eventuele logo als de festonneerrand kunnen in nagenoeg elke gewenste kleur worden uitgevoerd.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Inmiddels heb ik negen bestellingen ontvangen. Dat valt niet tegen, hoewel ik stiekem gehoopt had op meer. Dan was het voor mij een stuk makkelijker geweest om extra korting te bedingen. De ervaring leert bovendien dat er onderweg naar de uiteindelijke fabricage nog wel één bestelling wordt geannuleerd.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Voor degene die nog twijfelen: ook wanneer jouw matten nog niet direct aan vervanging toe zijn, is het zeker de moeite waard om alvast een set aan te schaffen. Argumenten zijn: originele pasvorm, ingestikt logo van wagentype en/of verenigingslogo en voordelige prijs. En met elke extra bestelling neemt de kans op hogere korting toe.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">De bestellingen die ik binnen heb, staan op naam van:<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">-Jeroen (H.)-Rudiger-Chilm (Rob)-Solexpaul-Geejee-760GLE (Ton)-940limited (Wouter)-Dirk342(onder voorbehoud dat de beige kleur van de 700 serie ook juist is en geen 900 serie is)-FritsDeJ-Ben-mjarmuszewski (Marc)-jpost-960 B204FT (ondergetekende)<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Als ik iemand heb overgeslagen, hoor ik dat graag.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">GroetAdriaan
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn dank en mijn complimenten!
960 B204FT schreef : Tot het einde van deze week kunnen er nog mattensets worden besteld. Niet zomaar een set, maar een exacte kopie van de originele Volvo mattenset, dus optimale pasvorm! In stevige rib, velours of supervelours. En met een ingestikte logo naar wens, mits passend binnen de aangegeven afmetingen op de voorbeelden die ik eerder heb geplaatst. Dus geen hele gedichten of strijdkreten, maar alleen het wagentype met of zonder verenigingslogo. Dat is allereerst bedoeld omwille van een lagere kostprijs, maar ook om het productietechnisch enigszins beheersbaar te houden. Zonder tekst kan natuurlijk ook. Zowel de mat, het eventuele logo als de festonneerrand kunnen in nagenoeg elke gewenste kleur worden uitgevoerd.Inmiddels heb ik negen bestellingen ontvangen. Dat valt niet tegen, hoewel ik stiekem gehoopt had op meer. Dan was het voor mij een stuk makkelijker geweest om extra korting te bedingen. De ervaring leert bovendien dat er onderweg naar de uiteindelijke fabricage nog wel één bestelling wordt geannuleerd.Voor degene die nog twijfelen: ook wanneer jouw matten nog niet direct aan vervanging toe zijn, is het zeker de moeite waard om alvast een set aan te schaffen. Argumenten zijn: originele pasvorm, ingestikt logo van wagentype en/of verenigingslogo en voordelige prijs. En met elke extra bestelling neemt de kans op hogere korting toe.GroetAdriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Absoluut en dat mag best gezegd worden. Ook hier dank en waardering voor Adriaan, zeker als er van die zeikerds bijzitten die over biesjes kleur vallen zoals ik.....Jeroen schreef : Ik wou even kwijt dat ik deze actie ten zeerste waardeer Adriaan
Mijn dank en mijn complimenten!
Respect !
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
- Peter Borghs
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze heeft geen computer aan de zijkant van de voetenruimte aan de passagiers kant.
Ik weet niet of dat ook voor de 740 het zelfde is.\
maar stel dat daar een mat in komt met een uitsparing dan is dat geen gezicht.....