GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
960 B204FT schreef : Het is niet helemaal duidelijk of bij iedere Volvo 760 de uitsparing in de passagiersmat (niet) nodig is ter hoogte van de wel/niet aanwezige computer rechtsonder in de beenruimte. Wil iedereen die een mattenset heeft besteld voor zijn 760 met PRV-motor alsjeblieft even nakijken hoe dat precies zit? Dit om teleurstelling achteraf te voorkomen. Als iedereen tevreden is met de passagiersmat zoals afgebeeld, pas ik uiteraard niets aan. De opmerking over de uitsparing werd overigens gemaakt door een lid dat zelf geen set heeft besteld. Fijn dat hij dat opmerkte, maar alleen daar het ontwerp voor aanpassen, lijkt me overbodig. Dat doe ik uiteraard wel zodra één van de bestellers aangeeft daar prijs op te stellen. Groet, Adriaan
Ik ook graag zonder uitsparing en zonder gaten.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan 1986 / 760 GLE sedan V6 1982 Automaat / 780 Bertone V6 1987 Automaat /
- En een Fiets
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Dat zou ik zeker even doen. Hoor graag een dezer dagen van je welke de juiste maat is.jpost schreef : Het zal inderdaad wel zo zijn dat 15cm langere Executives niet automatisch 15cm langere achtermatten hebben. Even meten voordat ze gemaakt worden lijkt me heel verstandig.
Groet,Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Wouter
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
i478.photobucket.com/albums/rr148/v0lv0f...rcooler/760turbo.png
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
jpost schreef : Vanochtend even de achtermatten opgemeten en kom op 59cm.
Goed dat je het even hebt opgemeten. Dat is dan geen 15 cm, maar 16,5 cm langer dan de standaard mat !
Bedankt!
Groet,
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Mooie foto!v0lv0freak schreef : Ik heb helaas alleen deze afbeelding:
i478.photobucket.com/albums/rr148/v0lv0f...rcooler/760turbo.png
Maar als template niet bruikbaar. Dat kost me te veel tijd om te converteren naar een werkbare afbeelding.
Vandaar mijn oproep verderop voor grafische afbeeldingen van alle Volvo typelogo's.
Groet,adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Om ze te kunnen gebruiken voor de matten, moeten ze wel recht zijn. Dus liever geen foto's maar strakke grafische afbeeldingen.
Van Jeroen mocht ik al het Volvo letterfont ontvangen.
Verder zoek ik nog een afbeelding met de tekst Executive. Is die niet vindbaar, dan wordt dat afgedrukt in het bekende Volvo-lettertype, wat zeker niet misstaat.
Alvast bedankt
Groet,Adriaan