GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 00:04 #1398548
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier
wil ik dan toch even op reageren. Bij een ieder, zichzelf respecterend bedrijf, kun je langskomen al is het maar om de koffie te proeven laat staan om een order (no matter what) te plaatsen. Al die zolderkamertjesfirma's uiteraard niet, maar deze bedoel ik ook hiermee niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 01:27 #1398550
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Succes
Ik wens je alle succes toe Adriaan, ik hoop echt dat het je gaat lukken.
Je moet maar net dat ene bedrijf zien te vinden met liefde voor het vak die net dat maatwerk wil leveren wat jij (wij) wilt (willen)
En dan moeten ze niet eerst je proberen te "lokken" zoals nu gebeurt is.
En troost je, als ze eerlijk gaan zijn dan moeten ze toegeven dat ze geen transparant prijsbeleid voeren, etc etc etc, zie mijn eerdere bericht.
Maar goed, ik denk dat je bij elke leverancier hier tegenaan loopt. (ik doel dus op de instelkosten als je 30 maal maatwerk wilt)
Kortom, of iedereen besteld zelf wat hij hebben wil, of je maakt gewoon één ontwerp.
Al dan niet met naam of logo en dan beding je korting op basis van het maar één keer hoeven in te stellen van de machine per kleur.
Succes, ik hoor het wel als ik je het logo moet aanleveren.
Je moet maar net dat ene bedrijf zien te vinden met liefde voor het vak die net dat maatwerk wil leveren wat jij (wij) wilt (willen)
En dan moeten ze niet eerst je proberen te "lokken" zoals nu gebeurt is.
En troost je, als ze eerlijk gaan zijn dan moeten ze toegeven dat ze geen transparant prijsbeleid voeren, etc etc etc, zie mijn eerdere bericht.
Maar goed, ik denk dat je bij elke leverancier hier tegenaan loopt. (ik doel dus op de instelkosten als je 30 maal maatwerk wilt)
Kortom, of iedereen besteld zelf wat hij hebben wil, of je maakt gewoon één ontwerp.
Al dan niet met naam of logo en dan beding je korting op basis van het maar één keer hoeven in te stellen van de machine per kleur.
Succes, ik hoor het wel als ik je het logo moet aanleveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 08:43 #1398557
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tuurlijk
Tuurlijk, er zullen vast wel bedrijven zijn die voor zo'n kleine order zoveel verschillende modellen meoten maken, maar daar ga je dan wel dik voor betalen.Ik vind de reactie van het bedrijf eerlijk gezegd ook best logisch
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 00:41 #1398602
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Moderne stikmachine
Hallo Volvisti
Waarom 30 maal maatwerk? De afmetingen van de matten zijn grotendeels gelijk. Met een moderne, computergestuurde stikmachine moet het toch mogelijk zijn, om op ieder moment voor iedere mat het stikpatroon en het stikmateriaal (lees: de kleur) aan te passen? Dan hoef je alleen nog maar ervoor te zorgen, dat de matten goed onder de machine komen te liggen (bijvoorbeeld d.m.v. een mal). Bij dit soort stikwerk komt het echt niet op een paar milimeter.
groetjes
Mathy
Waarom 30 maal maatwerk? De afmetingen van de matten zijn grotendeels gelijk. Met een moderne, computergestuurde stikmachine moet het toch mogelijk zijn, om op ieder moment voor iedere mat het stikpatroon en het stikmateriaal (lees: de kleur) aan te passen? Dan hoef je alleen nog maar ervoor te zorgen, dat de matten goed onder de machine komen te liggen (bijvoorbeeld d.m.v. een mal). Bij dit soort stikwerk komt het echt niet op een paar milimeter.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 09:51 #1398610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Betekend wel dat er 30x een
Betekend wel dat er 30x een mannetje moet komen om een ander logo/stiksel/kleurtje te selecteren...
Zal vast wel kunnen, maar dan zal de prijs ook wel omhoog gaan
Zal vast wel kunnen, maar dan zal de prijs ook wel omhoog gaan
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 10:21 #1398611
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic 30x net iets anders
Ja, maar dat is toch wat ze doen. Op de site kan je je eigen mattensetje bestellen voor een bijvoorbeeld 960 voor €60,- supervelours. Kan je je eigen kleur en eigen kleur en kleur omzoming bepalen. Dat wordt dus nooit een grote serie, want hoeveel 960 eigenaren zullen nagenoeg gelijk bestellen en dan ook nog eens dezelfde kleuren kiezen?
Daarnaast kan je voor €20,- links en rechts een eigen tekstje erop laten zetten. Kortom, €80,- per mattenset, zonder korting, zonder groupbuy, met alle omstelkosten erin, gewoon op de site te bestellen.
Het omstellen e.d. zal dus geen probleem mogen vormen, lijkt me.
Ik denk dat ze meer ophikken tegen eigen sjablonen en teksten in verschillende lettertypes en dat ze daar geen zin in hebben. Een eigen opdruk zou nu ineens €30,- per opdruk zijn. Is voor 2 matten €60,-, i.p.v. €20,-, dus de prijs is dan al fors hoger, maar dat is niet door omstelkosten...
Dat hadden ze ook wel bij het eerste contact meteen aan kunnen geven, lijkt me. En dat is om de een of andere reden niet gebeurd. Als ik het goed begrijp heeft Adriaan meteen de wensen kenbaar gemaakt, dus ze hadden dat meteen ook aan kunnen geven. Dat ze dat niet gedaan hebebn is op zijn minst slordig en daarnaast geven ze zelf al aan eigenlijk geen zin te hebben in deze bestelling. Het lijkt me niet meer dan logisch om dan op zoek te gaan naar een ander, niet?
Daarnaast kan je voor €20,- links en rechts een eigen tekstje erop laten zetten. Kortom, €80,- per mattenset, zonder korting, zonder groupbuy, met alle omstelkosten erin, gewoon op de site te bestellen.
Het omstellen e.d. zal dus geen probleem mogen vormen, lijkt me.
Ik denk dat ze meer ophikken tegen eigen sjablonen en teksten in verschillende lettertypes en dat ze daar geen zin in hebben. Een eigen opdruk zou nu ineens €30,- per opdruk zijn. Is voor 2 matten €60,-, i.p.v. €20,-, dus de prijs is dan al fors hoger, maar dat is niet door omstelkosten...
Dat hadden ze ook wel bij het eerste contact meteen aan kunnen geven, lijkt me. En dat is om de een of andere reden niet gebeurd. Als ik het goed begrijp heeft Adriaan meteen de wensen kenbaar gemaakt, dus ze hadden dat meteen ook aan kunnen geven. Dat ze dat niet gedaan hebebn is op zijn minst slordig en daarnaast geven ze zelf al aan eigenlijk geen zin te hebben in deze bestelling. Het lijkt me niet meer dan logisch om dan op zoek te gaan naar een ander, niet?
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 10:59 #1398614
door Bart Verhaagen
Beantwoord door Bart Verhaagen in topic maatwerk
Ik laat al sinds jaar en dag voor mijn klassiekers (en de camper) mijn matten op maat maken bij een bedrijf in Zevenbergen (gegevens bekend bij Adriaan). Even bellen en dan kan je langskomen. Ter plaatse worden de mallen gemaakt, kan je het materiaal, kleur en omranding uitzoeken. Na betaling van (meestal) een bedrag rond de 50 euro sta je na een uurtje weer buiten (met matten wel te verstaan). Het kan dus wel.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 15:37 #1398623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo zie je maar weer.
Het is allemaal mogelijk.
Maar ik snap Adriaan ook wel mocht hij zijn zakken er vol van hebben, eventjes.
No worries, ik hoor het wel
Maar ik snap Adriaan ook wel mocht hij zijn zakken er vol van hebben, eventjes.
No worries, ik hoor het wel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2014 15:52 #1403265
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jammer
heb ondertussen <a href="
www.estateservices.nl/aanbiedingen/matte...0-zwart-velours.html
">deze mattenset gekocht voor mijn 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2014 16:17 #1403267
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch bedankt
bedankt voor de tijd en moeite!
Groet Rudiger
Groet Rudiger
Moderators: Jerry Stam