GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2013 20:03 #1397878 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 set
Hoi Adriaan,

Wil je voor mij alsjeblieft 1 set zwart bestellen; dik velours.
Met als logo "volvo 740 turbo"?

Groeten, Lieme Huib

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2013 21:44 #1397890 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Adriaan, Wil je voor mij
Hoi Adriaan,
Wil je voor mij alsjeblieft 1 set zwart bestellen; dik velours. Met als logo "volvo 940 turbo"?
Groeten Ben
lidnr; 991

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 00:24 #1397998 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic LAATSTE KANS OM TE BESTELLEN!
Tot het einde van deze week kunnen er nog mattensets worden besteld. Niet zomaar een set, maar een exacte kopie van de originele Volvo mattenset, dus optimale pasvorm! In stevige rib, velours of supervelours. En met een ingestikte logo naar wens, mits passend binnen de aangegeven afmetingen op de voorbeelden die ik eerder heb geplaatst. Dus geen hele gedichten of strijdkreten, maar alleen het wagentype met of zonder verenigingslogo. Dat is allereerste bedoeld omwille van een lagere kostprijs, maar ook om het productietechnisch enigszins beheersbaar te houden. Zonder tekst kan natuurlijk ook. Zowel de mat, het eventuele logo als de festonneerrand kunnen in nagenoeg elke gewenste kleur worden uitgevoerd.
Inmiddels heb ik negen bestellingen ontvangen. Dat valt niet tegen, hoewel ik stiekem gehoopt had op meer. Dan was het voor mij een stuk makkelijker geweest om extra korting te bedingen. De ervaring leert bovendien dat er onderweg naar de uiteindelijke fabricage nog wel één bestelling wordt geannuleerd.
Voor degene die nog twijfelen: ook wanneer jouw matten nog niet direct aan vervanging toe zijn, is het zeker de moeite waard om alvast een set aan te schaffen. Argumenten zijn: originele pasvorm, ingestikt logo van wagentype en/of verenigingslogo en voordelige prijs. En met elke extra bestelling neemt de kans op hogere korting toe.
De bestellingen die ik binnen heb, staan op naam van:
-Jeroen (H.)-Rudiger-Chilm (Rob)-Solexpaul-Geejee-760GLE (Ton)-940limited (Wouter)-Dirk342-FritsDeJ-Ben-960 B204FT (ondergetekende)
Als ik iemand heb overgeslagen, hoor ik dat graag.
GroetAdriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 10:30 #1398011 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je Adriaan ik ben heel
Dank je Adriaan ik ben heel benieuwd naar de matten.

• Jeroen Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 11:28 #1398012 door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Misschien
Nu heb ik een Executive, die 15 cm langer is, met als gevolg ook 15 centimeter langere achtermatten.
Lijkt met wel leuk, een mattenset, grijs supervelours, met de tekst Executive zonder logo in donkerblauw.  Maar alleen indien de achtermatten ook lang genoeg gemaakt kunnen worden, anders is het geen gezicht.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 11:45 #1398013 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Extra korting
Je bent Nederlander of je bent het niet: als het extra korting oplevert mag je mij ook noteren voor een set in grijs velours (anders ook wel ). Over de opdruk moet ik nog even nadenken. Hoor graag wat het gaat kosten.

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 13:10 #1398017 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic EN DAT IS TWAALF!
<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Opnieuw twee aanmeldingen mogen ontvangen. Dat gaat de goede kant op. Als er nog twijfelaars zijn over uitvoering of kwaliteit: dit is waarschijnlijk de laatste kans op matten met de originele pasvorm en een ingestikt logo naar wens. Er zal na deze actie niet snel weer een gezamenlijke aankoop volgen. Al eerder had ik geprobeerd om een set matten naar eigen ontwerp (exacte kopie origineel) te laten maken, maar daar vroeg een leverancier liefst  €30 extra voor (totaal €90). Vandaar dat ik deze group buy organiseer, zodat die extra kosten ons bespaard blijven. <p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">@Marc. Iedereen hoort zodra ik tot overeenstemming ben gekomen, wat de kosten zijn.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">@jpost. Jouw verzoek voor 15cm langere achtermatten moet kunnen. Dat is dan het gedeelte van de voetruimte, neem ik aan. Ik ga het voorleggen aan de fabrikant.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Misschien zijn er nog wel meer S90 Exectutive-rijders die wél meedoen als er langere achtermatten leverbaar zijn.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Tot het einde van deze week kunnen er nog mattensets worden besteld. Niet zomaar een set, maar een exacte kopie van de originele Volvo mattenset, dus optimale pasvorm! In stevige rib, velours of supervelours. En met een ingestikte logo naar wens, mits passend binnen de aangegeven afmetingen op de voorbeelden die ik eerder heb geplaatst. Dus geen hele gedichten of strijdkreten, maar alleen het wagentype met of zonder verenigingslogo. Dat is allereerst bedoeld omwille van een lagere kostprijs, maar ook om het productietechnisch enigszins beheersbaar te houden. Zonder tekst kan natuurlijk ook. Zowel de mat, het eventuele logo als de festonneerrand kunnen in nagenoeg elke gewenste kleur worden uitgevoerd.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Inmiddels heb ik negen bestellingen ontvangen. Dat valt niet tegen, hoewel ik stiekem gehoopt had op meer. Dan was het voor mij een stuk makkelijker geweest om extra korting te bedingen. De ervaring leert bovendien dat er onderweg naar de uiteindelijke fabricage nog wel één bestelling wordt geannuleerd.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Voor degene die nog twijfelen: ook wanneer jouw matten nog niet direct aan vervanging toe zijn, is het zeker de moeite waard om alvast een set aan te schaffen. Argumenten zijn: originele pasvorm, ingestikt logo van wagentype en/of verenigingslogo en voordelige prijs. En met elke extra bestelling neemt de kans op hogere korting toe.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">De bestellingen die ik binnen heb, staan op naam van:<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">-Jeroen (H.)-Rudiger-Chilm (Rob)-Solexpaul-Geejee-760GLE (Ton)-940limited (Wouter)-Dirk342-FritsDeJ-Ben-mjarmuszewski (Marc)-jpost-960 B204FT (ondergetekende)<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">Als ik iemand heb overgeslagen, hoor ik dat graag.<p style="color: #000033; font-size: 13px; line-height: 17px;">GroetAdriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 13:12 #1398018 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook ik
Dag Adriaan, ook ik had me op 25/11 aangemeld voor een set. Zie de posting.

Groeten, Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 13:16 #1398019 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beige met V90 erop
Graag beige/creme kleurige mattenset met V90 erop.
Een kostenplaatje volgt wel.
Groet,
Marcel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2013 13:21 #1398020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vraag
Ik had nog een vraag:
Is het mogelijk om een mat te laten maken met logo voor in de kofferruimte achter het bankje.
Dat zit bij mij anders als standaard........
Met vriendelijke groet
Wouter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC