GROUP BUY MATTENSET MET LOGO (voorheen clubartikelen)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Over de kosten ga ik in onderhandeling zodra het definitieve aantal sets vastligt. Het lijkt me goed om daarvoor een deadline in te stellen. Allereerst informeer ik even naar de fabrikageduur voor het aantal sets dat nu is opgegeven.
Bij een eerste contact meldde de leverancier de volgende prijzen op basis van tien sets.Geachte heer/mevrouw,Als de matten niet al te groot zijn dan zijn dit de prijzen:- 29,95 euro naaldvilt- 34,95 euro ribtapijt- 42,50 euro velours- 59,50 euro super-veloursIk kan de matten omzomen (festonneren) met garen in diverse kleuren.
Naar mijn smaak is de supervelours de mooiste kwaliteit. Maar er moet zeker iets van de prijs af, dunkt me.
Ik meld me weer zodra daar iets definitiefs over valt te zeggen.
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een paar vraagjes:
- Dit is de mat aan de passagierskant? Dus de tekst cq het logo staat aan de deurkant?
- Hoe zien die vier varianten (naaldvilt, ribtapijt, velours en super-velours) er uit?
- Is er verschillen in slijtvastheid, mate waarin ze vuil opnemen, water opnemen, nattigheid verdragen, etc.?
- Gaat het hier om sets van twee of sets van vier (qua bestellen en qua prijs)?
Mathy (die er nog niet uit is of ie meedoet)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Voor de goede orde: de voorbeelden heb ik in een vloek en een zucht in elkaar geknutseld ter illustratie bij het draadje van Tom over de clubartikelen. De verhoudingen zijn niet ideaal, maar dat komt beslist goed. Ook zullen de typelogo's allemaal hetzelfde formaat krijgen. Dus verzoeken om '940' of 'C70"-logo's van 30 cm breed in te stikken, zijn qua idee misschien wel aardig, maar worden natuurlijk niet uitgevoerd.
Mathy vroeg iets over de kwaliteit van de verschillende uitvoeringen. Dat blijft toch grotendeels een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak. Laat ik er dit over zeggen: al eerder merkte (Solex)Paul op dat de normale veloursuitvoering die hij bij dezelfde leverancier had besteld aan de dunne kant is. Ik heb stalen ontvangen en ik vind het meevallen. De supervelours is inderdaad 2mm dikker. Als ze eenmaal in de auto liggen, merk je daar - naar mijn inschatting - weinig van. Het verschil voel je misschien wel op je blote voeten, maar met blote voeten rijden doe ik alleen 's zomers én in Frankrijk. De rib is ook een heel stevige, dikke mat van uitstekende kwaliteit die me aan originele Volvomatten doet denken. Maar daar logo's op stikken, zal vermoedelijk niet gaan. En ja, op velours zie je inderdaad al het vuil en ieder stofje, zeker op de lichtere kleuren. Maar wat zou dat. Op rib verdwijnt het vuil deels tussen de ribbels. Daar de hondenharen tussenuit pulken, is een flinke klus. Het is dus maar net wat je praktisch vindt. De een wast zijn baksteen elke week, de ander ieder kwartaal...Na alle stalen te hebben bekeken, bestel ik zelf een set in supervelours. Omdat het naast rib de dikste is en ik rib iets vind voor een 245 Polar met grijze stoffen bekleding en niet voor een 960 met leren stoelen en houten dashboard. Over smaak etc. Adriaan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zie geen kruisjes maar afbeeldingen.
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je weet dat het logo van de vereniging ook eigendom is van Volvo Cars?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tatoeages zijn soms ook niet meteen zichtbaar, maar geven toch plezier. Zo moet je dat zien bij Amerigo, graag tussen de bevestigingsgaten van het voetenBEGIN stoelkant dus, letters maximaal circa 2,5 cm hoog, 1 hoofdletter en 6 kleine letters:960 B204FT schreef : Of bedoel je met de korte kant het voeteneind? Nee toch?Maar waar heb ik het over. Als jij het zo wilt, dan stel ik dat natuurlijk voor.
GroetAdriaan
Amerigo.
en dit bovenstaande lettertype ( Verdana bold ?!) is eigenlijk wel prima!Dus velours, donkerblauw, met donkerblauwe zoom en donkerblauw stiksel.
Merci!
Komen er nog verzendkosten bij eigenlijk? worden ze op een centraal punt geleverd ( waar?) of meteen thuis gestuurd?
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
760 GLE
- V700 register
- Nieuw lid
-