Bestuurswisseling / Bestuursproblematiek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2015 00:35 #1420441 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Modereer
Modereer jezelf en je opmerkingen even weg Mathy, als je hier olie op het vuur komt gooien pak ik ook nog een kannetje. En dan kom je op een punt waar je echt niet wil zijn. Jij bent echt een getalenteerde vriendenmaker.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2015 00:57 #1420442 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt
Hallo rudiger

Bedankt voor het compliment.

groetjes

Mathy

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2015 13:05 #1420467 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Hier ben ik het wel mee eens.
Hier ben ik het wel mee eens. Een kleine nuance: uiteraard zijn leden en oud-leden ook welkom op sleuteldagen als ze met een ander voertuig komen. Dat betekent echter NIET dat er dan ook aan die auto gesleuteld kan worden. Wat dat betreft zijn de verenigingsregels duidelijk en logisch: er wordt tijdens een sleuteldag alleen gesleuteld aan 700's en 900's van leden. Het is wel mogelijk om als niet-lid te sleutelen aan een auto van een lid, of gezellig langs te komen met je hobby-mercedes, dagelijkse S80 of weet-ik-veel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2015 18:32 #1420471 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat ik bedoel
Precies wat ik bedoel Willem.
Je mag altijd langskomen met welke auto dan ook. Ook om iemand te helpen, ook dat is geen punt, maar inderdaad, alleen sleutelen aan verenigingsspecifieke auto's.

Met vriendelijke groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 11:19 #1420532 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic crisis
Word het niet eens tijd om de echte waarheid van deze bestuurscrisis hier eens op papier te zetten,dat zal beter zijn als al het geouwehoer erom heen,weten wij als leden tenminste wat er gaande is .
Dat er tijdelijk een vervangend voorzitter is kan ik best begrijpen,maar dat Tom Fikkert nog steeds vice-voorzitter is niet,iemand die nog nooit iets heeft uitgevreten het afgelopen half jaar verdiend het echt niet om aan te blijven in welke vorm dan ook,heeft zelfs ook geen Volvo meer en komen met een Volvo van deze 700 club
was toch altijd een verplicht nummer is mijn idee,maar daar worden nu voor eventjes de ogen voor dicht geknepen en dat is natuurlijk raar.

Wens U allen een prettig weekend toe en groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 16:25 #1420538 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Normaal doen
Ted,

Ik wil je verzoeken dit soort uitspraken niet meer te doen. " Geen fl***** uitvoeren" is iets te kort door de bocht en veel te grof.
En begin niet weer met dat we jouw berichten met een knipoog moeten lezen, iets op deze manier opschrijven kan gewoon echt niet.

En voor jouw gemoedsrust, het is gewoon toegestaan om met een andere wagen naar evenementen te komen. Alleen het sleutelen aan een niet specifieke verenigingswagen is niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 19:15 #1420539 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Goed lezen Maarten!
De term die jij daar tussen haakjes Ted in de schoenen wil schuiven heeft hij helemaal niet gebruikt.

En zeker met het eerste gedeelte van zijn betoog ben ik het helemaal eens, het ontbreekt nog steeds volledig aan duidelijkheid.
We moeten allemaal tussen de regels door lezen en dan weten we precies wat er gebeurd is en nog steeds gaande is.
Het is juist die stellingname die voor alle onrust zorgt en zolang er geen duidelijke uitleg komt zal de onrust blijven.

Het is aan het huidige bestuur, lees Maarten de rijke, daar een einde aan te maken, hoe eerder hoe beter.

Groeten,

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 20:37 #1420541 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic Ik ben er één uit de
Ik ben er één uit de zwijgende massa van de leden omdat ik -gelukkig- geen tijd heb, maar na het lezen van dit draadje uit de vooroorlogse drupal krochten mag de vereniging zich gelukkig prijzen dat Jan voorzitter is geweest, zonder zijn mooie fundament was de club allang gezonken beneden NAP. Petje af voor iedereen die wat doet binnen de club, maar besturen is een vak apart vaak wordt daar te makkelijk over gedacht. Op de ALV in januari kun je nog eens van gedachten wisselen en de penningmeester zal echt niet op zijn strepen gaan staan als je dan besluit om het lidmaatschap op te zeggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 20:51 #1420542 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afspraak
Ton,
OK, als je op de letter wilt gaan letten heb je helemaal gelijk. Maar Tom doet genoeg voor de vereniging, al is het niet altijd zichtbaar voor de buitenwereld.
Maar verder hoef je niet tussen de regels door te lezen, alleen heb ik een soort van herenafspraak met jouw naamgenoot om het netjes te houden op het forum, die afspraak houden we ons beiden aan.
En als jij al tussen de regels hebt gelezen wat er in een van de berichten van Jan Snijder staat waarom vraag je er dan naar?

Ik doe geen uitspraken. Ik heb hierboven verklaard waarom.

En ik ben niet het huidige bestuur, dat ik de enige ben die reageert, dat wel.

Met vriendelijke groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2015 23:41 #1420547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic FL
Beste Maarten:Schrijf gewoon eens een keer waardoor deze crisis is ontstaan,meerdere op dit forum willen dit, net als ik ,graag weten ,maar draai er niet om heen,de waarheid en vooral niet liegen.

Groeten Ted.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC