Bestuurswisseling / Bestuursproblematiek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:44 #1420617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Gerard, de mailadressen
Beste Gerard, de mailadressen haal ik uit de administratie en niet uit de persoonlijke gegevens van de site.

Ik zal het adres corrigeren en jou de mail sturen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:45 #1420618 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerard
Gerard
Ik heb je mailtje gestuurd.
Als het goed is heb je hem binnen.
Laat maar even weten
Gr
Frits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:47 #1420619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik ook gedaan. Graag even
Heb ik ook gedaan. Graag even reply naar mij dat houd het overzichtelijk :-)

Stond inderdaad een ander adres in de administratie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:50 #1420620 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Paul
Jij zat in cc
Niet gezien of ontvangen ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:52 #1420621 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic crisis
Heb van diverse nu begrepen dat er een soort gevecht is ontstaan wie de volgende voorzitter wil worden,zal proberen mij de komende tijd netjes te gedragen,maar dat had je natuurlijk ook hier kunnen mededelen,vanwaar al die geheimzinnigheid,dat had natuurlijk wel ook per p.b kunnen mailen of gewoon hier.
Wat mij wel weer opvalt is dat Marty weer terug is in de gelederen,op zich vreemd
leg ons dat ook maar eens uit ,zal toch wel een soort gedachten gang in zitten.
Ga allen lekker slapen ,ik hou het forum wel in de gaten ivm diverse gebeurtenissen
in deze club.

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 23:56 #1420622 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slaap
Slaap lekker Ted
Droom zacht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2015 00:13 #1420624 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gezien Frits maar was jouw
Gezien Frits maar was jouw mail naar Gerard. Handiger is als Gerard zijn standpunt even naar het secretariaat mailt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2015 07:52 #1420625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tegen extra ALV
Beste Frits

Ik snap niet helemaal waar je frustraties met dit bestuur vandaan komen, snap ook niet waarom het allemaal "vriendjes" zijn die de club leiden. Ik laat het even jouw, en door meerderen, veel geuitte woorden op het forum zijn. Ook ik verbaas me over de gang van zeken maar realiseer me tegelijkertijd dat ik alleen het eerste jaar op een ALV ben geweest dus alle gedoe mede gevolg is van mijn "ik heb geen tijd" houding.

Wat ik wel snap, of liever weet, is dat een aangepast of nieuw bestuur dat tussentijds "in elkaar wordt gefrot" zelden een lang en gezond leven heeft.

Het blote feit dat nog iemand aangemeld die het stokje van de ex voorzitter wil overnemen. Deze persoon wil een nieuwe frisse nieuwe wind laten waaien en breken met het oude establishment. is in mijn optiek volledig irrelevant. Wie is het? Wat zijn zijn plannen met de toekomst en met de plannen van de visiemannetjes? Hoe ziet hij het voor zich om in een "vijandig" bestuur voorzitter te zijn of treden alle bestuursleden dan spontaan af? En zo ja, zijn er daarvoor ook capabele opvolgers?

Als er capabele bestuursleden zijn, waarom hebben zij zich dan niet veel eerder gemeld in een reguliere ALV-verkiezing? In een dergelijk geval had zelfs een schaduw-bestuur kunnen worden aangemeld ter verkiezing. Waarom is er dan elke drie maanden gezeik over een faktor die te laat en te leeg is? Ik ken Maarten helemaal niet maar ik zie wel hoe veel hij zich inzet voor de club, en dat de mensen rondom hem heen kennelijk alleen zijn "vriendjes" zijn zegt niet zo zeer iets over hem maar veel meer nog over de leden.

Ik stel voor dat er begin 2016 een reguliere ALV komt waarvoor scheidende, herkiesbare en verkeisbare bestuursleden kunnen worden aangemeld en kunnen worden gekozen, ook in een bepaalde "lijstverbinding" als een schaduw bestuur of een "zittend romp bestuur". Op die manier doe je recht aan de statuten en het huishoudelijk reglement maar ook aan de zittende bestuurders en de visiemannetjes. Als Ton zijn verhaal wil doen kan dat ook als gast-spreker, dus het datum argument vervalt. Waarbij aangetekend dat ik me afvraag of Ton wel een verhaal wil doen. Rudiger heeft ook al het een en ander verwoordt, maar leuker zal het niet worden.

Een bijpraat en afreageeravond lijkt me wel heel zinvol, zodat eenieder de neuzen weer de juiste kant op krijgt, en eenieder die betrokken is bij de vereniging weer gemotiveerd wordt.

Overigens stel ik voor om de opzegtermijn voor het lidmaatschap te verleggen naar 28-2-2016 kunnen opzeggen, zodat er dus ruimte is voor een extra ALV en men daarna een keuze kan maken. Houd je 31 oktober aan dan zullen een hoop mensen de kaart aan Maarten geven... (Inkoppertje, sorry!)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2015 08:15 #1420627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Peter
De mail was niet bedoelt om een discussie op te starten.
Staat ook in de mail.
Je bent vrij om voor of tegen te stemmen.
Dat heet democratie .
Dus het is aan jou om ja of nee te zeggen.
Fijne dag
Frits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2015 08:30 #1420628 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Discussie
Wil ik wel opstarten maar dan in een andere bijeenkomst dan een ALV.
Wilde hiervoor wel een voorstel poneren én dat ook doen voor een verandering van de opzegtermijn en daarvoor leek me dit draadje wel geschikt.
De mail naar het secretariaat was overeenkomstig de vraagstelling heel kort dus daarbij kon het niet...

Maar voor de rest: Ik heb mijn mening neergelegd en laat het er zo lang bij.
Fijne dag
JohnPeter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC