Bestuurswisseling / Bestuursproblematiek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2015 11:50 #1420558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mailtje naar Bestuur
Hedenmorgen een mailtje aan bestuur verzonden.
Hierbij vraag ik officieel toestemming om gebruik te maken van de email adressen van onze leden, en/of onze secretaris ze eventueel wil versturen uit mijn naam.
Ik wacht dus even op de goedkeuring.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2015 16:34 #1420562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Emailadressen
Tja Frits, een goede zet. Nu maar afwachten of het bestuur jouw verzoek wil inwilligen! Als dit wordt geweigerd, zal daar toch een hele goede motivering aan moeten worden gegeven. Als je de adressen niet krijgt, of er wordt geen medewerking aan jouw verzoek verleend, hoe is het dan voor een simpel lid mogelijk om tenminste 10% van de leden te benaderen en hun instemming te verkrijgen om een BALV uit te schrijven?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2015 17:13 #1420564 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze
Ze kunnen niet weigeren Gerard.
Ze kunnen wel zeggen dat ik mailadressen niet prive mag hebben.
Maar dan wil Paul ze als secretaris voor mij versturen.

En zoals Jan Snijder in dit draadje schrijft.
Citeer.
Frits,

het is je goed recht om te kijken of je conform de statuten een ALV kunt afdwingen. Daarvoor zijn de statuten destijds op die manier in het leven geroepen.
De meerderheid van de leden beslist. Zo gaat het in een vereniging. Daar heb je gelijk in. Mij lijkt de huidige oplossing een goede, het overgebleven bestuur kan de komende maanden laten zien wat ze waard zijn en de club draait gewoon verder en er kan in alle rust naar opvolging gezocht worden. En of het de club nu zoveel extra oplevert om een extra ALV bijeen te roepen,

PS ik heb ondertussen ook al veel email adressen gekregen van medeleden.
Dus gaat Sowieso goedkomen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2015 22:04 #1420573 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Akkoord
Heren tzt zult u email ontvangen.
Ik heb akkoord.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2015 23:04 #1420577 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic crisis
Beste Maarten:

+/_ 24 uur geleden iets op deze site gezet,wacht nog op jouw antwoord , ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is om dat antwoord eerlijk en zonder te liegen op papier te zetten,dus wat is het probleem,zet gewoon hier neer wat je er van weet,

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 07:45 #1420579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onfatsoenlijk
Ted,

Wat wil je hier mee bereiken? Maarten is heel duidelijk geweest dat hier op het forum geen uitspraken worden gedaan over de afspraken met Ton. Wat jij nu doet, is spelen op de man en dat is niet netjes en zeker niet in lijn met de forumregelementen.

Als je iets zou willen weten, dan roep je de ALV bij elkaar. Laten we stoppen met dit onderwerp en het initiatief van Frits voor een tussentijdse ALV steunen (indien gewenst).

Dit is een hobby vereniging met een gezamenlijke passie voor oude Volvo's. Het gaat hier nu meer op Geen Stijl lijken. Wat mij betreft wordt dit onderwerp gearchiveerd en niet meer op het forum getoond.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 09:11 #1420581 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Nieuwe fase
Volgens mij komen we nu in een nieuwe fase. De mail van Frits bepaalt of er een ALV komt of niet. Daarmee kunnen we de achter ons liggende periode laten rusten tot de ALV en vooruitkijken naar de VKB (waar ik erg veel zin in heb).

Inderdaad lijkt het soms wel op 'Geen Stijl' en da's wat mij betreft geen aanbeveling.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 10:59 #1420584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet doen Ted
Dit moet je niet doen Ted!
Ik begrijp je -in principe- goede bedoelingen, maar dit soort aantijgingen brengt jou ook in diskrediet.
Als je iets wil oplossen of aanpakken doe je dat niet zo.
Je taal is veel te hard om iets te kunnen oplossen.
Ik ben er net zo gefrustreerd over als jij, en ik maak me ook zorgen over de hoe het verder moet, maar we gaan de onderste steen boven krijgen. In een ALV wanneer die ook is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 18:39 #1420589 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ted
Beste Ted,

dagelijks loopt mijn wekker om 4:45 af, dus met minimaal 6 uur nachtrust zul je begrijen dat berichten na 22:00 à 22:30 gepost deze pas de volgende dag door mij gezien kunnen worden.
Afgelopen maandag was ik na mijn werk om 17:45 thuis, en na het uitlaten van de honden en het koken (want mijn meisje was al werken) en eten had ik nog iets van een minuutje of twintig om een mail te schrijven aan Frits waarin ik uitlegde dat wij als bestuur mee wilden werken aan zijn verzoek een mail te sturen.
Daarna was het tijd voor mijn volgende afspraak. Ik heb namelijk nog iets meer te doen dan alleen maar jouw berichten te beantwoorden.
Maar Siebren heeft het al gezegd, het staat hierboven luid en duidelijk, ik doe geen uitspraken op het forum, dat is een afspraak/overeenkomst met Ton en ik hou me aan mijn woord.
Nu kun je wel drammen maar ik wijk niet van dit standpunt af.

Ik neem aan dat het je duidelijk is en dat je ook kan begrijpen dat ik in dit geval een keer later heb geantwoord.

Met vriendelijke groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2015 18:46 #1420590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestuur verstuurd alleen maar
Beste allen,
Omdat wij in het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens de aan ons verstrekte e-mail adressen NIET mogen verspreiden en het wel heel erg flauw en kleinzielig zou zijn om Frits dan met dat prebleem op te zadelen zullen wij als bestuur met alle liefde namens Frits de email versturen aan alle leden.
Ik heb de e-mail nog niet gezien maar zodra de tekst binnen is zal deze door ons verstuurd worden (tenzij er hele gekke dingen in staan, maar dat verwacht ik niet).

Als Frits de door hem zo gewilde 10% medestanders heeft zullen wij conform de stauten de ALV bij elkaar gaan roepen.
Heel klein punt van orde vooraf, gezien de in de statuten vereiste tijdspaden kan een mogelijk ALV wel eens botsen met de VKB.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC