(multifunctionele) regio ruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
1 mei is de enige datum die nog een beetje in de buurt ligt. Anders moet het een dag door de week worden, dat kan ik nog aardig sturen (heb nog veel vrije dagen tegoed). Ik heb nog niet verder gekeken, maar ik kan me voorstellen dat als ik 1 mei een "GRAND TOUR" maak, dat ik wat zaken ophaal op een paar verzamelpunten. De mensen die bij elkaar in de regio zitten kunnen dan natuurlijk de spullen op adres verzamelen van iemand die er wel is op 1 mei. Zoals gezegd, ik moet wel snel schakelen om een bus te kunnen regelen, en er moet natuurlijk een inschatting zijn van wat er allemaal moet worden opgehaald. (formaat bus). TomHans L schreef : Ik zal een nieuwe datum prikken, want 12 april gaat ons niet lukken. Tevens zal ik een nieuw draadje openen met de spullen. Mooi gebaar Tom, om rond te rijden! Welke data past jou nog meer?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
1 Mei valt dit jaar samen met Hemelvaartsdag. En valt dus op een donderdag. Meestal zijn er op Hemelvaartsdag veel communiefeestjes.
Groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Gewoon 6 mm draadglas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom,voltomvo schreef :
1 mei is de enige datum die nog een beetje in de buurt ligt. Anders moet het een dag door de week worden, dat kan ik nog aardig sturen (heb nog veel vrije dagen tegoed). Ik heb nog niet verder gekeken, maar ik kan me voorstellen dat als ik 1 mei een "GRAND TOUR" maak, dat ik wat zaken ophaal op een paar verzamelpunten. De mensen die bij elkaar in de regio zitten kunnen dan natuurlijk de spullen op adres verzamelen van iemand die er wel is op 1 mei. Zoals gezegd, ik moet wel snel schakelen om een bus te kunnen regelen, en er moet natuurlijk een inschatting zijn van wat er allemaal moet worden opgehaald. (formaat bus). TomHans L schreef : Ik zal een nieuwe datum prikken, want 12 april gaat ons niet lukken. Tevens zal ik een nieuw draadje openen met de spullen. Mooi gebaar Tom, om rond te rijden! Welke data past jou nog meer?
Ik stel voor dat jij de datum kiest die jou uitkomt. Dan kan iedereen zorgen dat e.e.a. klaar staat voor je om mee te nemen. De anderen kunnen gewoon op eigen gelegenheid komen. Wat mij betreft kan dat vanaf nu ieder weekend op een afgesproken tijdstip. Een vaste datum prikken dat iedereen kan, is nu eenmaal altijd lastig.

- André Struis
- Nieuw lid
-
Het is me gister- eind van de middag/ avond niet opgevallen, sorry.
De Brug-dwars-traverse, weggebracht, ligt klaar.
Oprijplaten: 1e is er klaar & staat in de menie, 2e = bijna klaar, nog wat bussen draaien, lassen, stralen/spuiten.

Wordt vervolgd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal morgen even op de zaak kijken of er een auto beschikbaar is, maar hou 1 mei maar aan wat mij betreft. Wellicht is er een medelid dat mee wil kan om de boel te helpen inladen, en op de bestemming er weer uit te laden...Hans L schreef :
Tom,voltomvo schreef :
Ik stel voor dat jij de datum kiest die jou uitkomt. Dan kan iedereen zorgen dat e.e.a. klaar staat voor je om mee te nemen. De anderen kunnen gewoon op eigen gelegenheid komen. Wat mij betreft kan dat vanaf nu ieder weekend op een afgesproken tijdstip. Een vaste datum prikken dat iedereen kan, is nu eenmaal altijd lastig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Houd er dus rekening mee dat er mensen weg zijn. Wij zitten bv in Berlijn met een (gehuurde) camper.
Overigens een geweldig initiatief Tom, chapeau!
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wel rekenig mee houden, maar het is eigenlijk de enige dag dat ik kan. Zelf vertrek ik 2 mei ook naar een leuke bestemming (TEXEL, wij hopen op beter weer...) met mijn zoon.R. Korteweg schreef : Het is niet alleen Hemelvaartsdag op 1 mei, het valt ook midden in de extra lange (twee weken) mei-vakantie.
Houd er dus rekening mee dat er mensen weg zijn. Wij zitten bv in Berlijn met een (gehuurde) camper.
no problem, ik vind het leuk en doe het graag. Lijkt me heerlijk om straks een lekker aan de auto te prutsen met een verzameling VOLVO-baksteen adepten in de buurt. Dan hoef je niets meer uit te leggen, alleen maar te vertellen dat dit de ware is...! Zonnetje erbij, 1 klein biertje, terrasje aan het water, Brandarisje in brand en kletsen maar... Groetz, TomR. Korteweg schreef : Overigens een geweldig initiatief Tom, chapeau!
- V700 register
- Nieuw lid
-
,want het is even niet anders. Ik ga ervan uit dat ik niet bij iedereen langs hoef, maar slechts een paar "verzamelpunten" hoef aan te doen.Mathy schreef : Hallo Tom
1 Mei valt dit jaar samen met Hemelvaartsdag. En valt dus op een donderdag. Meestal zijn er op Hemelvaartsdag veel communiefeestjes.
Groetjes
Mathy
Groetz, Tom.