(multifunctionele) regio ruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:27 #1063428 door V700 register
(multifunctionele) regio ruimte is gemaakt door V700 register
Volvovrienden,
Vanmiddag hebben Macs (Maurits) en ik overeenstemming bereikt over het gebruik en de inrichting van een loods, voor de uitoefening van onze hobby. Het betreft hier een grote loods (waar zeker 20 auto's in kunnen), welke we willen gaan inrichten als regio ruimte. Natuurlijk zijn leden uit de rest van het land ook van harte welkom, alleen praktisch gezien zal dit wat te ver zijn voor hen qua afstand (alhoewel, in een volvo speelt de afstand geen rol!). De doelstelling is een soort regio clubhuis te maken waar <u>alle</u> clubleden langs kunnen komen, waar het praktische met het aangename verenigd kunnen worden. Tevens kunnen we vanuit deze lokatie evenementen organiseren voor de gehele club. Lokatie is Alblasserdam
De ruimte is voorzien van verwarming en krachtstroom en wordt ingericht met een vierkolomsbrug, en de nodige hulpmiddelen voor het eenvoudig sleutelwerk (zoals een olie opvang ton etc). Gereedschap e.d. zal niet aanwezig zijn. Daarnaast willen we een zitje maken, en een speelhoekje voor de kinderen (hier is een aparte glazen ruimte voor beschikbaar in de loods). Tevens kan er naar hartelust gepoetst en schoongemaakt worden, dus ook met slecht weer, want er is stromend water aanwezig. Volvo Beesd wordt benaderd voor enige (gratis) goodies, om op te hangen (bv een vlag).
Een project wat we bijvoorbeeld gaan uitvoeren is een sloper geheel demonteren, en de bruikbare onderdelen te behouden voor iemand die het nodig heeft. Dit vinden we leuk en we leren ervan.
Deze week zal de brug gekeurd worden en als het meezit halen we die zaterdag op. De overige materialen zijn reeds aanwezig. Vervolgens zullen Macs en ik zorgen dat e.e.a. er netjes bij zal liggen, en dat er ook een terrasje is voor het mooie weer komende zomer (de loods ligt namelijk aan het water).
De ruimte staat onder beheer van Macs en mij. Iedereen die gebruik wil maken van de ruimte is natuurlijk van harte welkom. Het is tenslotte een soort clubhuis. De coördinatie hiervan loopt echter via Macs en mij. Aangezien we een leuke regeling hebben weten te treffen met de eigenaar van de loods, is het gebruik van de loods en de brug alsmede de toegang gratis.
Komende week gaan we zorgen dat de loods klaar is voor gebruik, we verwachten op korte termijn de deuren te kunnen openen.
We zijn nog opzoek naar het juiste meubilair. Mocht iemand een soort barretje of ander geschikte inrichting weten voor weinig tot niets, houden we ons aanbevolen!
Voor een goed idee staan we natuurlijk altijd open! Zodra we klaar zijn, zullen we dit melden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:33 #1188269 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chapeau!
In een woord: Chapeau!
Dat heb je weer mooi geregeld Hans en Macs, zo te horen een mooie lokatie en alvast mooie plannen hiervoor.
Goed bezig Hans.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:34 #1188270 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Jaloers
<div align="left">Hallo Hans</div><div align="left"> </div><div align="left">Jammer dat je niet wat dichterbij woont.  </div><div align="left"> </div><div align="left">Groetjes</div><div align="left"> </div><div align="left">Mathy  </div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:43 #1188271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Suggesties.
Van 70 kilometer verderop is het makkelijk praten, maar er staat in Rotterdam een salontafel, een bankstel, twee fauteils en een eiken kast te geef.
<a href=" link.marktplaats.nl/138797954 " target="_blank">GRATIS af te halen.
Is dat iets? 
Als je het na een half jaar niks vindt, kun je er de Barbeque mee aansteken....(hint) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:44 #1188272 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi Initiatief
Heel mooi en hoop daar ooit een keer gebruik van te maken.
&#160;
Verder heb ik misschien nog wel 2 barkrukken met sta-tafel als dat iets is voor jullie.
&#160;
Bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:57 #1188274 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Profi
Wow, wat een super actie zeg! Blij dat ik lid ben van deze vereniging!
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:08 #1188278 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat klinkt erg gaaf! Goede
Dat klinkt erg gaaf! Goede actie!
Groet,
Tamas 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:08 #1188279 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic K,zal wel dom zijn
Moar woar stéét die loods dan ? Aan het water oké,maar iets duidelijker lijkt mij wel handig,.......
&#160;
&#160;
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:12 #1188280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus daarom is de post zo laat.......

Hans L schreef : ..........Lokatie is Alblasserdam............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:22 #1188282 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic briljante actie
&#160;
Dat zijn de mooie berichten. Wauw. Netjes hoor. Ik kom zeker eens kijken!
Groet,
Jan-Willem

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC