(multifunctionele) regio ruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 22:43 #1194639 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super!
Super! Geweldig dat iedereen meedenkt aan de "ontwikkeling" van het clubhuis! Bovenstaande spullen kunnen goed van pas komen in onze clubruimte. Ik zit alleen met vervoer van alles. Is het mogelijk dat de spullen gebracht worden? Zo ja, dan moeten  we denk ik een datum afspreken, dit kan natuurlijk het makkelijkste via PB. Ik hoor het wel. En alvast reuze bedankt voor het meewerken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 22:48 #1194641 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brengen
dat komen we natuurlijk brengen!
hoe wat wanneer daar moet ik nog over nadenken en overleggen, maar dat komt goed.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 23:07 #1194644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic franco huis

Hans L schreef : Super! Geweldig dat iedereen meedenkt aan de "ontwikkeling" van het clubhuis! Bovenstaande spullen kunnen goed van pas komen in onze clubruimte. Ik zit alleen met vervoer van alles. Is het mogelijk dat de spullen gebracht worden? Zo ja, dan moeten  we denk ik een datum afspreken, dit kan natuurlijk het makkelijkste via PB. Ik hoor het wel. En alvast reuze bedankt voor het meewerken.

Alle zaken die ik "aanbied" worden NATUURLIJK "franco huis" geleverd. Ik werk bij een bestelautodealerbedrijf, het moet wel heel vreemd lopen als ik dan geen passend vervoer zou kunnen regelen. Ik zal trachten morgen de relevante zaken mbt de hydraulische pers even op een rijtje te krijgen en als die echt beschikbaar zou blijken te zijn, heb ik wellicht wel wat helpende handen nodig. Speelgoed etc. zal qua vervoer geen probleem vormen, ik heb tenslotte een redelijk ruime auto...ga er maar vanuit dat er wat wel loskomt.
Groetz,
Tom

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 00:14 #1194663 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Lucht
Ik ben nog bezig een Compressor "los te weken" (3~ 3Kw - 2-traps - 11 Bar) met een grote ketel eronder.
- een ingersol-rand 1/2" luchtsleutel heb ik reeds liggen.
- een banden opblazert.
- een lucht pistool (om het stof van de bierflessen af te blazen)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 00:25 #1194664 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Stof?
Hallo Andre

struis schreef : (om het stof van de bierflessen af te blazen)

Huh?  In deze vereniging?  Als je het nu over het edele druivenvocht had, zou ik deze opmerking begrijpen.  Maar het in deze contreien wat geliefdere derivaat van hop, mout en gerst zie ik in deze vereniging niet onder een laagje stof verdwijnen.
Groetjes
Mathy  (die liever frisdrank nuttigt, maar alleen als er echte suiker in het "brouwproces" gebruikt is)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 00:35 #1194667 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Geintje
Dat was ook maar een joke.
Bij de weg.......
Zijn er nog leden die een koelcel over hebben staan? 4 klein nulletje C is de ideale temperatuur waarop deze moet kunnen werken.
NB We moeten er wel vlot met een heftruck in en uit kunnen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 01:32 #1194669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sprakeloos.....................
Ik ben sprakeloos......
In één woord (dat kan ik er nog net uit krijgen)....GEWELDIG!!
Hans van Oostveen lidnr 54

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 08:27 #1194671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg.........

voltomvo schreef : Ik werk bij een bestelautodealerbedrijf, het moet wel heel vreemd lopen als ik dan geen passend vervoer zou kunnen regelen.

Is het dan niet mogelijk (vorzichtige vraag) om bij bodejodel langs te gaan om het door hem aangeboden meubilair even mee te nemen, of is dat heel ver om? 
Is er overigens nog behoefte aan een steroetorentje?CD spelert, dubbel cassette, twee bozjes, met Sony op de voorkant.....;-) Ik heb er zicht op, maar hij is nog niet binnen, maar als ie goed gebruikt kan worden, ga ik er achter aan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 10:34 #1194682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Relax
Het gaat volgens mij lekker chill worden in onze H&M Volvo-Lounge!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 14:16 #1194711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen probleem

Baseman schreef :

voltomvo schreef : Ik werk bij een bestelautodealerbedrijf, het moet wel heel vreemd lopen als ik dan geen passend vervoer zou kunnen regelen.

Is het dan niet mogelijk (voorzichtige vraag) om bij bodejodel langs te gaan om het door hem aangeboden meubilair even mee te nemen, of is dat heel ver om? 
Is er overigens nog behoefte aan een stereotorentje?CD spelert, dubbel cassette, twee boxjes, met Sony op de voorkant.....;-) Ik heb er zicht op, maar hij is nog niet binnen, maar als ie goed gebruikt kan worden, ga ik er achter aan.

Geen probleem, even omrijden moet kunnen voor een goed doel. wel een en ander even goed kortsluiten van te voren. Overigens is de eindverantwoordelijke voor de pers heden afwezig, dus wordt de resultante navenant vertraagd.
Een stukje muziek lijkt me overigens altijd een goed plan, dus mijn idee: doen die stereo. Maar daar heb ik natuurlijk nix over te zeggen.
Is er niet iemand bezig met een keukenverbouwing? Daar komen ook altijd heel handige zaken uit: koelkast, spoelbak, kookplaatje etc.  Magnetronnetje voor de pizza's en ander fastfood?
Was "toevallig" vandaag bij mijn dealer voor een nieuwe thermostaat, even lekker aan de praat geweest, resultaat: hij geeft mij een seintje als er zaken als posters en andere reclamezooi de container in dreigt te verdwijnen. Ik geloof dat er al een vlag onderweg is zelfs.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC