(multifunctionele) regio ruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
zorgt er voor de slingerlatten? Volgens mij is de kap niet geheel vlak... Tenzij we de binnenkant gebruiken, dan rolt alles tegen het steunframe aan... Kunnen we wel mooi een kaarsje prikken in de gaten van de verwijderde motorkapvergrendeling, geeft wel een fijn sfeertje.struis schreef : Wel apart!
Ik maak de poten.
Kunnen we motorkap overleg houden.
Zo noemen hulpdiensten dat bij calamiteiten.
Nu nog vierkante bierglazen, anders komen er kringen in de lak.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat nu ineens heel snel! Ik moet zeggen: ben er stil van...... Erg leuk dat het honk zo snel de gewilde inventaris gaat krijgen. Macs en ik zijn bezig met een barretje, dan is het geheel compleet. Werkelijk Ge-wel-dig heren! Ik hoor wel wanneer e.e.a. staat te gebeuren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Mss een idee om een stormramdag te houden zodat iedereen die zijn diensten aangeboden heeft (met dank daarvoor, uiteraard) er in 1 x er door heen gedouwd wordt. Lekker druk en organisatorisch een uitdaging, maar dan ook gereed voor clubgebruik?
Zie een paar draadjes voorbij komen met posters en vlaggen en zo... in 1 woord geweldig, betekend minder te witten, want de muren houen niet erg goed verf vast. Heb zelf overigens nog een koelkastje over, dus zowel het edele gerstenat als de (witte!!!) wijn en frisse dranken kunnen koel gehouden worden. Volgens mij zelfs nog wel een tafelvaatwasser over, maar weet niet of dit praktisch noodzakelijk is (denk 'et wel!!).
Nieuwe lente, nieuw geluid zeg maar. Heb er zin an.
Hasta la Vista.
Maurits

- V700 register
- Nieuw lid
-
gaat het alleen om de kast (met inhoud natuurlijk), of moet er ook een monitor, muis, toetsenbord, printer, en wat al niet bij? Enneh, "hij moet alleen booten" ,que? Ik ben ontzettend blond op PC gebied, en dat wil ik graag zo houden, maar wat bedoel je daarmee?Baseman schreef :
Ik heb de beschikking over een 'leuke PC' maar krijg hem niet vlekkeloos werkend, dus moet weer op zoek naar een vervanger.Hier kom ik ben ik ban, de komende twee weken niet aan toe, maar als je eerder iets kunt regelen, dan graag.Hij moet alleen booten, de rest regel ik dan wel. Software is geen punt, bijna alle mogelijke informatie CD's heb ik liggen.voltomvo schreef : .........maar als je niets vinden kunt, heb ik wellicht ook nog wel wat " op de zaak" staan dat op het punt staat in de kliko te verdwijnen. Laat maar even weten of ik er iets mee aan moet vangen.
Dus, als ie toch de kliko in gaat, gooi hem dan maar bij mij in de kofferbak bij Carlo, regel ik de rest.Tenzikj ik eerder iets vervangends heb natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met "hij moet alleen booten" bedoel ik dat je op de knop druk en je beeld ziet op je scherm, bij voorkeur herkenbaar als een werkend besturingssysteem. Alleen maar piepjes achtrer elkaar bij het opstarten (en geen beeld) is meestal niet gezond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met "hij moet alleen booten" bedoel ik dat je op de knop druk en je beeld ziet op je scherm, bij voorkeur herkenbaar als een werkend besturingssysteem. Alleen maar piepjes achtrer elkaar bij het opstarten (en geen beeld) is meestal niet gezond.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
We hebben de zending naar Afrika weer bijna klaar staan, maar de H&M loods lijkt mij ook een "goed doel". Zal eens kijken of ik er een compleet werkend, met voldoende geheugen en snelheid in elkaar kan draaien.Baseman schreef : Als ik mag kiezen, dan de kast met beeldbuis, muis en keyboard liggen nog op de plank.
Bas, wat heb je nodig PIII 600 Mhz 256 Mb zwaar genoeg ? Compleet met monitor, toetsenbord, scroll muisje ? WXP erop ?
Ik hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil even kijken waar Voltomvo mee aan komt zetten, gezien ik (als ik een keuze heb) natuurlijk wel de snelste/handigste van de twee wil kiezen. Daarbij komt, dat ik voor de P3 nog ongeveer 37 gig aan losse RAM-bankjes heb (werkgeheugen dus) zodat we van die 256 die er nu in zit (mits het bord het toelaat) makkelijk 2 gb kunnen maken.En geloof me, een P3 met 2 gig intern geheugen en VADIS, dat is echt smullen.Willem V. schreef : Bas, wat heb je nodig PIII 600 Mhz 256 Mb zwaar genoeg ? Compleet met monitor, toetsenbord, scroll muisje ? WXP erop ?
Dus ja, ik hou me aanbevolen, Voltomvo neemt hem mee naar de sleuteldag, ik stel voor, daar even te beoordelen hoe of wat, als jullie beiden het daarmee eens zijn. Hoe graag de harddisk is, maakt niet uit, ik heb hier nog wel een en ander liggen, net als DVD-spelerts en CD-rom (CD-writer geloof ik ook nog).