(multifunctionele) regio ruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 01:35 #1188747 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB
Hans,
Je hebt een pb.
Rob K. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 14:27 #1188781 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Prachtig initiatief!
Buitengewoon hoe dit tot stand komt, ik buig het hoofd vol respect voor de inzet van deze clubgenoten.Zij vertolken de ware clubgeest samen met vele anderen die zich belangloos inzetten voor het verenigingsleven.Het doet me trouwens enorm plezier dat ik sinds ik lid ben van deze vereniging vele uitermate aangename mensen heb leren kennen. Het is mede daarom steeds een genoegen voor mij te kunnen deelnemen aan de verenigingsactiviteiten en zal dus ook graag deelnemen aan de toekomstige activiteiten in dit "Clubhuis".Mijn dank aan iedereen voor de genoten en nog te genieten menselijke warmte.Menigmaal heb ik bovenstaande gedacht en daarom heb ik het, hoe melig het ook kan overkomen, toch maar eens geschreven.
Veel succes met de opbouw!
Groeten.Hedwig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 14:34 #1188782 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Wat een leuk berichtje Hedwig.
Ik vind het ook altijd erg gezellig om even met jou te kletsen.
Moet zeggen dat de sfeer binnen de club ook altijd heel gezellig en spontaan is. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 16:37 #1188792 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het is allemaal al gezegd
maar toch: wat een geweldig initiatief zeg!
Ben graag een keer van de partij. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 16:57 #1188795 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .......

hlambrechts schreef : Buitengewoon hoe dit tot stand komt, ik buig het hoofd vol respect voor de inzet van deze clubgenoten.Zij vertolken de ware clubgeest samen met vele anderen die zich belangloos inzetten voor het verenigingsleven.Het doet me trouwens enorm plezier dat ik sinds ik lid ben van deze vereniging vele uitermate aangename mensen heb leren kennen. Het is mede daarom steeds een genoegen voor mij te kunnen deelnemen aan de verenigingsactiviteiten en zal dus ook graag deelnemen aan de toekomstige activiteiten in dit "Clubhuis".Mijn dank aan iedereen voor de genoten en nog te genieten menselijke warmte.Menigmaal heb ik bovenstaande gedacht en daarom heb ik het, hoe melig het ook kan overkomen, toch maar eens geschreven.
Veel succes met de opbouw!
Groeten.Hedwig

Hier word ik gewoon stil van...... Het is inderdaad waar Hedwig, het is een gezellige en leuke club, en dat willen we graag zo houden. Ik denk dat je prima omschrijft hoe de sfeer is binnen de club. We hopen dat het clubhuis daar enige bijdrage aan kan leveren, echter het blijft altijd afhankelijk van ieders instelling en menselijk enthousiasme, wel of geen clubhuis.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 17:26 #1194584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hydraulische pers

Hans L schreef : Volvovrienden,
We zijn nog opzoek naar het juiste meubilair. Mocht iemand een soort barretje of ander geschikte inrichting weten voor weinig tot niets, houden we ons aanbevolen!
Voor een goed idee staan we natuurlijk altijd open! Zodra we klaar zijn, zullen we dit melden.
Hans, lid 746

Wellicht kan ik aan een hydraulische pers komen, voor het uitpersen van lagers en ander ongerief. Heeft de club daar iets aan? Mocht dat zo zijn, dan ga ik verder met het onderzoek om te kijken of de pers nog beschikbaar is, en wat de evt. prijs zou moeten zijn.
In afwachting van nader bericht, groet ik u allen bijzonder vriendelijk!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 17:29 #1194585 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kinderspeelgoed

Hans L schreef : Volvovrienden,
We zijn nog opzoek naar het juiste meubilair. Mocht iemand een soort barretje of ander geschikte inrichting weten voor weinig tot niets, houden we ons aanbevolen!

Kinderspeelgoed heb ik waarschijnlijk ook nog wel tot mijn beschikking, hebben we dit ook nodig voor de speelhoek? In dat geval zal ik trachten een inventarisatie te maken van de overtollige zaken.
Wederom met bijzonder vriendelijke groet!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 20:39 #1194608 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrouwengereedschap
we hebben wellicht ook nog wel een stofzuiger over binnenkort..
 lamaawete
 ow jah
 en twee kasten...
een voor de geluidsinstallatie en de CD's en de tv ;-)
en de andere voor het serviesgoed en weet ik wat al meer.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 21:34 #1194619 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Prachtig!
Ik heb voorlopig even geen 700/900, maar dat komt wel weer. Dan maak ik graag gebruik van een dergelijke locatie.
Ik heb nog nooit, nee echt nog nooit, een vereniging meegemaakt waar ik zoveel inzet, hulp en initiatieven heb gezien als de 700 vereniging!
Laat ik dus ook nog even een klein duitje in die grote zak doen... 
Ik heb nog een donkerrood 2-zits bankje staan. Prima en degelijk bankje, maar de kat heeft het kunstleer een beetje te grazen genomen dus is het nu geperforeerd kunstleer. Geen scheuren, alleen heel veel hele kleine gaatjes.Ik heb ook nog 2 enorm comfortabele draai/kantel fauteuils staan. Prima stoelen, alleen hebben wij er geen plaats voor.
Is dat wat om daar neer te zetten? Het bankje staat nu buiten onder een zeiltje te wachten tot het grof vuil opgehaald wordt dus er zal wel wat vocht in zitten, maar dat trekt er wel uit. De 2 stoelen staan binnen. (een bij mij in oosterhout en een bij mijn oma in Spijkenisse)
Ik kan ze helaas niet komen brengen, de 940 die ik nog heb heeft geen trekhaak of dakdragers. Als iemand ze komt ophalen rij ik wel mee en dan mag je me als ik daar ben, meteen een kwast, schroevendraaier, sleutel of bezem in de handen drukken zodat ik een beetje kan meehelpen.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2008 22:32 #1194637 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Geweldig initiatief.
Ook namens het bestuur wil ik onze waardering voor dit prachtige initiatief laten horen. Ook ik ken eigenlijk geen andere vereniging ( en ik ben best nog lid van div. andere clubs) waar zoveel saamhorigheid en onderlinge vriendschap is als deze vereniging. Laten we vooral zo doorgaan om op deze manier onze hobby te bedrijven en onze vriendschappen verder uit te bouwen.
Ik ben er i.i.g. trots op om de voorzitter van deze geweldige vereniging te mogen zijn . Tussen alle andere Volvo mafkezen , van het meest verschillende pluimage, soms lekker fel en eigenwijs, maar stuk voor stuk allemaal prachtmensen met het Volvo-hart op de goede plek.

Groeten, Jan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC