(multifunctionele) regio ruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 00:29 #1188322 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja....
All of the above......
 Kan er dus niets meer aan toevoegen. Wat een mooi idee en gaan we als club flink van genieten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 00:37 #1188323 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reaktie
Tjonge jonge,
Kom je thuis na een telefoontje van Hans ('je mot ff op het forum kijken').
Je wordt gewoon stil van zoveel reakties. Erg leuk. Het idee ontsproot aan ons beider grijze massa's op een zondags toeravondje geloof ik. Gewoon veel te koud om op straat te sleutelen en te rommelen, ben tenslotte meer een poetser. Wat zou het toch leuk zijn om op therapeutische basis (met dank aan Rob) wat aan de auto's te klussen zonder... affijn vul maar in.
Vind het erg leuk dat het idee zo goed wordt ontvangen. Laten we het ajb wel hobby houden en niet over-reguleren (doen ze in Den Haag al!). Kortom, ontspannen, informeel en plaats voor iedereen!
Enne, behalve klussen en poetsen... wat dacht je van een mooie zomeravond met de koele avondbries van de rivier met een goed potje bier en een goed gesprek! Laat de zomer maar komen....

Groeten,
Maurits (zal m'n forumnaam maar is gaan veranderen geloof ik)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 07:58 #1188326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsja..............
Wat kan ik nog voor nieuws toevoegen aan alle eerdere berichten.......
Helemaal niets, dus zeg ik maar HELEMAAL TOP
We mogen als vereniging en als bestuur blij zijn met zulke bevlogen leden.
Oh ja, is er ook een bestuurskamer voorzien..........

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 09:28 #1188329 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Beter direct
Het klinkt natuurlijk fantastisch, en zo'n loods is dat natuurlijk ook, maar wat die kosten betreft zou ik toch direct iets regelen. Wat je dan met de opbrengst ervan doet, kan je later bepalen, desnoods houd je er een keer een barbeque van.
Maar het zou niet goed zijn, als je er later, als er veel gebruik van gemaakt wordt, alsnog geld bij moet leggen. Daarom zou ik zeggen, begin gelijk met een kleine vergoeding voor sleutelaars te vragen. Om een idee te geven: medelid Cees Timmermans vragt 10 euro per dagdeel voor het gebruik van zijn brug. Voor stalling van een eventuele auto 50 euro per kwartaal (maar is vol, dit voor de eventuele geinteresseerden).
Als je dat vanaf het begin duidelijk hebt, hoef je later ook niet meer uit te leggen dat het achteraf toch nodig is om kosten te berekenen. En je legt er een (klein) drempeltje mee, zodat men niet voor elk minimaal wissewasje de brug op wil. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 09:43 #1188332 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
En sins in verhuist ben voor mij goed te doen dus ik kom zeker even kijken.
60km is wel te overbruggen in een volvo estate.
Mvg Jerry.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 09:53 #1188335 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helder

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als je dat vanaf het begin duidelijk hebt, hoef je later ook niet meer uit te leggen dat het achteraf toch nodig is om kosten te berekenen. En je legt er een (klein) drempeltje mee, zodat men niet voor elk minimaal wissewasje de brug op wil. 

Ik heb het idee dat Willem hier een puntje heeft. Spelregels scheppen helderheid en kunnen allerlei 'dingetjes' voorkomen.
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 10:48 #1188345 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fantastisch
Hee Hans en Maurits,
Werkelijk een zeer fraai initiatief waarvoor alle lof. Mochten jullie regionale hulp nodig hebben bij het inrichten ed. dan ben ik beschikbaar.
Gr. Cees

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 16:28 #1188360 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toppie
kijk das een mooie ontwikkeling, telkens als ik bij een sleuteldag wil zijn heb ik andere verplichtigen, misschien dat ik nu eens wel aan kan sluiten vanuit rotterdam

remco

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 20:45 #1188372 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OK

R. Korteweg schreef :

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als je dat vanaf het begin duidelijk hebt, hoef je later ook niet meer uit te leggen dat het achteraf toch nodig is om kosten te berekenen. En je legt er een (klein) drempeltje mee, zodat men niet voor elk minimaal wissewasje de brug op wil. 

Ik heb het idee dat Willem hier een puntje heeft. Spelregels scheppen helderheid en kunnen allerlei 'dingetjes' voorkomen.
Rob K.

Jullie punt is duidelijk en daar hebben we het natuurlijk over gehad. We hebben bewust gekozen om niet vanaf het begin af aan kosten te gaan berekenen. Gezien jullie punt zullen Macs en ik ons hierover verder beraden, want het is wel een terecht punt. Morgen gaan we eerst eens in de loods kijken en een plan maken voor de opfris beurt. Daar zullen we wel wat handjes voor nodig hebben, maar die zijn er genoeg zo te lezen!
Wordt vervolgd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2008 21:23 #1188708 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tussenstand
De eerste inventarisatieronde afgelopen week uitgevoerd. De heater werkt zeer goed en het water is aangesloten. Het nodige moet nog wel schoongemaakt en opgefrist worden (witten). Dat gaan we komende weken uitvoeren. De brug is inmiddels bekeken, en kan volgende week opgehaald gaan worden. Er zit schot in, we houden jullie op de hoogte!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC