(multifunctionele) regio ruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
29 Maart is de sleuteldag in Gemert.
En wat mijn motorkap betreft: dat gaat iets langer duren dan verwacht. Het weekend van de 5de april zit ik waarschijnlijk in het noorden van Duitsland.
Groetjes
Mathy
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
5 april is nog vrij in mijn agenda, nu die van mijn vrouw er nog naast leggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een mooi initiatief. Vanuit Houten is dit goed te berijden. En dan ook nog een brug!
Ik kom zeker een keer kijken en ook zeker een keer sleutelen. Als julli op 5 april gaan inruimen kom ik graag even langs om te kijken en te helpen.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten iedereen en veel geluk verder met het inrichten.
Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ik ben de 29e maart bij Carlo, en de 5e april gaat ook niet lukken.Hans L schreef : Ik stel voor een dag te prikken, waarop iedereen langs kan komen, die inventaris voor de ruimte heeft. Ik stel voor Zaterdag 29 maart of zaterdag 5 april.
Ik zou hetvolgende willen voorstellen: ik kan zelf op 12 april (dan zeg ik mijn verschijning bij NORDICAR af) en op hemelvaartsdag 1 mei.
Aangezien ik mij als vrijwillger heb aangeboden om in een grote bestelwagen voor onze club dan een rondje Nederland te rijden om zo hier en daar wat spullen op te pikken, moet ik wel even een datum gaan prikken. De auto moet beslist gereserveerd gaan worden, en wel zo snel mogelijk. De demovoertuigen lopen bij ons ook mee in de verhuurpool, dus vandaar.
Als het echt niet lukken gaat op een van die dagen, kan en wil ik op een door-de-weekse-dag wel een snipperdag opnemen, maar NIET IN DE WEEKENDS..., die zitten gewoon vol met andere verplichtingen.
VRAAG: Kan iemand een lijstje maken, of een nieuwe topic, met mensen die iets te doneren hebben en wat moet worden afgehaald? Of is daar een ander handig en efficient systeem voor beschikbaar?
Groetz, Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Naast een magnetron heb ik ook nog een goede waterkoker staan. Ik kan deze spullen bij Tom in Vleuten langsbrengen of kom zelf even naar de loods als ik op de nieuwe datum kan.Hans L schreef : Tevens zal ik een nieuw draadje openen met de spullen.
Groet,
Jan-Willem
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Haha, prachtig, een paar jaar in bruikleen!struis schreef : Is geregeld, krijgen we in bruik-leen, voor de eerste paar jaar.