(multifunctionele) regio ruimte

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 14:44 #1194713 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Magnetronnetje

voltomvo schreef : Is er niet iemand bezig met een keukenverbouwing? Daar komen ook altijd heel handige zaken uit: koelkast, spoelbak, kookplaatje etc.  Magnetronnetje voor de pizza's en ander fastfood?

Ik heb nog wel een magnetronnetje staan. Maar laat ik eerst kijken of hij het nog doet. Update volgt.
Groet,
Jan-Willem 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 16:08 #1194725 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic rondje zuid nederland...

voltomvo schreef : Geen probleem, even omrijden moet kunnen voor een goed doel. wel een en ander even goed kortsluiten van te voren.

Dat zou mooi zijn. Laat maar weten wanneer het gaat gebeuren!
Ik kan eventueel nog wel voor een aanhanger van 3.00 x 1.40 m met huif zorgen mocht enige uitbreiding van de laadcapaciteit noodzakelijk zijn.
Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.
(helemaal mooi: een pc met internetverbinding en een webcam + microfoon die rechtstreeks op de site te bekijken is! Als we tweeweg verkeer mogelijk kunnen maken kan er live advies gegeven worden aan de dan aanwezige sleutelaars... )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 18:24 #1194739 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Check.

bodejodel schreef : Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.

Daar wordt al aan gewerkt. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 19:47 #1194748 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi!

Baseman schreef :

bodejodel schreef : Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.

regeren is vooruitzien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 19:55 #1194750 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic peeceetje en meer

Baseman schreef :

Van peeceetjes weet ik weinig af, alleen dat ze het moeten doen asjeblief, maar als je niets vinden kunt, heb ik wellicht ook nog wel wat " op de zaak" staan dat op het punt staat in de kliko te verdwijnen. Laat maar even weten of ik er iets mee aan moet vangen.
suggestie: 
TV in de kinderspeelhoek? Wie heeft er nog zo'n ding? (oud) dvd-spelertje erbij en rust is verzekerd... De TV kan natuurlijk ook worden benut als er een bijzonder belangrijke (voetbal) wedstrijd te zien is...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 20:01 #1194751 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Motorkap?
Hallo Volvisti
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een motorkap (940) in 214-21 over met drie deukjes erin (maar door edebree gecamoufleerd) en marterschade aan de isolatiemat.  Is die bruikbaar als tafelblad of iets dergelijks?
Groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 20:17 #1194755 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic idem
Hallo Andre

struis schreef : Dat was ook maar een joke.

Helemaal serieus bedoelde ik het ook niet. 
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 20:43 #1194758 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tijd.

voltomvo schreef : .........maar als je niets vinden kunt, heb ik wellicht ook nog wel wat " op de zaak" staan dat op het punt staat in de kliko te verdwijnen. Laat maar even weten of ik er iets mee aan moet vangen.

Ik heb de beschikking over een 'leuke PC' maar krijg hem niet vlekkeloos werkend, dus moet weer op zoek naar een vervanger.Hier kom ik ben ik ban, de komende twee weken niet aan toe, maar als je eerder iets kunt regelen, dan graag.Hij moet alleen booten, de rest regel ik dan wel. Software is geen punt, bijna alle mogelijke informatie CD's heb ik liggen.
Dus, als ie toch de kliko in gaat, gooi hem dan maar bij mij in de kofferbak bij Carlo, regel ik de rest.Tenzikj ik eerder iets vervangends heb natuurlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 21:00 #1194764 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Posters
Ik heb nog een aantal ENORME Volvo posters, gescored van iemand uit Zweden. ik neem ze mee als ik een keertje kom kijken. Ze zullen wel ergens op geplakt moeten worden denk ik, heeft iemand een haffel plaatmateriaal beschikbaar? denk aan 6 maal 60x90cm per poster en dat 3 maal ;-)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 21:07 #1194765 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Motorkap
Wel appart!
Ik maak de poten.
Kunnen we motorkap overleg houden.
Zo noemen hulpdiensten dat bij calamiteiten. 
Nu nog vierkante bierglazen, anders komen er kringen in de lak.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC