(multifunctionele) regio ruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog wel een magnetronnetje staan. Maar laat ik eerst kijken of hij het nog doet. Update volgt.voltomvo schreef : Is er niet iemand bezig met een keukenverbouwing? Daar komen ook altijd heel handige zaken uit: koelkast, spoelbak, kookplaatje etc. Magnetronnetje voor de pizza's en ander fastfood?
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat zou mooi zijn. Laat maar weten wanneer het gaat gebeuren!voltomvo schreef : Geen probleem, even omrijden moet kunnen voor een goed doel. wel een en ander even goed kortsluiten van te voren.
Ik kan eventueel nog wel voor een aanhanger van 3.00 x 1.40 m met huif zorgen mocht enige uitbreiding van de laadcapaciteit noodzakelijk zijn.
Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.
(helemaal mooi: een pc met internetverbinding en een webcam + microfoon die rechtstreeks op de site te bekijken is! Als we tweeweg verkeer mogelijk kunnen maken kan er live advies gegeven worden aan de dan aanwezige sleutelaars... )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar wordt al aan gewerkt.bodejodel schreef : Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
regeren is vooruitzien.Baseman schreef :
Daar wordt al aan gewerkt.bodejodel schreef : Heeft iemand een oud peeceetje over? Dan kunnen we daar VADIS op plempen. Wel handig voor het betere sleutelwerk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van peeceetjes weet ik weinig af, alleen dat ze het moeten doen asjeblief, maar als je niets vinden kunt, heb ik wellicht ook nog wel wat " op de zaak" staan dat op het punt staat in de kliko te verdwijnen. Laat maar even weten of ik er iets mee aan moet vangen.Baseman schreef :
suggestie:
TV in de kinderspeelhoek? Wie heeft er nog zo'n ding? (oud) dvd-spelertje erbij en rust is verzekerd... De TV kan natuurlijk ook worden benut als er een bijzonder belangrijke (voetbal) wedstrijd te zien is...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een motorkap (940) in 214-21 over met drie deukjes erin (maar door edebree gecamoufleerd) en marterschade aan de isolatiemat. Is die bruikbaar als tafelblad of iets dergelijks?
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de beschikking over een 'leuke PC' maar krijg hem niet vlekkeloos werkend, dus moet weer op zoek naar een vervanger.Hier kom ik ben ik ban, de komende twee weken niet aan toe, maar als je eerder iets kunt regelen, dan graag.Hij moet alleen booten, de rest regel ik dan wel. Software is geen punt, bijna alle mogelijke informatie CD's heb ik liggen.voltomvo schreef : .........maar als je niets vinden kunt, heb ik wellicht ook nog wel wat " op de zaak" staan dat op het punt staat in de kliko te verdwijnen. Laat maar even weten of ik er iets mee aan moet vangen.
Dus, als ie toch de kliko in gaat, gooi hem dan maar bij mij in de kofferbak bij Carlo, regel ik de rest.Tenzikj ik eerder iets vervangends heb natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik maak de poten.
Kunnen we motorkap overleg houden.
Zo noemen hulpdiensten dat bij calamiteiten.
Nu nog vierkante bierglazen, anders komen er kringen in de lak.