Volvo Estate mei 1997 - Bekeken, prijs aangepast, uitgedacht - hij staat weer te koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Hans, Volvisti
Hans L schreef : Bas, naar mijn idee twijfel je teveel, en dat gevoel is niet goed.
Vraag is natuurlijk, of die twijfel door de auto of door Bas' persoonlijkheid veroorzaakt wordt. Je moest eens weten hoe vaak ik twijfel voor ik iets koop. En het dan toch wel of toch niet doe. Of echt pas in de laatste miliseconde beslis. Of nog even voor de andere optie kies.
Groetjes
Mathy (met persoonlijkheidsstoornis en dus misschien wel geen goed voorbeeld)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hey Bas,
Hoe is het nu afgelopen met je twijfel? Je hebt hem kennelijk niet gekocht, anders hadden we het wel gehoord...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had het vast even kunnen melden, maar was afgelopen dagen even te druk.
Nee, inderdaad is het niets geworden, omdat de handelaar die hem had staan, ondanks mijn herhaalde verzoeken hem vast te houden, hem toch op export gezet heeft.
Ik baalde er wel van, maar denk dat het dan zo heeft moeten zijn.
Ik heb er nog 1 op het oog, met een 'kleine' kopzorg (ja ook) en dat komt wel goed.
Hij is wel iets goedkoper.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Nee, inderdaad is het niets geworden, omdat de handelaar die hem had staan, ondanks mijn herhaalde verzoeken hem vast te houden, hem toch op export gezet heeft.
Jammer joh, op de foto's zag hij er prachtig uit, en die 1 op 1 ruil leek me een buitenkans.
Maar er komt wel weer een ander langs denk ik. Die je nu op het oog hebt, waarom is die goedkoper denk je, of is hij gewoon ouder?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die eerste die ik zag, die groene die in eerste instantie 2950 kostte (en later via 2250 naar 2000 zakte) daarover zei de verkoper, staand naast een op drie pitten lopende 4cilinder: "Er kon wel eens iets simpels zijn, maar het kan ook niet zijn...."
Jaja.lekker duidelijk.
Die tweede was een stuk helderder:
"Hij is niet nieuw meer 380dkm gelopen orginele kop, kapotte klep (loopt dus ook op 3 poten) en is aan revisie toe."
Lijkt me duidelijk, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik had m ook gezien. maar hij had wel echt 4 ton gelopen. dat kon je aan van alles zien.Eric Bakker schreef :
Baseman schreef :
Jammer joh, op de foto's zag hij er prachtig uit, en die 1 op 1 ruil leek me een buitenkans.
en ondanks dat hij 3 jaar jonger was, leek hij wel ouder dan de mijne...
Ik zou er mijn vingers niet aan willen branden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ging vandaag bij een bedrijf kijken, waar ik de naam maar even niet van zal noemen, en wie schetst mijn verbazing?
Daar staat ie, de auto waar ik een optie op had, maar die toch verkocht werd, helaas.
Er zit een gereviseerde kop op (zichtbaar) en hij loopt weer schitterend op 4 cilinders op gas. De accu is nog steeds rot, maar die gaat ie nog vervangen.
Prijskaartje voor het moois: 3750 euri.
Kilometerstand <strike>225000</strike> 265000 kilometer (ja inderdaad, bijna <strike>190000 </strike>150000 kilometer minder dan een maand geleden)
Ik beraad me nog of ik dit als waarschuwing als apart item moet plaatsen.
Overigens ben ik de lulligste niet en heb hem gelijk maar een flyer kado gedaan, die hij aan de nieuwe eigenaar die vanmiddag komt proefrijden zou overhandigen.
Ik denk dat er iemand is die straks erg ongelukkig wordt.
[edit Baseman] Kilometerstand aangepast naar de stand in de advertentie[end edit]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verassende wending?? Na de sloper in Margraten nog een 940 afgebrand?
Even zonder gekheid: dit soort zaken moet je gewoon met naam en toenaam melden om medeleden en liefhebbers te behoeden. (Clubhuis is besloten?)
Alleen een melding van dit misdrijf. Verder niets negatiefs over de verkoper vermelden. Of valt dit buiten de forumetiquetten?
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-