Volvo Estate mei 1997 - Bekeken, prijs aangepast, uitgedacht - hij staat weer te koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, een auto moet 'klikken'. Het zijn soms net mensen.
Als 't klikt, vergeef je 'm later ook de onvolkomenheden.
Met jou en deze auto is er geen klik. En dan moet je rustig verder zoeken.
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Klik? Niet helemaal mee ens als ik het allemaal zo lees. Hij is gaan kijken en heeft twijfels. (klik is er nog steeds)
Ik zou gewoon alle voors en tegens op papier zetten.
Voor is zeker dat het hier gaat om een 97er voor de mooie prijs van 2250,-
tegen is dat hij op drie poten loopt. Heb exact het zelfde gehad met mijn 940 op gas met 465.000 op de klok. Volgens garage lekke klep.
Succes met de beslissing...welke het ook gaat worden.
JJager schreef :
Bas, een auto moet 'klikken'. Het zijn soms net mensen.
Als 't klikt, vergeef je 'm later ook de onvolkomenheden.
Met jou en deze auto is er geen klik. En dan moet je rustig verder zoeken.
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
mhjvs schreef : Heb exact het zelfde gehad met mijn 940 op gas met 465.000 op de klok. Volgens garage lekke klep.
Juist, dus als ik tijdens een proefritje de auto stilzet en effe een compressiemeter aansluit, moet ik dat merken.
Nog steeds hem ik een aanbod voor een compleet blok voor 300 euri, just in case.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Voel een KLIK!!
Bas, ik zou gewoon gaan voor deze 97er!! 940. Blok heb je al.
Andere diagnose van een volvo garageman (uit Lelystad) was dat er mogelijk kleppen gesteld moesten worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
als dat je punt is, kun je het ook gewoon tegen die man zeggen, en ik wed dat hij het je nog daar laat doen ook.Baseman schreef :
mhjvs schreef : Heb exact het zelfde gehad met mijn 940 op gas met 465.000 op de klok. Volgens garage lekke klep.
Juist, dus als ik tijdens een proefritje de auto stilzet en effe een compressiemeter aansluit, moet ik dat merken.
Nog steeds hem ik een aanbod voor een compleet blok voor 300 euri, just in case.
dan weet je waar je aan toen bent en hij ook.
anyway als jij m niet koopt gaat ie daarna óf weg naar het buitenland, of komt ie voor een veel hogere prijs en minder km´s terug op de markt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de auto verder netjes is zou ik het doen. Blok eruit lepelen en reviseren, daar is nu 750 euro meer aan te besteden. Ondertussen rij je lekker in je 164.
Kun je daarna weer 2 ton vooruit in een mooie estate.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou naar het buitenland?
Ik weet niet of dat wel zo is.
Hij heeft dinsdag een koper(handelaar) aan de lijn gehad, die wel geintresseerd leek en de auto voor 2250- kan overnemen......
1 x raden wie dat is....?
En wat die klik betreft, tsja, die is er zeker, want het is een LPT, én op LPG , én kan op G3, én een Estate en het is een hele mooie kleur en nog helemaal compleet ook.
Ohja, alle vier de deurpanelen zijn....enfin..het bekende verhaal.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
zijn nog wel te vinden...
De voordelen zag ik in je laatste bericht voorbij schieten. Een bod van 2250 ligt er al. Dus mocht je na aankoop toch bedenken kan je hem weer doorschuiven. ( en ik denk met winst ook)
Gewoon gaan halen die prachtige groene 97er 940 LPT op lpg...
heel veel succes..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Bas,
Zoals ik pas al aan een ander schreef; als je twijfelt, dan twijfel je eigenlijk niet.
Een auto met 416000 km, die op 3 cylinders draait, een schuddende motor heeft etc. etc. wat voor een signalen wil je eigenlijk nog meer? Enkelen schrijven dat het een koopje voor een 97er is, waarom is dat denk je?
Zelf was (en ben) ik nogal een "sucker for a pretty face", maar dat leer je op den duur wel af.
Joh, blijf voorlopig lekker rijden in robijntje, die is toch nog mooi en goed? Jouw beide vrouwen passen daar makkelijk in en ook in de kofferbak van een sedan kun je massa's spullen kwijt. Wij gaan al jaren met z'n vijven in een sedan elk jaar op vakantie naar Frankrijk en alles past er altijd weer in. Zet het geld dat je aan de estate wilde besteden op een spaarrekening voor de kleine en de tijd die je niet besteed aan sleutelen aan de estate, besteed je gewoon aan auto's van andere clubleden. (weet je gelijk het motief achter mijn bericht)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Nou naar het buitenland?
Ik weet niet of dat wel zo is.
Hij heeft dinsdag een koper(handelaar) aan de lijn gehad, die wel geintresseerd leek en de auto voor 2250- kan overnemen......
1 x raden wie dat is....?
die Volvo Handelaar uit regio staphorst.