Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Stuurhuizen heb ik voor 50 euro langs zien komen, de pomp wel eens voor 25 dus ik zou 75 euro inbrengen.

Totaal tot nu: 430 + 75 = €505,-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben in voor 2 schakelaars voor de elektrische ramen, og eigenlijk alleen de 'dekseljes' en het zwarte deel van het dashbord waar de radio en het contactslot in zit.
Als er iemand is voor de complete electrische bediening van de ramen dan sla ik graag een ronde over, alles werkt bij mij namenlijk nog.
Kom graag helpen met demonteren mocht daar behoefte aan zijn.
Is 25 euro reeel voor bovenstaande delen? Dan mag je mij daarvoor op de lijst zetten.
Groet, Klaas

Totaal: 505 + 25 = €530,-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Omdat het toch een diesel is, ga ik maar vanuit dat de pomp de juiste is.
Is € 75 reeel ? Count me in en dan wordt de tussenstand € 605,-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
daalderop schreef : Ik ben in voor 2 schakelaars voor de elektrische ramen, og eigenlijk alleen de 'dekseljes' en het zwarte deel van het dashbord waar de radio en het contactslot in zit.
Als er iemand is voor de complete electrische bediening van de ramen dan sla ik graag een ronde over, alles werkt bij mij namenlijk nog.
Hoeveel verlichte schakelaars zitten erop? Als dat er meer dan twee zijn en ze zijn in goede staat, heb ik in de resterende schakelaars wel interesse. En als er een of meerdere relais in zitten om de ramen automatisch omhoog of omlaag te laten gaan, heb ik daar ook interesse in. Inclusief bijbehorende bekabeling.
Omdat ik niet weet of bovenstaande in de auto zit/overblijft, noem ik even geen bedrag.
Ik ben NIET geinteresseerd in onverlichte knoppen en ook NIET in de mechanieken. Eventueel nog wel in het glas in de linker achterdeur. (Weet iemand of er door de jaren heen kleurverschil in het glas zit (af fabriek of vanwege verkleuring van het glas?)
Groetjes
Mathy
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Ik ben geïnteresseerd in de plafondverlichting mits het de versie is met twee extra leeslampjes (wat zo altijd zo is bij een volvo ECC, geloof ik) en alle schakelaartjes werken.
Voor wat betreft de bedieningspaneeltjes voor de elek.ramen bediening sluit ik achter in de rij aan. Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in het binnenwerk van de schakelaartjes voor de elektrische buitenspiegel bediening in de deur bij de bestuurder. Afdekkapjes interesseren me niet, die zijn goed bij mij. Verlichte knopjes hoef ik ook niet, heb ik nu ook niet.
Voor het totaal zou ik een 15 euro willen geven (is dat realistisch?). Brengt het totaal op Eur 620.

Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de mattenset nog in goede staat is wil ik die ook nog wel hebben. (Als niemand anders wil)
Een extra donatie van 15 euro in dat geval?
Brengt het totaal op € 635,- [EDIT Baseman] gezien de vorige post al op 620 staat, lijkt me dat 635 correct is, er stond 620[END EDIT]
Groeten,
Richard
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
voor degene die in de wachtrij zitten voor de aircopomp. Deze heb ik op dit moment niet meer nodig.
Was vandaag in het noordwesten van land en van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bezoekje te brengen aan <a href=" www.estateservices.nl/ " target="_blank">Estate Services in Obdam.
Hier had ik een spoiler voor de achterbumper gevonden, maar moest deze nog steeds ophalen. Een tijdje gebabbeld met de eigenaar en hierbij kwam ook de airco ter sprake. Een aircopomp had hij nog liggen en dan ook nog van een D24TIC, die zal dus zeker passen. De gok maar genomen en deze meegenomen.
Dus als er iemand anders nog de aanwezige airco pomp nodig heeft ......
Gevolg : Tussenstand nu € 560,=
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wil hem wel hebben, mits hij uitwisselbaar is met mijn pomp. (die is origineel volvo op een B234F)
Als het een Diesel is, heeft deze dan ook een aluminium motorkap? Zo ja, dan heb ik daar ook interesse in. Scheelt weer wat gewicht aan de voorzijde. Inclusief veren anders klapt ie tegen mijn kin als ik hem openmaak. Kleur is geen probleem, ik kan hem goed en goedkoop over laten spuiten.
Die 75 euro wil ik ook wel voor de pomp betalen, als hij werkt. Wat die motorkap moet kosten weet ik niet...?
Mag ik voor alle onderdelen 150 euro inleggen?
Ik moet wel uitstel van betaling aanvragen, heb deze maand al teveel onderdelen gekocht voor mijn auto...
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Deze zijn op elkaar afgestemd. Vandaar dat er aparte versies zijn voor laag en hoog toerige motoren.
Hoe de afstemming geregeld is(verhouding vsnaar wielen?) en wat wel en niet werkt, weet ik niet
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik ben wel nieuwsgierig waarom de wagen gesloopt zou worden, 1250 euro is een heel fors bedrag voor een sloper dus dan heb je wel wat terug te verdienen. Je ziet ook met de optelling, dat je heel moeizaam aan zo'n bedrag komt door de onderdelen te verkopen.