Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 19:24 #1178215 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hebt gelijk, het blok

Je hebt gelijk, het blok uit de advertentie van Mathy kost 500 euro, verkeerd gelezen. Sorry.

Maar enig speurwerk op Marktplaats laat zien dat er voor onder de 1000 euro nettere "slopers" te krijgen zijn. Dus ik blijft er wel bij dat Willem het onderste uit de kan wil hebben.

Ter illustratie';

A<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...D%253D%26fta_ind%3D3 " title="Auto 2">uto 1

<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/112602927-volv...%3D%3D&fta_ind=5 " title="Auto 3">Auto 2

Stuk voor stuk nettere auto`s.

Groeten,

Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 19:27 #1178216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wereld op zijn kop

Ik wil me er niet mee bemoeien maar dat wrak is nog geen €100,00 waard, hoe lang staat dat ding in weer en wind?

Hier bij ons op de sloop staat exact dezelfde 940, ook wit van 1994, biedt geen 100 euri want je hebt hem.

Ik zou mezelf mijn ...... uit de broek lachen als ik zo'n wrak voor 1000 euroi kon verkopen.( kijk eens goed rond, voor 150 euri koop je gewoon een goed draaiend blok).

Ik weet het..... het is mijn mening.

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 20:14 #1178225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mocht het zover komen......

EndlessQuest schreef :
<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/112602927-volv...%3D%3D&fta_ind=5 " title="Auto 3">Auto 2

Stuk voor stuk nettere auto`s.

Mag ik dan alsjeblieft vast inschrijven voor het linkerspatscherm? Dan ben ik eindelijk van die lelijke vlekken in de mijne af. (en de spiegels......kwijl.)

Overigens houd ik me nog steeds aanbevolen voor de aangegeven onderdelen, of ze nou van de rooie of de witte komen. 

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 21:37 #1178243 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic alternatieven

Dat er complete auto`s op marktplaats staan voor weinig geld is me bekend.

De prijs zakt zelden onder de 750.

Om een gemeenschappelijk bod uit te brengen met matching van gevraagde en beschikbare onderdelen is een andere zaak.

Je kunt zelf het initiatief nemen er een op te kopen en kijken of er belangstelling is voor de onderdelen. 

Dit wordt ook gedaan met winst of verlies voor de initiatiefnemer. In club verband minder geslaagd vind ik. Maar ga je gang.

Wanneer iemand niet meer mee wil doen laat het weten. 

Ik zal met de witte nog verder onderhandelen om tot koop te komen voor degene die wel belangstelling hebben en voor wie de onderdelen wel toepasbaar zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 21:44 #1178244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adrian (en Gerard) begrijp

Adrian (en Gerard) begrijp mij niet verkeerd, het initiatief om deze "sloopactie" op touw te zetten waardeer ik enorm! Laat ik dat duidelijk stellen. En de onderdeeltjes die voor mij zijn overgebleven wil ik ook nog wel afnemen, daar gaat het mij niet om. Ik wil geen spelbreker zijn (niet dat de impact van mijn onderdeeltjes nou zo groot is.....) Sterker nog, ik bedacht mij, als er tweetertjes in het dashboard zitten die werken, dan wil ik die ook nog wel afnemen. Wat is redelijk? € 15,-?

Maar deze Willem gaat voor de jackpot terwijl hij dondersgoed moet weten dat wat hij in de tuin heeft staan misschien de helft van wat hij vraagt waard is. Dat stuit mij enorm tegen de borst en ik hou er niet van daar aan mee te werken, daarom reageer ik zoals hierboven.

Het is dat ik ruimte tekort kom, anders had ik al lang zelf een van die andere auto`s die ik gezien heb gekocht en gedemonteerd en hier via de site uitgevent. Daarom vind ik dit initiatief ook te waarderen!

Groeten,

Richard

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 21:53 #1178245 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic prima
geen probleem. een ieder biedt wat hij voor de onderdelen over heeft. het is gewoon marktwerking. bij prive sloop vindt hetzelfde plaats en ook met scheve ogen. ieder zijn risico positief of negatief al naar gelang inzet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 23:04 #1178255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verhoging
Na nog even te hebben nagedacht (en adviezen ter harte te hebben genomen) wil ik mij aandeel voor het rechterachterportier verhogen naar € 75,-.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2007 23:10 #1178256 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alternatief
Wellicht kan ik mij inzetten voor een alternatief. Ik kan bij een boer proberen de auto te stallen en dan binnen een afgesproken periode (hij zal niet op een maand kijken) de auto slopen en laten verwijderen (stalling en verwijdering kosteloos). Dan kopen we de auto, transporteren hem naar Steenderen en klaar. Dan kunnen we er nog veel meer onderdelen van af halen die dan t.z.t. kunnen worden doorverkocht.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2007 00:29 #1178265 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Slechtere staat dan verwacht

Hallo Volvisti

Toen ik de foto's zag, schrok ik even. De auto ziet er echt niet geweldig uit. Ik ben het dus met Richard eens, dat de verkoper met z'n prijs aan de hoge kant zit.

Waar denk ik rekening mee gehouden moet worden, is dat een aantal mensen zal afhaken na het zien van de foto's. Of als ze horen dat de onderdelen waar ze interesse in hebben niet in de staat zijn, waarop men gehoopt had. Dat betekent dus, dat de uiteindelijk opbrengst lager zal zijn.

Als de knoppen voor de bediening van de elektrische ramen verlicht zijn, in goede staat en nog aanwezig nadat Daalderop voorzien is, heb ik er nogsteeds interesse in. Net als in het al eerder genoemde relais (enkelvoud of meervoud) plus bijbehorende bekabeling. (Bedankt overigens voor het invullen van de prijs, dan hoef ik dat zelf niet meer te doen) Overigens ook voor het glas (het deel dat omhoog en omlaag gaat) uit de linker achterdeur, indien in goede staat en van dezelfde kleur als het glas in m'n 945 GLE uit 1991.

Groetjes

Mathy

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2007 09:01 #1178278 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Bod
Zoals Gerard al voorstelde zou ik een bod doen op de hele auto. De prijzen die geboden zijn zijn mijn inziens niet laag. Ik denk dat verkoper Willem er gewoon zoveel mogelijk voor probeert te krijgen (wie wil dit niet als verkopende partij?) Wat wij tegen hebben is dat hij weet dat we liefhebbers zijn en daar maakt hij denk ik gebruik van. Misschien moet er ook naar de alternatieven gezocht worden (een andere 940, worden er genoeg aangeboden) En als ik zo het lijstje bekijk staan er niet echt onderdelen op die iemand direct nodig heeft. Ook een idee is het om een Magazijn voor de club aan te leggen....of schiet ik een beetje door? (ik heb wel een paar leuke ideeen daarover)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC