Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt gelijk, het blok uit de advertentie van Mathy kost 500 euro, verkeerd gelezen. Sorry.
Maar enig speurwerk op Marktplaats laat zien dat er voor onder de 1000 euro nettere "slopers" te krijgen zijn. Dus ik blijft er wel bij dat Willem het onderste uit de kan wil hebben.
Ter illustratie';
A<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...D%253D%26fta_ind%3D3 " title="Auto 2">uto 1
<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/112602927-volv...%3D%3D&fta_ind=5 " title="Auto 3">Auto 2
Stuk voor stuk nettere auto`s.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil me er niet mee bemoeien maar dat wrak is nog geen €100,00 waard, hoe lang staat dat ding in weer en wind?
Hier bij ons op de sloop staat exact dezelfde 940, ook wit van 1994, biedt geen 100 euri want je hebt hem.
Ik zou mezelf mijn ...... uit de broek lachen als ik zo'n wrak voor 1000 euroi kon verkopen.( kijk eens goed rond, voor 150 euri koop je gewoon een goed draaiend blok).
Ik weet het..... het is mijn mening.

- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/112602927-volv...%3D%3D&fta_ind=5 " title="Auto 3">Auto 2
Stuk voor stuk nettere auto`s.
Mag ik dan alsjeblieft vast inschrijven voor het linkerspatscherm? Dan ben ik eindelijk van die lelijke vlekken in de mijne af. (en de spiegels......kwijl.)
Overigens houd ik me nog steeds aanbevolen voor de aangegeven onderdelen, of ze nou van de rooie of de witte komen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Dat er complete auto`s op marktplaats staan voor weinig geld is me bekend.
De prijs zakt zelden onder de 750.
Om een gemeenschappelijk bod uit te brengen met matching van gevraagde en beschikbare onderdelen is een andere zaak.
Je kunt zelf het initiatief nemen er een op te kopen en kijken of er belangstelling is voor de onderdelen.
Dit wordt ook gedaan met winst of verlies voor de initiatiefnemer. In club verband minder geslaagd vind ik. Maar ga je gang.
Wanneer iemand niet meer mee wil doen laat het weten.
Ik zal met de witte nog verder onderhandelen om tot koop te komen voor degene die wel belangstelling hebben en voor wie de onderdelen wel toepasbaar zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Adrian (en Gerard) begrijp mij niet verkeerd, het initiatief om deze "sloopactie" op touw te zetten waardeer ik enorm! Laat ik dat duidelijk stellen. En de onderdeeltjes die voor mij zijn overgebleven wil ik ook nog wel afnemen, daar gaat het mij niet om. Ik wil geen spelbreker zijn (niet dat de impact van mijn onderdeeltjes nou zo groot is.....) Sterker nog, ik bedacht mij, als er tweetertjes in het dashboard zitten die werken, dan wil ik die ook nog wel afnemen. Wat is redelijk? € 15,-?
Maar deze Willem gaat voor de jackpot terwijl hij dondersgoed moet weten dat wat hij in de tuin heeft staan misschien de helft van wat hij vraagt waard is. Dat stuit mij enorm tegen de borst en ik hou er niet van daar aan mee te werken, daarom reageer ik zoals hierboven.
Het is dat ik ruimte tekort kom, anders had ik al lang zelf een van die andere auto`s die ik gezien heb gekocht en gedemonteerd en hier via de site uitgevent. Daarom vind ik dit initiatief ook te waarderen!
Groeten,
Richard
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Toen ik de foto's zag, schrok ik even. De auto ziet er echt niet geweldig uit. Ik ben het dus met Richard eens, dat de verkoper met z'n prijs aan de hoge kant zit.
Waar denk ik rekening mee gehouden moet worden, is dat een aantal mensen zal afhaken na het zien van de foto's. Of als ze horen dat de onderdelen waar ze interesse in hebben niet in de staat zijn, waarop men gehoopt had. Dat betekent dus, dat de uiteindelijk opbrengst lager zal zijn.
Als de knoppen voor de bediening van de elektrische ramen verlicht zijn, in goede staat en nog aanwezig nadat Daalderop voorzien is, heb ik er nogsteeds interesse in. Net als in het al eerder genoemde relais (enkelvoud of meervoud) plus bijbehorende bekabeling. (Bedankt overigens voor het invullen van de prijs, dan hoef ik dat zelf niet meer te doen) Overigens ook voor het glas (het deel dat omhoog en omlaag gaat) uit de linker achterdeur, indien in goede staat en van dezelfde kleur als het glas in m'n 945 GLE uit 1991.
Groetjes
Mathy
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-