Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onderstaande email heb ik zojuist verstuurd aan de verkoper van de witte 940 van Marktplaats. In principe kan de auto bij hem gesloopt worden.
Mijn bericht aan hem: "Op dit moment ben ik nog aan het inventariseren, maar tot nu toe heb ik aanmeldingen voor de motorkap met scharnieren, portier rechtsachter, radiator, dynamo, viscosefan, gloeiautomaat, startmotor, klokkenwinkel, bediening elektrische ramen, versnellingsbak, turbo, aircopomp, paneeltjes van het dashboard, koplampen, het stuur. Uiteraard voor zover deze onderdelen goed zijn en niet onbruikbaar zijn bijv. door beschadigingen. Op welke termijn moet de auto gesloopt zijn? En niet het minst onbelangrijk voor welke prijs kan dit alles? Ik hoop je aan het einde van de week een definitieve lijst te kunnen geven."
Degene die interesse heeft geeft dat in dit draadje maar aan.
Edit: Het antwoord van Willem:
"Hallo Gerard,
Voor de complete auto vraag ik Euro 1250,- en als je bij mij sloopt mag het voor dezelfde prijs, op voorwaarde dat er netjes en snel wordt gewerkt zodat we geen last met de milieupolitie etc krijgen.De auto staat momenteel namelijk op een boerderij.
Mvg
Willem"
Edit: Aangezien alleen leden interesse hebben voor de onderdelen, kunnen we het financiële gedeelte beter afhandelen in "clubhuis". Dit voor het geval Willem mee zou lezen.

Edit: Documentje uit Vadis over gordelspanners controleren bij een 940 uit 1996.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afhankelijk van de kosten heb ik wel interesse in alle vier de raamstrips, die op de buitenkant onderaan zitten.
Ik heb nu drie verschillende. Vier dezelfde is wel weer zo netjes, alhoewel je het bijna niet ziet.
Die dus.
Als er trouwens electrieke koplampwissers op zitten, houd ik me aanbevolen voor de bevestigingsbeugels en de ruststandnokken. De set die ik nu heb is voor een 960 en dat past helaas niet.
[edit] die zitten er niet op, zie ik net.[end edit]
Ik hoor wel graag vooraf wat de schade is, qua kosten.
Goeie zet trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor kleur deurpaneeltjes zitten er in? En hoe zijn die er aan toe? Als ze zwart zijn en in goede staat, dan ben ik geinteresseerd in alle 4. Nou heb ik een sedan en ik kon de advertentie van deze auto zo gauw niet vinden. Maar zit er verschil tussen de achterpaneeltjes van een estate en een sedan? Want als die witte een sedan is en het past niet, dan hoef ik die dus niet
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
Wat voor kleur deurpaneeltjes zitten er in? En hoe zijn die er aan toe? Als ze zwart zijn en in goede staat, dan ben ik geinteresseerd in alle 4. Nou heb ik een sedan en ik kon de advertentie van deze auto zo gauw niet vinden. Maar zit er verschil tussen de achterpaneeltjes van een estate en een sedan? Want als die witte een sedan is en het past niet, dan hoef ik die dus niet
Kleur en staat van de deurpanelen weet ik niet. Wel dat de deurpanelen van een sedan en een estate uitwisselbaar zijn. De witte (sedan) staat <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...irco-abs-airbag.html " target="_blank">hier.
Edit: Geen idee wat is mis is gegaan. Maar de link had ik rechtstreeks van Marktplaats gekopiëerd. Nu moet het wel werken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard, Volvisti
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...2-defecte-motor.html " target="_blank">Deze zeker. Wordt door dezelfde persoon aangeboden. Ik vraag me alleen af, waarom hier geen foto bij staat. Vooral omdat het volgens de omschrijving een schitterende auto is.
Groetjes
Mathy
PS als je via de witte en dan via alle advertenties van deze aanbieder naar de andere gaat, gaat het ook mis, tenzij je die "nieuwe" advertentie in een nieuw tabblad/venster opent.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem heeft twee advertenties, waarvan 1 met en 1 zonder foto.
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...D%253D%26fta_ind%3D1 " target="_blank">Deze is met foto.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
Klopt. Die met foto is van de sedan uit 96. Die zonder foto is van een estate uit 92.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-