Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 20:22 #1179243 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 940 zonder keukenmeid

Hallo Adrian

Adrian schreef : Bas, Dit zijn de oude gordelspanners uit het 740 tijdperk, ook voor eenmalig gebruik. In de 940 zit vuurwerk bij het rolmechanisme.

In mijn 940 GLE van modeljaar 1991 zitten de mechanische gordelspanners.  En ik weet dat er minstens één 900 met velourbekleding was, uit 1992, waar ook de mechanische gordelspanner op zaten.

Groetjes

Mathy

PS die van de bestuurdersstoel heb ik "ontspannen", omdat de rugleuning vanwege gescheurd schuimrubber schuin staat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 20:49 #1179245 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic jaartal telt

Hoi Mathy,

Ik was duidelijk te snel met mijn conclusie. NB: in mijn 740 van 91, die gebouwd is als een 940 met wat andere koplampen en stoelen, waren die oude gordelspanners oorspronkelijk ook gemonteerd. Na vervanging van de stoelen ben ik van deze beveiliging verlost. Als experiment heb ik nog zo´n mechanische keukenmeid onklaar gemaakt.

Daar was ze niet blij mee. Ook al was haar einde een explosie.

Ik moet nog even voor je uit zien te vinden of die resterende schakelaar wel verlicht is, voor ik hem opstuur. Of ik stuur hem op en jij zoekt het uit. Je mag hem hebben voor niks. Dat raampje moet ik er ook nog voor je uit zien te krijgen of heb je liever een hele deur.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 21:16 #1179254 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Glashelder

Hallo Adrian

Liefst alleen het glas. Ik denk dat het lastiger is om het raam eruit te krijgen zonder dat de rest van de auto de deur tegen houdt. Je kent neem ik aan het spreekwoord: Wie niet sterk is moet slim zijn. Ik ben dus eerder slim dan sterk. Dat gedoe met een losse deur wordt dus helemaal niks.

Groetjes

Mathy

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 21:52 #1179256 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic list

nu die list nog. volgende keer slopen duurt nog even. en dan het glas heel bij jou zien te krijgen. het glas wordt denk ik halverwege geparkeerd Den Bosch of zo.

toch maar even die schakelaars bekeken in mijn 96ér. zien er hetzelfde uit, alleen door dat irritante continue geflikker ziet het er anders uit. dat brengt de prijs weer op 5 euro aangezien het iets is dat je wilt hebben en omdat je dan hetzelfde betaald als Klaas Daalderop die de ander 2 krijgt. eerlijk is eerlijk

Ik heb mijn twijfels of de bedrading van een 91ér en een 96ér wel gelijk is. Dat lijkt me nl sterk met een trend gevoelig artikel. Dus of de schakelaaars in jouw auto gaan flikkeren, geen idee.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 22:46 #1179266 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Draadjes en lichtjes

Hallo Adrian

Ik ben alleen geinteresseerd in de deurbedrading, als er zo'n automatisch omhoog/omlaag relais in de deur zit. Het gaat mij namelijk om de extra draadjes die er dan in/aan zitten.

Flikkerende schakelaars? Dat wordt spannend. Maar dat risiko wil ik wel lopen.

Groetjes

Mathy

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2007 09:57 #1179291 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic groen geknipper
dat vertonen de schakelaars bij een 96'er zelfs bij contact uit, deur dicht en parkeren. er zitten dus ledjes in. Auto funktie voor de ramen heeft een 96'er nog niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2007 10:02 #1179293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Parkeren.

Adrian schreef : nu die list nog. volgende keer slopen duurt nog even. en dan het glas heel bij jou zien te krijgen. het glas wordt denk ik halverwege geparkeerd Den Bosch of zo.

Je bedoeld bij mij?

Dan kan ie wat mij betreft mee naar de moderatorsmeeting volgend weekend, of naar van Hemert of Gemert.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC