Sloop witte Volvo 940 van Marktplaats

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 09:05 #1175932 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja......

EndlessQuest schreef :
Krijg nu; Helaas deze advertentie bestaat niet

Heb je al afspraken gemaakt met deze man Gerard? Of is hij aan een ander verkocht? Of heeft hij de advertentie gewoon alleen verwijdert?

Nou heb ik nog niet kunnen zien of er zwarte deurpaneeltjes waren en zo ja, in welke staat

Dit is wel even vreemd. Maar ik zal Willem even een mailtje sturen. Als die auto inderdaad verkocht, komt hij bij mij op de zwarte lijst. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 11:53 #1175954 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic onderdelen

Als de auto er nog is heb ik wel interesse in het stuurhuis, de stuurbekrachtigingspomp en als iemand van de aircocompressor afziet ben ik daar ook in geintresseerd. Dit alles indien in orde en aanwezig uiteraard.

Waar staat de auto? Als het niet te ver weg is en ik heb een vrije dag dan wil ik wel meehelpen slopen.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 12:22 #1175956 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Was ikke

bodejodel schreef :
Als de auto er nog is heb ik wel interesse in het stuurhuis, de stuurbekrachtigingspomp en als iemand van de aircocompressor afziet ben ik daar ook in geintresseerd. Dit alles indien in orde en aanwezig uiteraard.

Waar staat de auto? Als het niet te ver weg is en ik heb een vrije dag dan wil ik wel meehelpen slopen.

Hej Jeroen,

Ik had een optie op de airco pomp, want vlg mij is het een diesel. Ik weet inmiddels dat er aardig wat uitvoeringen zijn van de airco pomp. Als je deze bedoeld zou hebben voor in de 740 zal het denk ik niet gaan passen 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 12:51 #1175958 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Diesel

Het was bedoeld voor mijn 740, de AC pomp zit bij mij muurvast.

Het stuurhuis is hopelijk nog wel beschikbaar?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 16:49 #1175980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We doen nog mee

Zojuis heb ik onderstaande mail ontvangen:

"de auto is nog steeds te koop, alhoewel er van diverse kanten interesse bestaat voo ronderdelen, maar ik heb geen tijd dat zelf uit te dealen en wil 1 persoon die het geheel "voor zijn rekening" neemt, bijvoorbeeld zoals jij hebt voorgesteld.

Ik hoor dus graag van je hoe we e.e.a. kunnen concretiseren.

Mvg

Willem"

Gezien de belangstelling is er genoeg voor "elck wat wils". De vraag is nu wat gaat ieder bijdragen aan de auto en wat gaan we voor de auto betalen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 17:05 #1175983 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goede vraag,

het lijkt me zinnig een principe afspraak met de verkoper te maken en aan de hand van die uitkomst de prijs van de onderdelen bepalen. Het lijkt erop dat voor bijna alle onderdelen meer gegadigden zijn. Als we dan de afgesproken prijs bij elkaar hebben kunnen we tot koop en sloop overgaan.

Ondanks dat de vakantie ernstig aan mijn budget heeft geknabbelt heb ik wel intresse in wat interieurdelen en ik wil wel op de derde, vierde of weet ik veel welke plaats voor de aircopomp.

Echter niet voor elke prijs want ik heb geen haast en alles werkt gewoon alleen het is beschadigd en dat is toch jammer bij zo'n mooie auto.

Groet, Klaas

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 18:15 #1175984 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic we moeten een prijs afspreken, dus wat bieden we?

Ik heb belanstelling voor:

radiator, dynamo, viscosefan, gloeiautomaat, startmotor, vacuumpomp, klokkenwinkel, 2 wielen mits goede (5mm) banden

met een gemiddelde prijs van 20 euro per stuk kan ik voor 180 meedoen.

Wanneer een ieder een redelijke opgave doet van zijn bijdrage voor de gwenste onderdelen dan kunnen we bieden, komen we boven de vraagprijs dan kunnen we de winst verdelen, of een bedrag als risico faktor opnemen voor defecte onderdelen. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 18:32 #1175988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Strips.

Is 20 euri voor de strips schappelijk?
Overigens zie ik geen aanmeldingen voor de koplampen zelf, behalve door mij, maar dan alleen de wisser.

Als ze nog niet vergeven zijn, 17,50 per stuk? Mits onbeschadigd, wat natuurlijk ook voor de strips geld?

In dat geval, count me in for 55 euri.

Cumulatief 235.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 22:22 #1176027 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie zwarte deurpaneeltjes

Hoi Gerard,

zoals eerder gemeld, ik ben geinteresseerd in strakke zwarte deurpaneeltjes. Als die er zijn, dan wil ik daar € 30,- per paneel (dat strak en zwart is) voor betalen. Wat dus zou kunnen cummuleren tot het bedrag van € 120,-

Cumulatief totaal: 355 euro 

Groeten,

Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2007 10:21 #1176149 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerard, ik wil de grille

Gerard,

ik wil de grille (mits in schappelijk staat) ook nog wel afnemen. Als het een M90 bak is, dan ook nog wel de achteruitrijschakelaar.

Als hij een electrische antenne heeft (origineel) die nog functioneert, dan wil ik die ook wel. En eventueel nog wat kleine zaakjes die overblijven. Dus nog eens zeg € 75,- erbij, wat mijn bijdrage op € 195,- zou brengen. (Als mijn genoemde prijzen niet realistisch zijn hoor ik het wel)

Groeten,

Richard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC