Ontstekings-project, dead spark?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2011 18:47 #1342001 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yeah...

Blabla schreef : Printjes + componenten kan ik nu al leveren. eventueel al gesoldeert. ik had gehoopt de tijd te hebben om de hele kits al klaar te hebben, maar dat is nog niet het geval. Als er mensen zijn die er mee willen spelen kunnen ze even een berichtje sturen om een printje te bestellen. houd er wel rekening mee dat dit produkt zoals het nu staat experimenteel is. dus levering zonder support of garantie. een kleine beschrijving hoe het een en ander moet worden aangesloten is er natuurlijk wel ;-)

Je hebt een pb Martijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2011 19:03 #1342007 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Ik wacht de complete setjes wel even af, ben niet zo van het spelen met electronica...

Alles tussen jou (Martijn) en Buchka trouwens opgelost of houd je dat liever voor jezelf?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2012 00:43 #1343077 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Asje rotor
Hallo Volvisti
Misschien is het hierboven al ergens ter sprake gekomen, maar voor het geval dat niet zo is...
Als je de verdelerkap verwijdert en de rotor er vervolgens aftrekt, blijft er dan niet een as over met aan één kant een inkeping?  Kun je die niet gebruiken voor de aansturing van "sequentieel"?  Of als er meerdere inkepingen op die rotor-as zitten, kun je dan niet op die as iets vastzetten (i.p.v. de rotor dus), dat voor een signaal kan zorgen?
Voordeel zou zijn, dat je de aanpassing een stuk gemakkelijker maakt voor veel mensen.  Omdat je grotendeels onderdelen gebruikt, die al op de motor zitten.  Inclusief afdichtingen, passingen, etc.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC