Ontstekings-project, dead spark?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Italiaanse auto koop je niet met je verstand, die koop je met je hart. 98% van de Italiaanse auto's zal ik nooit kopen of zelfs van dromen. Maar er zijn er een paar, waarbij m'n verstand ertoe neigt zich tijdelijk met andere zaken bezig te gaan houden.
groetjes
Mathy
PS Audi? Is dat niet dat merk dat geregeld bij "Opsporing Verzocht" genoemd wordt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
+1Chilm schreef : Buchka boardje binnen, Buchka boardje stuk (blokje met de pinnetjes is afgebroken).Mag hem terugsturen en omruilen maar ja... wel weer "gedoe".
Vandaag een bordje van Martijn gezien bij JW. Ziet er een stuk degelijker uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Kan dit ook in combinatie met een carburatie B230A motor?- wat voor aanpassingen moeten er dan (extra) gedaan worden?- Heeft het voor een B230A motor überhaupt zin? (ervanuitgaande dat het mogelijk is)- Wat doet het met de bougies? Als ze 2x zoveel vonken dan zullen ze toch ook 2x sneller "op" zijn?
Als het kan op een B230A lijkt me het geweldig om te proberen.
groet ruben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Chilm schreef : Buchka boardje binnen, Buchka boardje stuk (blokje met de pinnetjes is afgebroken).Mag hem terugsturen en omruilen maar ja... wel weer "gedoe".
had er twee besteld, eentje met omgebogen pinnetjes, maar hebben heel veel mensen gehad las ik op tb.com.. Kan hem ook opsturen en kosteloos een andere krijgen. Eerst maar eens zelf terug ombuigen! En wie is hier goed in solderen (evt tegen vergoeding)? Ik gok dat ik heel mijn ezk kapotschroei met een soldeerapparaat haha
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar (in het algemeen) als je een onvolkomenheid zelf op gaat lossen dan kun je daarna niet meer terug naar de leverancier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat een aanbod Henk?henk 940LPT schreef : Met een klein soldeerboujte (30 watt) en een tinzuiger lijkt het me niet heel moeilijk.
Maar (in het algemeen) als je een onvolkomenheid zelf op gaat lossen dan kun je daarna niet meer terug naar de leverancier.