Gerryberrie's slecht lopende 16V caught on tape. iemand een idee? (help!) (OPGELOST!!!???)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2010 00:16 #1298582 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Prijs?
Hallo Jerry

Leidsekade schreef : Misschien is de winnaar wel Mathy...

Heb ik wat gewonnen?  Eeuwige roem?  En kan ik de gratis voetreis naar Rome uitstellen tot komend voorjaar?  Vanwege het weer verwacht ik niet dat ik voor kerst terug kan zijn namelijk.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2010 06:50 #1298591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe dan ook, Gerben is de
hoe dan ook, Gerben is de grootste winnaar van dit topic, mooi Gerben!!!

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2010 21:57 #1298690 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:

Leidsekade schreef : Gerben,
Was een leuk verhaal om te lezen en te volgen en ook je filmpje over de wegen in Friesland was erg geinig. Dacht eerst dat de KM teller het niet deed, totdat je later echt ging rijden.
Interessant is ook: Wie had er nu (het eerste) gelijk?
Misschien is de winnaar wel Mathy, die schreef: Weet je trouwens zeker, dat de ECU en de EZK goed zijn?  En de LMM?  Dus en het goeie type en niet kapot?
Veel plezier met je weer goed werkend auto!

Mathy schreef : Hallo Jerry

Leidsekade schreef : Misschien is de winnaar wel Mathy...

Heb ik wat gewonnen?  Eeuwige roem?  En kan ik de gratis voetreis naar Rome uitstellen tot komend voorjaar?  Vanwege het weer verwacht ik niet dat ik voor kerst terug kan zijn namelijk.
groetjes
Mathy

Waarschijnlijk had Mathy dus wel gelijk(!), maar opzich wel vreemd, want had deze EZK er al eens eerder in geprobeerd, toen had het geen enkel effect, dus toen de oude maar weer terug.
Tijden later, probeer ik hem weer, en ineens geschied er een wonder.
Vind het nog steeds wat vreemd en bizar.
Misschien een los kabeltje in de EZK connector?
Iniedergeval hartstikke blij dat ie het weer doet!Maar vind het nog steeds wat mysterieeus.( )

Mathy, als je wat dichterbij had gewoond, had je een koel biertje van me gekregen!

Harnt schreef : dat ie het weer goed doet Gerben!
Ben je lekker aan het cruises op de Hegedyk(waar je trouwens maar 80 mag

) en kom je langs mijn huis, begint ie zijn teller weer te filmen. Je had je camera juist even moeten draaien!
Groetjes Harnt

Sorry MenEeR de instructeur (die overigens daar zelf ook 90 rijdt, en afentoe ook wel 100 )
Met 80 skiet het net op daar, dan duuuuurt het zo lang
Op het laatste stukje, richting de Q8 bij Terwipsel, mag je eigenlijks zelf maar 60, ik rij daar ook vrolijk 90. (Dat valt je dan weer niet op he (het bordje "60" valt zelfs in het filmpie te zien))
Ik had het trouwens later pas door, dat ik inderdaad jou mooie huuisje had gemist.
In het filmpie zie je nog wel net "Cors car center", dat is echt 20meter van je huis af.
Zal "een" volgende keer beter op proberen te letten.
Het filmpie had trouwens nog een stuk langer moeten zijn, maar midden tijdens het filmen kreeg ik "memory card full", dat schoot op...

Jelmar86 schreef : Mooi dat ie het weer doet Gerben!

Mr.Mukkes schreef : hoe dan ook, Gerben is de grootste winnaar van dit topic, mooi Gerben!!!

Iedereen hartstikke bedankt voor de fijne woorden!
En ik hoop ook heel erg, dat hij het goed blijft doen!
Groeten,Gerben

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC