motorolie kopen bij de Action?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, verschil zien lukt me nog wel, gebruikte het topic even als algemeen action topic.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De Lidl heeft ook prima olie staan. Blijf het zelf namelijk absurd vinden om 40/50 euro te spenderen voor 5 ltr olie. Mij niet gezien. Waar je eerder zorgen om moet maken is die E10 meuk die ze tegenwoordig in onze benzine doen. Een langzame moordenaar voor heel de auto. Zelfs moderne auto's hebben er last van. Defect raken van brandstofpompen is tegenwoordig een big issue bij auto's.
Tenminste mijn auto loopt er niet minder van en het verbruik is ook niet gestegen en temperatuur ook niet.
Wat veel belangrijker is dat je ieder jaar of 15k netjes het filter en olie ververst.
Onze autootjes willen toch al die moderne volledig syntethische olie niet slikken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onzin.danielk schreef : Onze autootjes willen toch al die moderne volledig syntethische olie niet slikken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerryberrie schreef : Met de Action olie word mijn Blokje VEEL warmer dan met de Duurdere olie.
(Getest door eerst met Action olie een stuk te rijden en bepaalde toeren te maken en te doen en vervolgens erna met een Duurder merk olie, hetzelfde stuk en dezelfde toeren te maken)
Resultaat: Action olie: Motorolie: 95 graden Celcius.Resultaat: Duurdere olie: Motorolie: 75 Graden Celcius.
De duurdere olie kwam ook "moeilijker" op temperatuur dan de action olie en koelde ook Sneller af dan de action olie.
Ik heb dit een paar keer getest en opgemerkt, bij meerdere wagens.
Kijk weer een mooie praktijktest, waarom ik voor de Action olie blijf kiezen.
Motor mooi snel op temperatuur en blijft op de juiste bedrijfstemperatuur.
95 graden, mooi, perfect.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar statistisch zegt het niks natuurlijk..Ecleo schreef :
Kijk weer een mooie praktijktest, waarom ik voor de Action olie blijf kiezen.gerryberrie schreef : Met de Action olie word mijn Blokje VEEL warmer dan met de Duurdere olie.
(Getest door eerst met Action olie een stuk te rijden en bepaalde toeren te maken en te doen en vervolgens erna met een Duurder merk olie, hetzelfde stuk en dezelfde toeren te maken)
Resultaat: Action olie: Motorolie: 95 graden Celcius.Resultaat: Duurdere olie: Motorolie: 75 Graden Celcius.
De duurdere olie kwam ook "moeilijker" op temperatuur dan de action olie en koelde ook Sneller af dan de action olie.
Ik heb dit een paar keer getest en opgemerkt, bij meerdere wagens.
Motor mooi snel op temperatuur en blijft op de juiste bedrijfstemperatuur.
95 graden, mooi, perfect.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ze mikken er ethanol in. 1 Deel ethanol op 9 delen benzine. Wat resulteert in een gehalte ethanol van 10 procent. Daarom heet dat E10.danielk schreef : Waar je eerder zorgen om moet maken is die E10 meuk die ze tegenwoordig in onze benzine doen.
In Zuid-Amerika rijden ze al decennia op ethanol.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-